Het is hier prachtig weer en ik heb een brugdag, dus vandaag gaat de hardtop eraf en dan ga ik mijn eerste dakloze rit van het seizoen doen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
DAKLOZE ritjes!
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk BerichtenHet is hier prachtig weer en ik heb een brugdag, dus vandaag gaat de hardtop eraf en dan ga ik mijn eerste dakloze rit van het seizoen doenTT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Twee weken geleden, stralende zon, reed ik met een cabrio-maagd rond. De wolken trokken samen boven Gent, waarop de passagier vraagt: "al ooit een regenbui gehad bij het open rijden?". Ik mompel wat, maar twee minuten later: alle sluizen open. Alles ging goed zolang ik aan snelwegsnelheid kon blijven rijden - slechts enkele druppels gevangen. Best wel leuk, die verbijsterde blikken van de andere snelwegrijders . Maar toen kwam de afrit in zicht, met aan het eind een verkeerslicht. 'k Heb me dan maar in het tankstation van Drongen gegooid - de eerste keer dat ik dat afdak ondercrosste aan 70 per uur Maar het ergste was: toen we twee minuten later met het dak dicht aan 't verkeerslicht stonden, trok de hemel terug open. Grumbl!
Comment
-
De heenweg was vandaag een drama met alsmaar buien, de terugweg was wel zalig. Droog en goed van temperatuur, dus lekker met het dak omlaag genieten van het weer (en het geluid van de S natuurlijk ).
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichtennu nog maar pas !?'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
-
Komend weekend gaat weer genieten worden met het prachtige weer en het dak omlaag'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
-
Ik doe gewoon het dak open en de ramen omlaag voor wat extra rijwind. Zolang je dan op de binnenwegen zit is dat heerlijk rijden vind ik.'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten't Is veel te warm om open te rijden. Dak dicht, airco aan.
Mijn enige slechte herinnering aan 30°+ en carbiorijden was de MGB van m'n pa indertijd: zwarte vinyl stoelen, chroom randen overal en dan een zon die er al twee uur op heeft staan branden... auw.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk BerichtenIk doe gewoon het dak open en de ramen omlaag voor wat extra rijwind. Zolang je dan op de binnenwegen zit is dat heerlijk rijden vind ik.
zo doe ik het ook
Comment
-
Hier is het wachten op de nieuwe die er aan komt... Voorlopig dus met den airco genieten van de zon.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BaasTurbo Bekijk BerichtenEh??? Wij hebben speciaal de S2000 van mijn vriendin's broer "geleend" (hij was met die van haar weg) omdàt het zo'n weer is!
Mijn enige slechte herinnering aan 30°+ en carbiorijden was de MGB van m'n pa indertijd: zwarte vinyl stoelen, chroom randen overal en dan een zon die er al twee uur op heeft staan branden... auw.
Lederen zetels die koken + stuur :o
Ben o zo blij met m'n airco, als die tenminste werkt want soms heeft hij rare kuren en werkt hij niet xD
Comment
-
Dan hoop ik maar dat Audi kan waar maken wat ze beloven -> de zetels zouden behandeld zijn tegen snel opwarmen in de zon...(exclusive line interieur)“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten't Is veel te warm om open te rijden. Dak dicht, airco aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk BerichtenEen uurtje lekker uitwaaien rond middernacht, veel plezanter dan als een kip aan 't spit te bakken in te warm weer (damn, weer die ironie. tsss...)
Al dacht ik bij je eerste bericht wel dat je serieus was, aangezien ik onderweg die dag een aantal 'duurdere' cabrio's in gesloten toestand tegengekomen was.
Comment
-
Gisteren een toertje in Zeeuws Vlaanderen gereden. Vanaf Terneuzen langs de dijk naar Hulst. Echt een zeer leuke weg om te rijden
Voor vandaag moet ik nog even kijken waar ik naartoe ga rijden, waarschijnlijk richting Belgische kust.Last edited by SToRM81; 28/05/2012, 11:58.'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
-
TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Zaterdag cabrio fun gehad met Nissan 370Z Roadster Met dank aan Nissan garage Peeters in Keerbergen.
Daarna met mijn Boxster naar huis gereden.
DSCN0591.jpg
DSCN0600.jpg
P6120167.JPGBijgevoegde BestandenVerhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
www.musclecarrent.be
Comment
Comment