Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAKLOZE ritjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
    Ja en nee. Ik heb (momenteel) geen zin om €35 te betalen om enkel op een forum te kunnen meelezen.
    Dit vind ik er persoonlijk ook over, waarom het forum afschermen??
    2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• dat forum is toch maar bijzaak , het gaat er toch om , om met gelijkgezinden mooie toertochten te beleven , daar zit die 35- in ...
      TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Ieder z'n voorkeur.
        Ik wens liever niet op voorhand €35 te betalen om dan maar 1 of geen rondrit mee te doen en enkel het forum gevolgd te hebben.

Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
        dat forum is toch maar bijzaak , het gaat er toch om , om met gelijkgezinden mooie toertochten te beleven , daar zit die 35- in ...

Comment

• Je krijgt van iedere rit ook een roadbook en een elektronische versie om te downloaden. Is voor mij dan zijn 35 waard, voor dat alleen al. Je kan achteraf de rit nog steeds alleen of met wat mede cabrio eigenaars afhaspelen.
          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
            Je krijgt van iedere rit ook een roadbook en een elektronische versie om te downloaden. Is voor mij dan zijn 35 waard, voor dat alleen al. Je kan achteraf de rit nog steeds alleen of met wat mede cabrio eigenaars afhaspelen.
            voila , voor die mensen die er steeds weer hun tijd & energie insteken om mooie ritten aan te bieden is die 35- verwaarloosbaar ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
              voila , voor die mensen die er steeds weer hun tijd & energie insteken om mooie ritten aan te bieden is die 35- verwaarloosbaar ...

Euh...
              Het zijn de leden die de roadbooks voorbereiden normaal gezien, en hun "beloning" is in theorie 1 jaar gratis abonnement.
              Allez, zo is het in de clubs die ik ken.

De eerste rit met een club, dus kennismaking, is veelal gratis of een fractie van de jaarabonnement, met daarbij het geld terug als je lid wordt.

Het is inderdaad belachelijk dat de forum privé terrein voor leden is... vooral als je weet dat er bijna niemand op zit.
              2014 Porsche Boxster 981
              2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Sorry maar ik ben van, persoonlijke, mening dat ik liever niet op voorhand €35 wens te betalen voor iets waarvan ik op dat moment nog niet weet of ik, en hoeveel ik, van dit bedrag zal kunnen genieten. Het zou best kunnen dat ik voor 90% van de ritten deel kan en wil uitmaken maar anderzijds zijn de ritten, of de data, mij niet gunstig gezind en dan vind ik €35 toch meer dan genoeg om enkel op een forum te kunnen meelezen en praten.
                Imo.

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                Je krijgt van iedere rit ook een roadbook en een elektronische versie om te downloaden. Is voor mij dan zijn 35 waard, voor dat alleen al. Je kan achteraf de rit nog steeds alleen of met wat mede cabrio eigenaars afhaspelen.
                Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten

Comment

• Sta toch ook op de foto Steeds als afsluiter van het rijtje
                  “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Utah, heb je geen klein fotoshootje van enkel jouw A5C?

Comment

• Neen. Zodra de auto in orde staat ga ik een fotoshoot laten maken. Ben daar zelf niet zo handig in. En hier was ik één v/d laatst bijkomende leden, en daarmee ook minder "in the picture" blijkbaar...

Comment

• Ik was eerst gaan kijken bij 'Mijn Auto' maar daar heb je geen foto's gepost.

Comment

• Daar is een reden voor. En die weet je wel, dacht ik.

Comment

• Gisteren even ritje gemaakt samen met met ICT.

Comment

• Stond hier nog iets naar voor, want had wat plaats achteraan nodig om het dakmechanisme niet tegen de muur te laten opbotsen.
                              IRIDIUM
                              Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                              Helderzienden

Comment

• Gisteren was het zalig weer om dakloos rond te rijden.
                                '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk Berichten
                                  Gisteren was het zalig weer om dakloos rond te rijden.
                                  Inderdaad.

Brakel - Michelbeke - Sint-Denijs-Boechel - Horebeke - Mater - Ename - Oudenaarde - Kerzelaere - Etikhove - Melden - Kluisbergen - Ronse - Ellezelles - mattetaart gaan halen in Herzele - huiswaarts

Onderweg dus Paterberg, Koppeneberg.... leuke plekjes en wegjes.
                                  IRIDIUM
                                  Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                                  Helderzienden

Comment

• weer een zalige cabriorit gedaan vandaag , met cabriofun

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
                                      Stond hier nog iets naar voor, want had wat plaats achteraan nodig om het dakmechanisme niet tegen de muur te laten opbotsen.

Meer foto's van de SL500? Die config ziet er niet slecht uit!

Comment

• Het is blijkbaar al lang geleden dat er iemand hier dakloos gereden heeft
                                        Vandaag gaat bij mijn S2000 in ieder geval de hardtop er weer af!
                                        Last edited by SToRM81; 26/04/2014, 11:21.
                                        '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Ga vanavond onze dakloze gaan ophalen na een opkuisbeurt. Weekje moeten missen. Morgen rit met Cabriofun.

Comment

Working...
                                          X