Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gisteren nog eens de cabrio gereden. Heerlijk met dat winterzonnetje.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Gisteren ritje Luxemburg. Viel heel goed mee op snelweg. Geen enkele file gezien. En dakloos kunnen rijden de hele tijd.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Kan er mij is iemand uitleggen waarom je met die zalige weer, wanneer je een cabrio hebt, met het dak zou dichtrijden?
Sinds ik er zelf een heb merk ik vaak op dat er met de dak dicht wordt gereden terwijl het weer ideaal is.
Eigenlijk zolang het droog is gaat bij mij het dak eraf, airco is eigenlijk overbodige luxe tenzij je natuurlijk in de file staat in de volle zon, staat meestal af en ook nog maar amper gebruikt.
Comment