Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAKLOZE ritjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
    Speedline staan me wel aan. Waar beste koop? In Germany of Nederland?

gewoon ebay.de checken
    TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
      Speedlines

Goedgekeurd door 't vrouwken. Nu op zoek waar ik ze cheap kan vinden.
      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
        Wat wil je dan kopen, geen enkele cabrio is uniek. En door je velgen te wrappen ga je hem niet unieker maken hoor, het blijft,voor 99procent van de mensen "dezelfde als die van de buren, maar dan een jaar ouder ". Daar verandert een velg of een ander detail niks aan hoor.
        Ik heb me net een redelijk exclusieve cabrio gekocht
        Kijk mijn avatar
        Denk niet dat er zo 5 van rondrijden in Belgie.....

En als dat zo is doe ik 'm direct weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
          Kijk mijn avatar

Ik herformuleer:. ......bijna geen enkele cabrio is uniek.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
            Ik herformuleer:. ......bijna geen enkele cabrio is uniek.....

Definieer uniek. Ik kan zeggen dat er van mijn wagen geen twee rondrijden in Belgie qua specs ;-p
            2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• Daarom dat ik er bijna bijzet he. Er zijn unieke wagens genoeg, zeker bij de liefhebbers op dit forum, maar de meeste cabrios zijn genre eos, z4, 3 reeks, 307... en daar is niet veel unieks aan behalve misschien een speciale velg of zo. Pas op, voor mij hoeft dat ook niet, ik zou met een van bovenstaande erg blij zijn

Comment

Goedgekeurd door 't vrouwken. Nu op zoek waar ik ze cheap kan vinden.

Wel rekening houden dat die Speedlines zeker niet exclusief zijn , er rijden er al genoeg mee rond , ze bestaan zelfs in replica's
                TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Moeten: 1. Originele zijn - 2. Liefst nieuw - 3. Gouden hart met gepolierde rand.

Een andere optie is om de Rotor velgen zwart te spuiten wat nu antracietkleurig is. Of zelfs goud of bronskleurig. Maar zou eerst eens moeten fotosoepen hoe dat er uit zal zien. Misschien wel retelelijk...
                  “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Dan vind ik een zwart hart met gouden rand ook niet mis en het is origineler.
                    Bijvoorbeeld: http://www.autoforum.be/showthread.p...=1#post5544448
                    Last edited by SToRM81; 18/03/2015, 20:53.
                    '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

Moeten: 1. Originele zijn - 2. Liefst nieuw - 3. Gouden hart met gepolierde rand.

Een andere optie is om de Rotor velgen zwart te spuiten wat nu antracietkleurig is. Of zelfs goud of bronskleurig. Maar zou eerst eens moeten fotosoepen hoe dat er uit zal zien. Misschien wel retelelijk...

BBS Speedlines zijn er genoeg te vinden, je moet ze dan wel nog binnensteken om ze in het goud te spuiten.

Comment

Kijk mijn avatar

Exlusiviteit is relatief :

1997 396 457 1: Paars
                        1998 0 0 0
                        1999 3900 3921 4: +Geel, +Zwart, +Rood
                        2000 2724 2746 7: +Zilvergrijs, +Woodward, +Tweekleurig
                        2001 3127 3142 13: -Tweekleurig, +Zwart/grijs, +Oranje, +Blauw, +Goud
                        2002 1431 1436 8: Blauw, Zwart, Oranje, Zilvergrijs, Goud, Geel, Rood
                        Het is niet dat je er alleen mee rondrijdt op deze wereld.
                        Als je over exclusief spreekt zijn dat andere aantallen...
                        Wat niet wil zeggen dat je hem moet wegdoen...

Zou me persoonlijk niet interesseren hoe exclusief mijn auto is zolang hij maar veel rijplezier geeft.

Comment

• Exclusiviteit is inderdaad relatief maar ik heb tot nu al meer ferrari's,lambo's,astons of eender welk ''exclusief merk'' bijna dagelijks zien rondrijden maar een prowler heb ik op de 18 jaar dat ze geproduceerd zijn nog geen 5 maal live zien rijden........
                          Maar het zoals u zegt,het interesseert me niet wat anderen van mijn auto denken of dat 'm exclusief is,ik zie dit model al vanaf de introductie graag en nu heeft eindelijk de mogelijk zich voorgedaan om me er eentje aan te schaffen
                          Nu 'm in Belgie nog op de juiste papieren krijgen en we zijn vertrokken

Comment

• Ik heb er nog maar 3 gezien.
                            Eentje in Hongarije en 2 in België.

Comment

Exclusiviteit is inderdaad relatief maar ik heb tot nu al meer ferrari's,lambo's,astons of eender welk ''exclusief merk'' bijna dagelijks zien rondrijden maar een prowler heb ik op de 18 jaar dat ze geproduceerd zijn nog geen 5 maal live zien rijden........
                              Maar het zoals u zegt,het interesseert me niet wat anderen van mijn auto denken of dat 'm exclusief is,ik zie dit model al vanaf de introductie graag en nu heeft eindelijk de mogelijk zich voorgedaan om me er eentje aan te schaffen
                              Nu 'm in Belgie nog op de juiste papieren krijgen en we zijn vertrokken
                              Een topic maken e!
                              VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

Moeten: 1. Originele zijn - 2. Liefst nieuw - 3. Gouden hart met gepolierde rand.

Comment

• Dit zou nog vet zijn op die zwarte A5C

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
                                    Een topic maken e!
                                    Als ik alles in orde krijg en mijn platenheb zal ik een topic aanmaken.
                                    Zoniet wordt de auto terug in Nederland verkocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                      Lijkt me nog best mee te vallen. Wat zou zo iets kosten om de velgen te laten spuiten? En wie is daar goed in? De eerste de beste carrossier waarschijnlijk niet...

Heb intussen ook al een offerte gevraagd voor wat velgen:

Dotz Muguello Dark 8,5x19 ET35: 940 euro
                                      Dotz Shift 8x19 ET ET35: 970 euro
                                      BBS CHR 8,5x19 ET35: 1885 euro
                                      Inovite Haste 8,5x19 ET35: 840 euro

Prijs is enkel de velgen dus.

Merci J om mee na te denken en te zoeken! Zal mss aparte topic openen.

Comment

• Volgende week bij JEM design binnen springen. Velgen laten spuiten dus.

Comment

Merci J om mee na te denken en te zoeken! Zal mss aparte topic openen.

No problem

Comment

Working...
                                          X