Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAKLOZE ritjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vertrek straks naar Den Haag aan Zee. Spijtig genoeg niet veel tijd gehad om cabriorute Zeeland uit te stippelen deze keer.

Iemand leuke baantjes?
    IRIDIUM
    Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
    Helderzienden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iridium Bekijk Berichten
      Vertrek straks naar Den Haag aan Zee. Spijtig genoeg niet veel tijd gehad om cabriorute Zeeland uit te stippelen deze keer.

Iemand leuke baantjes?
      Gewoon langs de kust is het daar wel mooi rijden, over de Deltawerken is het wel zalig rijden
      Last edited by MasterC; 07/08/2015, 13:39.

Comment

• Zometeen maar even een rit doen
        '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Weer als vandaag maakt auto rijden zo mooi als we nu eens deftuge leuke wegen hier hadden..

Comment

• Vandaag maar eens een ritje binnendoor doen naar de kust met het dakje open
            '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Gisteren nog eens de cabrio gereden. Heerlijk met dat winterzonnetje.
              “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• gisteren , koud maar zonnig

TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Jaloerssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ss

Comment

• film'ke

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Een beetje door het dorp getafeld .

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
                      2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Dik hoor, met die hoogglans zwarte wielen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                          Dik hoor, met die hoogglans zwarte wielen!
                          Mercikes Jakkel .
                          2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                            Niet beschikbaar.

Sent from my Apple muziekdoos.
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Nog niet dakloos gereden (ik krijg de hardtop er niet in mijn eentje af...), maar de cabrio is sinds vandaag wel weer van stal

Comment

• Gisteren ritje Luxemburg. Viel heel goed mee op snelweg. Geen enkele file gezien. En dakloos kunnen rijden de hele tijd.
                                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Zometeen maar weer eens een ritje doen

Comment

• laatste (georganiseerde) cabriorit met de Z4

Comment

• DAKLOZE ritjes!

Maandag mijn eerste cabrio afgehaald en nog geen enkele keer met het dak dicht gereden. Toch plezant ze. Dat het goeie weer nog lang mag duren!

Comment

• Kan er mij is iemand uitleggen waarom je met die zalige weer, wanneer je een cabrio hebt, met het dak zou dichtrijden?

Sinds ik er zelf een heb merk ik vaak op dat er met de dak dicht wordt gereden terwijl het weer ideaal is.
                                        Eigenlijk zolang het droog is gaat bij mij het dak eraf, airco is eigenlijk overbodige luxe tenzij je natuurlijk in de file staat in de volle zon, staat meestal af en ook nog maar amper gebruikt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                                          Kan er mij is iemand uitleggen waarom je met die zalige weer, wanneer je een cabrio hebt, met het dak zou dichtrijden?
                                          Omdat ze beschaamd zijn erin gezien te worden en het dak opzetten om zich weg te steken
                                          30 jaar Mr Yuge!

Comment

Working...
                                          X