Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAKLOZE ritjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zondagavond nog open gereden...10° was meer dan genoeg

Comment

• Laat het maar rap lente/zomer worden! 'T is me momenteel toch ietsje te fris om cabrio te rijden ook al schijnt het zonnetje... :/

Comment

• Allez, gisteren nog met dak open naar het werk gereden

Vandaag met de moto

Comment

• Vandaag veel cabrio´s zien rijden met dakje open, is dan ook genieten met 18 graden en een warm zonnetje hier in het zuiden.

Comment

• Ik heb vrijdag eens zot gedaan, khad de zon gezien en ongelooflijke zin in cabriorijden... maar dan wel lekker warm gekleed. 'T was zaaalig fris

Comment

• Ik ben vandaag al een aantal 'daklozen' tegen gekomen, maar voorlopig hou ik mijn auto nog even op stal. Het begint wel alweer te kriebelen met dit mooie weer
              '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Auto gewassen, hardtop eraf gehaald en de rest van de dag open gereden. Heerlijk genoten!

Comment

• vandaag ook dakloos gereden , wel met muts op de autosnelweg ...
                  TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• What have i done

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                      What have i done
                      wacht maar tot het écht mooie weer gaat beginnen en ge opgesloten zit in uwe beemer ...

Comment

• Was zalig vandaag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                          wacht maar tot het écht mooie weer gaat beginnen en ge opgesloten zit in uwe beemer ...
                          Ik heb wel al vaker gezien dat mensen achteraf spijt krijgen van het verkopen van de cabrio. De S is mijn eerste cabrio en als 2de auto is het echt ideaal. Voor de plezierritjes zou ik nu altijd wel een cabrio willen.
                          '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Voorbije nacht, zo rond 20u, open naar huis gereden om eens lekker uit te waaien na een drukke dag. 10 graden, dus best te doen, zelfs op de snelweg. Maar blijkbaar dacht alleen ik er zo over, want alle andere cabrio's reden dicht.

Comment

• Vista
                              Member
                              *
                              BTW Vista, toeval of niet: de voorbije maand zat ik met vakantie in Willemstad, en onmiddelijk daarna had ik vergadering in Barcelona. Nu nog IJsland scoren, en ik heb uw locaties verzameld.

Comment

• ik denk erover om de cabrio te verkopen... Cabriorijden is leuk maar voor mij is het geen 'must have' op mijn volgende wagen.

Heb dit jaar nog niet cabrio gereden (donderdagavond platte achterband gehad en wagen staat nu te 'pronken om zo'n thuiskomertje, bijgevolg nog geen enkele km gereden dit weekend).
                                2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                                  Voorbije nacht, zo rond 20u, open naar huis gereden om eens lekker uit te waaien na een drukke dag. 10 graden, dus best te doen, zelfs op de snelweg. Maar blijkbaar dacht alleen ik er zo over, want alle andere cabrio's reden dicht.
                                  Gisteren heb ik toch ook open gegooid. Maar nu staat de hard top er terug op, in afwachting op een goede stallingsplaats voor dat vaste dakje. Gelukkig is hardtop af en weer op nog geen vijf minuten werk.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                  Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                                    ik denk erover om de cabrio te verkopen... Cabriorijden is leuk maar voor mij is het geen 'must have' op mijn volgende wagen.

Heb dit jaar nog niet cabrio gereden (donderdagavond platte achterband gehad en wagen staat nu te 'pronken om zo'n thuiskomertje, bijgevolg nog geen enkele km gereden dit weekend).
                                    als je zeker bent dat je er toch geen spijt van gaat krijgen ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                                      ik denk erover om de cabrio te verkopen... Cabriorijden is leuk maar voor mij is het geen 'must have' op mijn volgende wagen.

Je hebt altijd de R1 nog

Comment

• vrijdagnacht van brugge naar antwerpen, rondrit gedaan met bimmerboard en terug naar brugge(03.45 thuis) allemaal open
                                        alleen mijn pasagier in het naar huis rijden vondt het toch een beetje minder

Comment

• het was weer een zalig weekend

Comment

Working...
                                          X