Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAKLOZE ritjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• cabrio , altijd handig ...

TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Waarom niet he, buurman hier deed dat vroeger ook altijd met zijn Mégane cabrio.
      Met de Mercedes (kan effe niet op het model komen), die hij nu heeft zal dat niet meer lukken denk ik
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
        Zie de laatste tijd toch heel weinig cabrio's rijden. Vandaag wel een mooie Saab 93 cabrio met een nog knappere bestuurster.
        Ik zie de laatste tijd juist vrij veel cabrio's rijden.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ik kan helaas nog niet met de cabrio rijden, aangezien die nog op stal staat, maar met de voorspelde temperaturen voor het weekend begint het toch wel te kriebelen om m terug in te schrijven
          '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Toch al een paar keer open gereden , laat het weekend maar komen ...

Comment

• Ik heb afspraken op Kantoor dit weekend. Verdorie.
              IRIDIUM
              Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
              Helderzienden

Comment

• Kom anders wel een toerke doen met uw SL als het echt moet hoor.

Comment

• Morgen beestje een wasbeurt geven om zondag een toerke te doen. Misschien wel richting de Ardennen.
                  “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                    Morgen beestje een wasbeurt geven om zondag een toerke te doen. Misschien wel richting de Ardennen.
                    Have fun!
                    IRIDIUM

Groeipunt
                    Helderzienden

Comment

• het was leuk vandaag , wel met momenten nog wat friskes

Comment

• Vandaag ook lekker kunnen genieten met de cabrio. Zelfs met ruiten af en windscherm erin was het super. Zondag nog beter denk ik. Heb hem alvast weer een Wax laagje gegeven.

Comment

• ik rij bijna altijd dakloos, vanaf het niet regent gaat men dakje er af!
                          2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• morgen Vespa time ... ne mens moet keuzes maken hè

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk Berichten
                              ik rij bijna altijd dakloos, vanaf het niet regent gaat men dakje er af!

Voor de instap !?

Comment

• Het scheelt wel met zetelverwarming en nekverwarming. Dan mag het al frisser zijn, geen probleem.
                                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Zulke luxe opties heb ik allemaal niet. Ik heb wel een tijd geleden de gaten in de hoofdsteunen dichtgemaakt met ruitjes van plexiglas. Dat scheelt ook weer wat tocht in de nek.
                                  '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• het was fijn vandaag , mooie toer gedaan met de Vespa's , thuisgekomen en meteen weer met de cabrio op stap ...

Het viel me trouwens enorm op , wat er te bewonderen was onderweg , veel liefhebbers waren vandaag blijkbaar ook aan het genieten van hun 2 / 4 wielers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                                      het was fijn vandaag , mooie toer gedaan met de Vespa's , thuisgekomen en meteen weer met de cabrio op stap ...

Het viel me trouwens enorm op , wat er te bewonderen was onderweg , veel liefhebbers waren vandaag blijkbaar ook aan het genieten van hun 2 / 4 wielers

Amai nog niet, serieus wat mooi gerief tegen gekomen.

Comment

• Vandaag vast gesteld dat de nieuwe buur van mijn zoon, krek dezelfde cabrio heeft besteld als de onze. Toen mijn zoon hem gisteren vroeg naar het waarom van zijn keuze, vertelde hij dat er eens ééntje in de straat stond en dat hij daar foto's van genomen had. Deze van ons dus. Hij is daarmee naar zijn dealer gegaan, en deze heeft hem op basis van zijn foto samen gesteld... Zelfde kleur, zelfde opties, zelfde velgen...
                                        Enkel het exclusive-line interieur heeft hij niet. Voor de rest krek hetzelfde. Krijg dus al zin om de A5C te verkopen...
                                        Een andere optie is de velgen herspuiten in brons of goudkleur. Of de velgen volledig veranderen. Maar vindt mijn zin niet. En ik wil het houden bij OEM velgen.

Comment

• Daarom ga je je wagen tocht niet wegdoen?
                                          IRIDIUM

Groeipunt
                                          Helderzienden

Comment

Working...
                                          X