Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAKLOZE ritjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hier in Orlando is het momenteel rond de 32 graden en ze rijden hier allemaal met gesloten kap. Rare jongens die Amerikanen....
    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
      Hier in Orlando is het momenteel rond de 32 graden en ze rijden hier allemaal met gesloten kap. Rare jongens die Amerikanen....
      daarvoor moet ge niet naar Amerika gaan om zo'n mensen te zien

hier rijden in de zomer ook veel cabrio's met hun dak gwn dicht
      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        daarvoor moet ge niet naar Amerika gaan om zo'n mensen te zien

hier rijden in de zomer ook veel cabrio's met hun dak gwn dicht
        Hatelijk om dat te zien. Daarnet door de striemende regen met het dak neer gaan rijden. Heerlijk
        Alleen soms een beetje lastig als je voor het rood staat

Comment

Hier in Orlando is het momenteel rond de 32 graden en ze rijden hier allemaal met gesloten kap. Rare jongens die Amerikanen....
          Dat is gewoon veel te warm, heb jaren met een cabrio in Spanje gereden en tijdens de zomer blijft dat dak dicht en gaat de airco op!
          Het cabrio seizoen begint in Spanje eind september tot begin juni, net hetzelfde voor het motorseizoen, in de winter kan je beschermende kledij wel
          verdragen tijdens een koudegolf van maar 18 graden.
          In de zomer zie je dus amper cabrio´s of motoren rijden, behalve dan de toeristen

Comment

• is't bij cabriofun toegelaten eens ritje mee te rijden, of moet je gelijk lid zijn ?

met de vespa probeer ik ook af en toe meeting mee te pakken, maar ik steek te weinig tijd in het club-gebeuren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              is't bij cabriofun toegelaten eens ritje mee te rijden, of moet je gelijk lid zijn ?

met de vespa probeer ik ook af en toe meeting mee te pakken, maar ik steek te weinig tijd in het club-gebeuren
              bij cabriofun moet je lid zijn , 7 oktober is de volgende rit .

Mail ze anders eens , misschien mag je meerijden mits een klein "supplement" .
              TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• werken, de zevende

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  werken, de zevende
                  da's het nadeel v weekendwerk , ik heb ook al verschillende evenementen moeten laten passeren .

Comment

• gisteren weer een schitterende toerrit gehad van 110km

Comment

• En deze ochtend, toen het zonnetje begon te gloren, nog eens de kap kunnen platleggen. Was toch al weer enkele dagen geleden . Deze keer wel kouder buiten, de thermometer tikte 5 graden aan.

Comment

• al 3 dagen zalig weer en de TT blijft maar in z'n garage staan , altijd met de vespa weg , ben weer goe bezig ...

Comment

• Gisteren na het werk het beestje nog eens van stal gehaald, en dakloos Geraardsbergen en omgeving gaan verkennen. Gaan eten aan de kerk te Brakel bij "Marie Jeanne".
                          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• al 2 dagen op rij 'dakloos' aan het rijden
                            2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                            2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Gisteren na het werk het beestje nog eens van stal gehaald, en dakloos Geraardsbergen en omgeving gaan verkennen. Gaan eten aan de kerk te Brakel bij "Marie Jeanne".
                              Langs waar heb je allemaal gereden? De Zwalmstreek is ook leuk om te gaan rijden. Veel leuke boerenbaantjes en een mooie omgeving.

Comment

• Ninove -> Moerbeke -> Geraardsbergen -> Brakel -> Michelebeke -> Nederzwalm -> Ronse...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                  Langs waar heb je allemaal gereden? De Zwalmstreek is ook leuk om te gaan rijden. Veel leuke boerenbaantjes en een mooie omgeving.
                                  Vroeger, toen ik jarenlang een cabrio had, ben ik daar ook eens gaan rijden. Niks anders dan onberijdbare kasseibanen boordevol vuiligheid en koeienmest, al de andere banen waren erg druk, niet veel fun te beleven in die vlaamse ardennen.
                                  20 jaar geleden kwam ik er regelmatiger met de moto, was toen wel nog heel anders en goed doenbaar.

Comment

• Als het zondag een beetje te doen is... ritje naar Luxemburg ( Schmiede)

Comment

• Vandaag een mooi dakloos ritje richting Knokke gedaan
                                      '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Voorbije weekend toertje Luik - Aachen - Clervaux en rondrit die ik had uitgestippeld gedaan. Allemaal met dakje af. Van 's morgens tot 's avonds. En een verbrande facade tot gevolg.

Comment

• Utah, mocht je je uitgestippelde weekendrit willen delen.......altijd interesse om deze eens over te doen met onze bolide.

Ik hoor het wel.

Comment

Working...
                                          X