Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAKLOZE ritjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Eerlijk gezegd vindt ik het ambetant als daar ineens een kopie staat van de onze. Ben misschien ne rare... maar ik vindt hem ineens niet mooi meer in de huidige config.
    Ga dus op zoek naar andere velgen. BBS CH-R in zwart met zilveren rand staat me wel aan. Nu zoeken waar ik deze kan vinden.
    En ja... ik ben in staat om de wagen weg te doen als ik zo iets merk.
    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
      Eerlijk gezegd vindt ik het ambetant als daar ineens een kopie staat van de onze. Ben misschien ne rare... maar ik vindt hem ineens niet mooi meer in de huidige config.
      Ga dus op zoek naar andere velgen. BBS CH-R in zwart met zilveren rand staat me wel aan. Nu zoeken waar ik deze kan vinden.
      No offence, maar als je iets uniek wilt, loop je met de keuze voor een A5C dan niet altijd dat risico?

Een alternatief voor de velgen zou een wrap kunnen zijn?

[EDIT: een wrap van 't koetswerk he, niet van de velgen.]
      Last edited by ; 09/03/2015, 21:43.

Comment

Eerlijk gezegd vindt ik het ambetant als daar ineens een kopie staat van de onze. Ben misschien ne rare... maar ik vindt hem ineens niet mooi meer in de huidige config.
        De buur van uwe zoon? En daarvoor ga jij duizenden euro's verlies maken en vind je je wagen "ineens" niet meer mooi?? Hier krullen mijn tenen van. Je koopt een auto toch voor jezelf en niet voor wat de mensen denken? Hoe vaak kom je bij je zoon dat de auto van de buren net dan buiten staat? En vooral, wie, buiten jij, gaat dit opvallen en storen?

Wat wil je dan kopen, geen enkele cabrio is uniek. En door je velgen te wrappen ga je hem niet unieker maken hoor, het blijft,voor 99procent van de mensen "dezelfde als die van de buren, maar dan een jaar ouder ". Daar verandert een velg of een ander detail niks aan hoor.

Ik heb horen zeggen dat de dochter van een buurman zijn neef dezelfde bakstenen heeft gebruikt als ik voor zijn huis. Ik ben een oplossing aan het zoeken maar het zal veel geld kosten.. Dit kan toch niet meer.. Dat er gewoon iemand, ergens ter wereld, dezelfde bakstenen koopt.. Ik ga mijn huis laten bezetten en wit verven denk ik.. alhoewel een nicht van de pastoor dat op heeft. Moeilijk..

Ik kan begrijpen dat het vervelend is, maar ik zou 3 seconden binnensmonds vloeken (of niet eens) en verder gaan met mijn leven. Ik heb mijn mening en wat iemand anders vindt of koopt verandert mijn mening niet zodat ik iets nooit "ineens" niet meer mooi vind. Of het is mooi, of het is niet mooi. Normaal verandert dat niet hoor.

Het klinkt hier waarschijnlijk aanvallender dan ik het bedoel, maar ik kan er gewoon niet bij dat iemand zo veel geld uitgeeft aan niets waarover hij eerst enthousiast was omwille van wat iemand anders doet. Zo kan je toch nooit ergens tevreden mee zijn... Je hebt een mooie auto, beschouw het als een compliment wat de buur deed.. ze gaan toch niet vaak samen te zien zijn.
        Last edited by metalpe; 09/03/2015, 11:14.

Comment

• Je zal.wel.ergens gelijk hebben. Maar het unieke voor mij is er af. En ja, der zal wel hier of daar nog zo eentje rondrijden.
          Het gepersonaliseerde wat ik er in stak is er voor mij af. Raar, ik weet het....
          Zelfs bij veel duurdere wagens kan dit voorkomen, ik weet dat ook wel. Maar dit stoort me.
          Ik ben dus wel degelijk een autofreak blijkbaar. Met meer freak dan auto.
          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Je maakt mij wek erg nieuwsgierig. Waar vind ik een foto van je a5, of kan je er hier een posten?

Comment

• Last edited by Utah; 09/03/2015, 14:26.

Comment

• Is afgezien van het interieur toch niet zo een exclusieve configuratie?

Comment

• “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Dat heb ik ook nergens gezegd. Was voor mij de ideale combinatie. Kleur + wielen + interieur.

Comment

• ach, het kiezen van een nieuwe set wielen is op zich al een leuke oefening voor een carfreak.
                      En het kan de look van een wagen helemaal veranderen. En misschien zijn er nog een paar details die je kan aanpassen.
                      Het is niet alleen rijden dat voor plezier zorgt, maar ook af en toe wat zaken aanpassen.
                      Ga daarvoor.

Comment

• De zetels zijn inderdaad heel knap!!

Comment

• Morgen dagje Sluis met den dakloze. En misschien op zoek naar andere velgjes..

Comment

• Dit blijf ik toch zeer knappe velgen vinden voor een A5

Comment

• Ben zelfs aan het twijfelen om er brons of goudkleurige velgen op te steken. Vlaag van waanzin zekers?

Comment

Ben zelfs aan het twijfelen om er brons of goudkleurige velgen op te steken. Vlaag van waanzin zekers?

Speedlines

Comment

• Waarom niet OEM+ gaan , kijk eens voor Abt , Oettinger , Speedline , BBS ...
                                  TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Goudkleurige Ultraleggera HTL van OZ-racing.
                                    Last edited by David67; 17/03/2015, 22:10.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                                      Voor de instap !?
                                      haha zie dit nu pas :p Instap is idd makkelijker zonder dak...
                                      2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• Speedline staan me wel aan. Waar beste koop? In Germany of Nederland?

Comment

• Intussen al iets gevonden. http://www.felgenoutlet.de/de_de/179...______25535R19

Comment

Working...
                                          X