Zondagavond nog open gereden...10° was meer dan genoeg
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
DAKLOZE ritjes!
Collapse
X
-
Ik ben vandaag al een aantal 'daklozen' tegen gekomen, maar voorlopig hou ik mijn auto nog even op stal. Het begint wel alweer te kriebelen met dit mooie weer'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenWhat have i doneTT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichtenwacht maar tot het écht mooie weer gaat beginnen en ge opgesloten zit in uwe beemer ...'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
-
Vista
Member
*
Comment
-
ik denk erover om de cabrio te verkopen... Cabriorijden is leuk maar voor mij is het geen 'must have' op mijn volgende wagen.
Heb dit jaar nog niet cabrio gereden (donderdagavond platte achterband gehad en wagen staat nu te 'pronken om zo'n thuiskomertje, bijgevolg nog geen enkele km gereden dit weekend).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk BerichtenVoorbije nacht, zo rond 20u, open naar huis gereden om eens lekker uit te waaien na een drukke dag. 10 graden, dus best te doen, zelfs op de snelweg. Maar blijkbaar dacht alleen ik er zo over, want alle andere cabrio's reden dicht.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichtenik denk erover om de cabrio te verkopen... Cabriorijden is leuk maar voor mij is het geen 'must have' op mijn volgende wagen.
Heb dit jaar nog niet cabrio gereden (donderdagavond platte achterband gehad en wagen staat nu te 'pronken om zo'n thuiskomertje, bijgevolg nog geen enkele km gereden dit weekend).TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichtenik denk erover om de cabrio te verkopen... Cabriorijden is leuk maar voor mij is het geen 'must have' op mijn volgende wagen.
Heb dit jaar nog niet cabrio gereden (donderdagavond platte achterband gehad en wagen staat nu te 'pronken om zo'n thuiskomertje, bijgevolg nog geen enkele km gereden dit weekend).
Comment
Comment