Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAKLOZE ritjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
    Neem vooral geen diesel, dat past echt niet met een cabrio => lawaai van de motor als je open rijdt
    Toch een beetje zever he, zodra je harder dan 80km/h rijdt hoor je toch nog nauwelijks motorgeluid .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
      Toch een beetje zever he, zodra je harder dan 80km/h rijdt hoor je toch nog nauwelijks motorgeluid .
      Mwah, met de Z4 en z'n zes-in-lijn hoorde je 't nochtans ook goed boven de 80 per uur Zeer verslavend, zo eens goed doortrekken met een high-end benzine. Soms ook wel schaamtelijk, als je vergeet naar de toerenteller te kijken en plots de begrenzer tegenkomt...

Comment

Maar geen een is echt gemaakt voor de autosnelweg. Ik heb wel 60.000km op een jaar gedaan met mijn laatste mx-5 en soms 1000km op een dag, dus het kan perfekt.
        I beg to differ. De C70 en de 9-3 hebben zeer goede zetels, daar rij je makkelijk uren aan een stuk mee rond - ook open op de snelweg. Laatst nog gedaan toen ik van Rotterdam terug kwam, tweeënhalf uur open tijdens de hele rit.

Comment

Laat mij raden.... VW freak ?
          Neen, want heb zelf een A5C MY2012 besteld die volgende week geleverd wordt. Maar wil mijn medeforummers helpen om hun wagen te verkopen.
          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• en hoe verhoudt een mx5 zich tov een mr2? vergelijkbaar concept, prijzen (voor zelfde leeftijd dan toch), beide japanse betrouwbaarheid.

denk erover proefritje te reserven met mx5, al zou ik toch niet voor een volledig nieuwe gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
              en hoe verhoudt een mx5 zich tov een mr2? vergelijkbaar concept, prijzen (voor zelfde leeftijd dan toch), beide japanse betrouwbaarheid.

denk erover proefritje te reserven met mx5, al zou ik toch niet voor een volledig nieuwe gaan.
              Een MX-5 kan je alleen maar vergelijken met.... een MX-5.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=fKDUSDNQdqQ

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                  Mwah, met de Z4 en z'n zes-in-lijn hoorde je 't nochtans ook goed boven de 80 per uur Zeer verslavend, zo eens goed doortrekken met een high-end benzine. Soms ook wel schaamtelijk, als je vergeet naar de toerenteller te kijken en plots de begrenzer tegenkomt...
                  Dat klopt, het geluid van die benzinemotor ga je wel horen op hogere snelheden, en dat is een grote meerwaarde. Maar bij die diesel hoor je niets zodra je 70km/h rijdt, en dat is geen meerwaarde maar ook geen nadeel.

Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                  I beg to differ. De C70 en de 9-3 hebben zeer goede zetels, daar rij je makkelijk uren aan een stuk mee rond - ook open op de snelweg. Laatst nog gedaan toen ik van Rotterdam terug kwam, tweeënhalf uur open tijdens de hele rit.
                  Klopt. Heb nu de laatste twee weken een kleine 3000km met de C70 gereden, met bijna constant het dak open. Blijft comfortabel rijden en helemaal niet vermoeiend. Zolang je er maar voor zorgt dat er geen losse papieren in de auto liggen die kunnen gaan vliegen is het ook perfect te doen om op de autostrade een hoog tempo aan te houden.

Het enige dat ik nu echt begin te missen is een iets potentere motor, een C70 met D5 motor zou voor mij echt perfect zijn. Een goeie automaat, genoeg vermogen en plaats om mijn twee kinderen op de achterbank te zetten. Meer moet dat niet zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                    volgens youtube duurt dat filmpje 149 uur... hmmm gek

Comment

Het is wel prachtig warm en zonnig weer geweest vandaag tot 18 uur... toch in zeebrugge
                      Het zag er gisteren de hele dag naar uit dat ik 's avonds nog even een stukje kon gaan rijden, totdat het 17u werd en ik naar huis kon. Precies op dat moment begon het te regenen
                      '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk Berichten
                        Het zag er gisteren de hele dag naar uit dat ik 's avonds nog even een stukje kon gaan rijden, totdat het 17u werd en ik naar huis kon. Precies op dat moment begon het te regenen
                        Ik ken het !
                        Ik had gisteren avond hetzelfde aan de hand met de motor

Comment

• Ik hoop vandaag eigenlijk op het omgekeerde. Het is al de hele dag bewolkt en regenachtig, maar tegen het eind van de middag hoop ik dat het toch wat beter gaat zijn (volgens de KNMI zou dat toch zo moeten zijn...)
                          Last edited by SToRM81; 06/07/2012, 13:52.
                          '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Afgelopen weekend top-down gereden in de Eifel tussen de buien door en eergisteren overdag een mooi toertje gemaakt hier in Zeeuws Vlaanderen met een co-piloot die nog nooit in een S2000 had (mee)gereden en ook geen cabrio-ervaring had.
                            Hij weet nu zeker dat hij zijn BMW 118i wil verkopen.

Comment

• Gisterenavond de wagen afgehaald, vandaag de eerste 400km dakloos op de teller gezet.

Enkele I phone pics bij afaling:

“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Sjiek

Comment

• knappe cabrio, proficiat Welke motor zit erin?
                                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Benzine motor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                      Benzine motor
                                      en ...
                                      TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• 1.8Tfsi 170 pk. Heel misschien gaat ie binnen voor 210pk. Maar de 170 pk zijn (voorlopig) genoeg voor wat ie moet dienen...Dakloos cruisen.

Comment

• mooi ding! had ik met die voorlichten nog niet gezien, faceliftje gehad zeker.
                                          veel veilige kms ermee

Comment

Working...
                                          X