Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAKLOZE ritjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het is hier prachtig weer en ik heb een brugdag, dus vandaag gaat de hardtop eraf en dan ga ik mijn eerste dakloze rit van het seizoen doen
    '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk Berichten
      Het is hier prachtig weer en ik heb een brugdag, dus vandaag gaat de hardtop eraf en dan ga ik mijn eerste dakloze rit van het seizoen doen
      nu nog maar pas !?
      TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Twee weken geleden, stralende zon, reed ik met een cabrio-maagd rond. De wolken trokken samen boven Gent, waarop de passagier vraagt: "al ooit een regenbui gehad bij het open rijden?". Ik mompel wat, maar twee minuten later: alle sluizen open. Alles ging goed zolang ik aan snelwegsnelheid kon blijven rijden - slechts enkele druppels gevangen. Best wel leuk, die verbijsterde blikken van de andere snelwegrijders . Maar toen kwam de afrit in zicht, met aan het eind een verkeerslicht. 'k Heb me dan maar in het tankstation van Drongen gegooid - de eerste keer dat ik dat afdak ondercrosste aan 70 per uur Maar het ergste was: toen we twee minuten later met het dak dicht aan 't verkeerslicht stonden, trok de hemel terug open. Grumbl!

Comment

• De heenweg was vandaag een drama met alsmaar buien, de terugweg was wel zalig. Droog en goed van temperatuur, dus lekker met het dak omlaag genieten van het weer (en het geluid van de S natuurlijk ).

Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
          nu nog maar pas !?
          Ja ik weet het, de wagen is dit jaar laat van stal gekomen.
          '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• vandaag zowel met de moto als met de cabrio rondgetuft ==> in principe dus 2 maal dakloos gereden
            2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
            2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Komend weekend gaat weer genieten worden met het prachtige weer en het dak omlaag

Comment

• 't Is veel te warm om open te rijden. Dak dicht, airco aan.

Comment

• Ik doe gewoon het dak open en de ramen omlaag voor wat extra rijwind. Zolang je dan op de binnenwegen zit is dat heerlijk rijden vind ik.

Comment

• Ik heb geen airco dus ik moet de kap wel opendoen om niet te stikken.
                    Te warm vind ik het wel niet. Korte broek aandoen, ventilatie op de benen zetten en genieten maar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                      't Is veel te warm om open te rijden. Dak dicht, airco aan.
                      Eh??? Wij hebben speciaal de S2000 van mijn vriendin's broer "geleend" (hij was met die van haar weg) omdàt het zo'n weer is!

Mijn enige slechte herinnering aan 30°+ en carbiorijden was de MGB van m'n pa indertijd: zwarte vinyl stoelen, chroom randen overal en dan een zon die er al twee uur op heeft staan branden... auw.

Comment

• Vandaag veel cabrio's gezien. Prachtig weer uiteraard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk Berichten
                          Ik doe gewoon het dak open en de ramen omlaag voor wat extra rijwind. Zolang je dan op de binnenwegen zit is dat heerlijk rijden vind ik.

zo doe ik het ook
                          2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                          2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Hier is het wachten op de nieuwe die er aan komt... Voorlopig dus met den airco genieten van de zon.
                            “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BaasTurbo Bekijk Berichten
                              Eh??? Wij hebben speciaal de S2000 van mijn vriendin's broer "geleend" (hij was met die van haar weg) omdàt het zo'n weer is!

Mijn enige slechte herinnering aan 30°+ en carbiorijden was de MGB van m'n pa indertijd: zwarte vinyl stoelen, chroom randen overal en dan een zon die er al twee uur op heeft staan branden... auw.
                              je moet geen cabrio hebben om daar last van te hebben xD
                              Lederen zetels die koken + stuur :o
                              Ben o zo blij met m'n airco, als die tenminste werkt want soms heeft hij rare kuren en werkt hij niet xD

Comment

• Dan hoop ik maar dat Audi kan waar maken wat ze beloven -> de zetels zouden behandeld zijn tegen snel opwarmen in de zon...(exclusive line interieur)
                                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

't Is veel te warm om open te rijden. Dak dicht, airco aan.
                                  Euh gasten, 't was een grapje. Het leek me zo hard vanzelfsprekend dat iedereen met dit weer open rijdt, dat ik even de ironische toer dacht te mogen opgaan. Maar om het goed te maken: vannacht om 11u30 naar huis gereden met de kap plat. Een uurtje lekker uitwaaien rond middernacht, veel plezanter dan als een kip aan 't spit te bakken in te warm weer (damn, weer die ironie. tsss...)

Comment

Een uurtje lekker uitwaaien rond middernacht, veel plezanter dan als een kip aan 't spit te bakken in te warm weer (damn, weer die ironie. tsss...)
                                    Niks ironie, 's nachts open rijden is gewoon zalig.

Al dacht ik bij je eerste bericht wel dat je serieus was, aangezien ik onderweg die dag een aantal 'duurdere' cabrio's in gesloten toestand tegengekomen was.

Comment

• Gisteren een toertje in Zeeuws Vlaanderen gereden. Vanaf Terneuzen langs de dijk naar Hulst. Echt een zeer leuke weg om te rijden

Voor vandaag moet ik nog even kijken waar ik naartoe ga rijden, waarschijnlijk richting Belgische kust.
                                      Last edited by SToRM81; 28/05/2012, 11:58.

Comment

• 3 juni

TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Zaterdag cabrio fun gehad met Nissan 370Z Roadster Met dank aan Nissan garage Peeters in Keerbergen.
                                          Daarna met mijn Boxster naar huis gereden.

DSCN0591.jpg

DSCN0600.jpg

P6120167.JPG
                                          Bijgevoegde Bestanden
                                          Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
                                          www.musclecarrent.be

Comment

Working...
                                          X