Oorspronkelijk geplaatst door blue8300
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
DAKLOZE ritjes!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenToch een beetje zever he, zodra je harder dan 80km/h rijdt hoor je toch nog nauwelijks motorgeluid .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk BerichtenMaar geen een is echt gemaakt voor de autosnelweg. Ik heb wel 60.000km op een jaar gedaan met mijn laatste mx-5 en soms 1000km op een dag, dus het kan perfekt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk BerichtenLaat mij raden.... VW freak ?“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichtenen hoe verhoudt een mx5 zich tov een mr2? vergelijkbaar concept, prijzen (voor zelfde leeftijd dan toch), beide japanse betrouwbaarheid.
denk erover proefritje te reserven met mx5, al zou ik toch niet voor een volledig nieuwe gaan.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk BerichtenMwah, met de Z4 en z'n zes-in-lijn hoorde je 't nochtans ook goed boven de 80 per uur Zeer verslavend, zo eens goed doortrekken met een high-end benzine. Soms ook wel schaamtelijk, als je vergeet naar de toerenteller te kijken en plots de begrenzer tegenkomt...
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk BerichtenI beg to differ. De C70 en de 9-3 hebben zeer goede zetels, daar rij je makkelijk uren aan een stuk mee rond - ook open op de snelweg. Laatst nog gedaan toen ik van Rotterdam terug kwam, tweeënhalf uur open tijdens de hele rit.
Het enige dat ik nu echt begin te missen is een iets potentere motor, een C70 met D5 motor zou voor mij echt perfect zijn. Een goeie automaat, genoeg vermogen en plaats om mijn twee kinderen op de achterbank te zetten. Meer moet dat niet zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk BerichtenHet is wel prachtig warm en zonnig weer geweest vandaag tot 18 uur... toch in zeebrugge'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk BerichtenHet zag er gisteren de hele dag naar uit dat ik 's avonds nog even een stukje kon gaan rijden, totdat het 17u werd en ik naar huis kon. Precies op dat moment begon het te regenen
Ik had gisteren avond hetzelfde aan de hand met de motor
Comment
-
Ik hoop vandaag eigenlijk op het omgekeerde. Het is al de hele dag bewolkt en regenachtig, maar tegen het eind van de middag hoop ik dat het toch wat beter gaat zijn (volgens de KNMI zou dat toch zo moeten zijn...)Last edited by SToRM81; 06/07/2012, 13:52.'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
-
Afgelopen weekend top-down gereden in de Eifel tussen de buien door en eergisteren overdag een mooi toertje gemaakt hier in Zeeuws Vlaanderen met een co-piloot die nog nooit in een S2000 had (mee)gereden en ook geen cabrio-ervaring had.
Hij weet nu zeker dat hij zijn BMW 118i wil verkopen.
Comment
-
Gisterenavond de wagen afgehaald, vandaag de eerste 400km dakloos op de teller gezet.
Enkele I phone pics bij afaling:
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenBenzine motorTT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
1.8Tfsi 170 pk. Heel misschien gaat ie binnen voor 210pk. Maar de 170 pk zijn (voorlopig) genoeg voor wat ie moet dienen...Dakloos cruisen.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
Comment