Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAKLOZE ritjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb een Pdf met bolleke pijl klaar voor de cabrio rondrit die gepland was op 19 mei. Zal ze nu ergens plannen einde juni. Feel free to join.
    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Hou me zeker op de hoogte van de datum. organiseer jij of is dit via één of andere club? 19/5 had voor ons niet gepast en in juni heben we een rit geplant op 15/6. Mocht het doorgaan op een zondag, steeds interesse.
      Jou rit die je klaarhebt: is dit deze zoals eerder beschreven (oa. Clerveaux?)

Ik zie dat je van regio Ninove bent, idem hier.

Comment

• Is op eigen initiatief, om de " coiffeursbakken" van het forum eens bijeen te krijgen. Om een ritje en leuke babbel te doen. Clervaux zit niet in de rit, maar heb ik aangesloten op de rit die ik heb opgemaakt. De 15/6 rit : is dit via een club?
        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Wij rijden met een mx-5. De rit van 15/6 is een organisatie van de mx-5 club MMRC. Wel nog niet zeker dat we gaan: een zaterdag ligt ons niet zo makkelijk, maar we proberen wel om te kunnen gaan, dus misschien.

Comment

• wat vinden jullie als experten de beste simpele low-cost daily convertible?
            het is niet voor meteen maar ben fervent motorijder en als ik eens een auto koop wil ik graag direct een cabrio maar ik smijt liever niet veel geld tegen autorijden aan.
            ruimte is minder belangrijk, liefst ook makkelijk te parkeren (woon in brussel) en zuinig is goed maar diesel moet niet, ik maak weinig kilometers. wil wel iets heel betrouwbaars.

dacht zelf aan klasse van 207cc, er zijn in die klasse veel goedkope cabrio's die voor geen geld van de hand gaan maar wel allemaal weinig aantrekkelijk zijn (colt cabrio, micra cabrio, wind, etc), smart roadster en 207 cc vind ik wel tof. focus en megane cc zijn ook de moeite maar al weer wat groter, 118i cabrio valt ook mee, ietsje duurder maar niet overdreven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
              dacht zelf aan klasse van 207cc, er zijn in die klasse veel goedkope cabrio's die voor geen geld van de hand gaan maar wel allemaal weinig aantrekkelijk zijn (colt cabrio, micra cabrio, wind, etc), smart roadster en 207 cc vind ik wel tof. focus en megane cc zijn ook de moeite maar al weer wat groter, 118i cabrio valt ook mee, ietsje duurder maar niet overdreven.
              MX-5.

Comment

• verbruikt veel hoor ik van de enige eigenaar ervan die ik ken en datzelfde lees ik ook hier vaak op het forum. anders ZEKER een optie! vind het een leuk model, goed geprijsd en voldoet aan alles wat ik nodig heb.

Comment

• MX5 of 308 CC.

Comment

• @fujin: niet twijfelen voor een mx-5, één van de betrouwbaarste (zoniet "de" betrouwbaarste) en vooral...... lots of fun. Verbruik kan beter, maar laten we het nu ook niet dramatiseren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Underwood Bekijk Berichten
                      @fujin: niet twijfelen voor een mx-5, één van de betrouwbaarste (zoniet "de" betrouwbaarste) en vooral...... lots of fun. Verbruik kan beter, maar laten we het nu ook niet dramatiseren.
                      sowieso niet voor meteen. zou er eens mee moeten testrijden maar denk dat ik hem niet snel meekrijg zonder serieuze aankoopoverweging, ik zou sowieso niet snel nieuwe kopen.

wat vinden jullie hiervan?

Comment

• mijn 207 cc mag eventueel ook de deur uit
                        2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                        2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

verbruikt veel hoor ik van de enige eigenaar ervan die ik ken en datzelfde lees ik ook hier vaak op het forum. anders ZEKER een optie! vind het een leuk model, goed geprijsd en voldoet aan alles wat ik nodig heb.
                          Reken eens uit wat dat meerverbruik je concreet per jaar kost.
                          Als je (zoals je zelf zegt) weinig km doet is dat bedrag vaak lager dan wat je denkt en dan wegen de baten misschien meer door.

Comment

verbruikt veel hoor ik van de enige eigenaar ervan die ik ken en datzelfde lees ik ook hier vaak op het forum. anders ZEKER een optie! vind het een leuk model, goed geprijsd en voldoet aan alles wat ik nodig heb.
                            Als motorrijder moet je sowieso kijken voor iets dat ook leuk rijdt. En dan kom je uit bij MX-5 of MR2. Maar de eerste is goedkoper, praktischer en betrouwbaarder. De MR2 is dan wel specialer (middenmotor), sneller, heeft altijd een sper en is een stuk zuiniger (makkelijk 1.5-2 liter voor hetzelfde traject).
                            Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                            Motoren & Tjeurisme

Comment

• Als motorrijder denk dan ook eens over een Honda S2000, motor trekt door tot 9000rpm en in de bochten is ie fenomenaal.
                              Heeft tevens voldoende bagageruimte.

Als motorrijder houdt je zeer waarschijnlijk van bochten rijden, dus kies inderdaad zoals Tjeu al schrijft iets wat leuk rijdt.
                              MX5 is een heel leuk en goedkoper alternatief voor een S2000.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                                Als motorrijder denk dan ook eens over een Honda S2000, motor trekt door tot 9000rpm en in de bochten is ie fenomenaal.
                                Heeft tevens voldoende bagageruimte.

Als motorrijder houdt je zeer waarschijnlijk van bochten rijden, dus kies inderdaad zoals Tjeu al schrijft iets wat leuk rijdt.
                                MX5 is een heel leuk en goedkoper alternatief voor een S2000.

bedankt voor de tips.
                                maar ik ben sowieso vrij relaxed met auto's. eens twee weken met renault grand espace initalie met automaat gereden, en dat vond ik even plezant, dus weet niet als een echt leuk rijdende sportbak nodig is puur omwille van het feit dat ik motorijder ben. mx5 ga ik zeker eens ooit proberen.

hoe is de 207 cc als cabrio?

Comment

• Vandaag eindelijk eens zalig cabrioweer
                                  '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Als er nog mensen zijn die komende zondag een rit, speciaal voor cabrio's, willen doen: www.classic-haspengouw.be

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Die Classic Haspengouw had ik achteraf gezien ook wel mee willen rijden, maar helaas had ik al een andere meeting gepland...
                                      Vandaag weer heerlijk weer om de S2000 van stal te halen trouwens
                                      '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Komend weekend belooft weer een echt cabrio weekend te worden

Comment

Working...
                                          X