Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAKLOZE ritjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk Berichten
    Komend weekend belooft weer een echt cabrio weekend te worden
    Ik rij al heel de week open. Zolang het niet regent, niet vriest en de kap droog is...

(en sinds kort ook: zolang er geen gevulde maxicosi op de achterbank staat )

Al heb ik gisterennamiddag wel even gesloten gereden, de voortekenen van een zonneslag moet je niet negeren.

Comment

• rij ook al terug geruime tijd open... daarvoor heb je een cabrio hé
      2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
      2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Wat een zalig weertje...
        Gisteren een toertocht gereden samen met m'n broer

Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
        Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
        Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
        Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

• Vandaag rondrit met cabriofun. Ben benieuwd....
          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• have fun

Comment

• het was een mooi ritje met cabriofun , 40tal wagens en plezante wegen
              TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Verdorie, te laat gezien. Dat had ik ook nog wel eens willen doen.

EDIT: Ik heb net het contactformulier ingevuld om ook lid te worden.
                Last edited by BMWMB; 29/07/2013, 11:12.
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Gisteren ff naar Calais gereden en terug. Veel cabrio's gezien, met de kap dicht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Verdorie, te laat gezien. Dat had ik ook nog wel eens willen doen.

EDIT: Ik heb net het contactformulier ingevuld om ook lid te worden.
                    volgende rit is 18 augustus

Comment

• Was inderdaad een leuke route met dito baantjes. Enkel heel lang op ons eten moeten wachten in Sluis. Volgens mij moesten ze onze mosselen eerst gaan plukken voor we ze op ons bord kregen. De 18de heb ik helaas andere verplichtingen.
                      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Blijkbaar moet je eerst lid zijn vooraleer je je kan registreren op het forum van Cabriofun.

Comment

• lijkt mij ook wel leuk te doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                            Blijkbaar moet je eerst lid zijn vooraleer je je kan registreren op het forum van Cabriofun.
                            yep

Comment

• spijtig he wen

ik kan erg vaak niet en soms pas op laatste moment, maar ik zou ook graag keertje vrijblijvend meerijden

Comment

• misschien mij ook is inschrijven...
                                2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• Haha, ik heb daar ook al over zitten twijfelen
                                  '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Vanmorgen naar goede gewoonte het dak plat. Aan het licht achter een Mini Roadster met op z'n kont de provocerende boodschap "alwaysopen.be". Maar dan wel met z'n dak dicht. Tja, tussen willen en kunnen zit blijkbaar toch nog een verschil

Comment

• ik rij toch al een tijdje mee met cabriofun , voor de twijfelaars --> zeker doen , erg mooie ritten en vriendelijke mensen

Comment

• Ja en nee. Ik heb (momenteel) geen zin om €35 te betalen om enkel op een forum te kunnen meelezen.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        spijtig he wen

ik kan erg vaak niet en soms pas op laatste moment, maar ik zou ook graag keertje vrijblijvend meerijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                                          Vanmorgen naar goede gewoonte het dak plat. Aan het licht achter een Mini Roadster met op z'n kont de provocerende boodschap "alwaysopen.be". Maar dan wel met z'n dak dicht. Tja, tussen willen en kunnen zit blijkbaar toch nog een verschil

Zal wel een promotie- of een firmawagen van iemand die bij Mini werkt want het is de webiste van Mini zelf
                                          2014 Porsche Boxster 981
                                          2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

Working...
                                          X