en hopelijk mooi weer ...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
DAKLOZE ritjes!
Collapse
X
-
Vandaag nog maar eens een dakloos ritje doen'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenGa vanavond onze dakloze gaan ophalen na een opkuisbeurt. Weekje moeten missen. Morgen rit met Cabriofun.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
En dan maar hopen dat je het cabrio rijden niet gaat missen...
de mijne gaat vandaag ook weer eens van stal.'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk BerichtenEn dan maar hopen dat je het cabrio rijden niet gaat missen...
de mijne gaat vandaag ook weer eens van stal.
geen probleem , dan gaat de clubby gewoon terug de verkoop in hè ...TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Vandaag niet werken en het is zalig weer, dus ik ga nog maar eens een dakloos ritje doen'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
-
Hier in Clearwater zie je veel cabrios rijden. Maar met bijna 40 graden warmte, geen enkele dakloos. Enkel 's avonds als het afkoelt naar 30 graden zie je af en toe eentje open rijden. Rare jongens die Amerikanen....“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Gekoelde zetels zijn een aanrader met zo'n temperatuur. Zit bijna op elke US cabrio. Zit zelfs in bijna alle cross overs, inclusief degene die wij hebben gehuurd.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
"Dat gaat nooit passen"
Ja, smartass, dat weet ik ook wel. Maar de bedoeling is om het thuis te krijgen, niet om het te doen passen. En dat is gelukt ook, zonder brokken! Het extra bekijks moet je er bijnemen, inclusief die "fan" in de X5 achter mij die zijn ogen niet kon geloven en dus maar aan 't filmen is geslagen met zijn GSM. Geschift trouwens hoeveel mensen achter mij bleven plakken, terwijl ik dacht: als die doos er uit kantelt, dan ga je nooit op tijd kunnen remmen... Tja Zeg nu nog maar eens dat cabrio's niet praktisch zijn. In de 9-3 SS of de vorige generatie V60 had ik het nooit meegekregen.
(sorry voor de links, maar embedden lukt blijkbaar niet - misschien door de SSL?)
Comment
Comment