Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAKLOZE ritjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als (ex) cabriorijder valt het inderdaad op hoeveel mensen met prachtig weer dicht rijden zoals eerder aangehaald kan dit verschillende redenen...Ikzelf stoor er mij niet aan, zo kan ik mij ook vragen beginnen stellen waarom mijn buur een Bmw X5 koopt om enkel in de stad rond te tuffen. Ieder koopt waar hij/zij zin in heeft, het nutsbelang is nihil.

Mis ik het cabriorijden? Volmondig ja, ik mis de wind in de haren, het branderig zonnetje op het hoofd, het 'open' gevoel,...
    2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
    2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• 1 andere reden.
      Bij lange afstand rijden krijg ik de temperatuur in de auto lager door dicht te rijden met de airco op.

Comment

• Hop en welle weg!

Kort filmpje van de vriendin nadat ik haar had afgezet op het werk.
        Last edited by ; 20/08/2016, 12:18.

Comment

• Ideale cabriomomenten... vorige zondag was echt top. 21 à 23°C, semi-bewolkt, fris briesje. Heel de dag, geweldig!

2015 BMW F11 520dA
          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
            Een auto met een targa dak kan je toch niet echt een cabrio noemen e. (graptjen!)
            Is het niet een T-roof ?

Comment

• yups, bij targa zou er geen bar in het midden zijn.
              het probleem is dat iedereen dit hier targa noemt en ik het beu ben om mensen te verbeteren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                Mis ik het cabriorijden? Volmondig ja, ik mis de wind in de haren, het branderig zonnetje op het hoofd, het 'open' gevoel,...
                Ik ben nooit een cabriorijder geweest, maar nu ik de S2000 heb besef ik wel hoe zalig dit kan zijn. Vooral als 2de auto geeft het open rijden nog meer rijplezier. Ik zou dan ook bijna zeker altijd een cabrio voor erbij proberen te houden.
                Ik hou alleen het dak dicht als het een te kort stuk is om open te rijden en ik de auto volledig wil afsluiten bij aankomst. Ik rijd sowieso enkel bij mooi (droog) weer, dus de kap ligt zo goed als altijd open.
                '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                  yups, bij targa zou er geen bar in het midden zijn.
                  het probleem is dat iedereen dit hier targa noemt en ik het beu ben om mensen te verbeteren.
                  Sorry Timmie, nog nooit gehoord van een T-roof eigenlijk.

Comment

Are you serious?
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                      Als (ex) cabriorijder valt het inderdaad op hoeveel mensen met prachtig weer dicht rijden zoals eerder aangehaald kan dit verschillende redenen...Ikzelf stoor er mij niet aan, zo kan ik mij ook vragen beginnen stellen waarom mijn buur een Bmw X5 koopt om enkel in de stad rond te tuffen. Ieder koopt waar hij/zij zin in heeft, het nutsbelang is nihil.

Je hebt uw moto nog hé.

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                      Hop en welle weg!

Kort filmpje van de vriendin nadat ik haar had afgezet op het werk.

Dacht eerst dat je een vriend had en hij de vrouw in de relatie was maar je bedoelt waarschijnlijk dat je vriendin jou gefilmd heeft.
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• DAKLOZE ritjes!

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                        Are you serious?
                        Ja serieus! Das allemaal targa voor mij.
                        Last edited by ; 20/08/2016, 16:33.

Comment

• DAKLOZE ritjes!

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                          Je hebt uw moto nog hé.

Dacht eerst dat je een vriend had en hij de vrouw in de relatie was maar je bedoelt waarschijnlijk dat je vriendin jou gefilmd heeft.
                          Haha idd. Mijn vriendin had mij gefilmd nadat ik haar was gaan afzetten aan haar werk. Kzeg, filmt is! En dit is het resultaat, spijtig dat de zon slecht stond. Parking is redelijk lang, maar op het einde verschoot ik van hoe snel ik aan het einde zat waardoor ik bijna vol in de remmen moest.
                          Last edited by ; 20/08/2016, 16:39.

Comment

Serieus ?

T-top. Een mode gestart met de bandit trans am in smokey and the bandit.
                            Ee targadak. Maar bij het wegnemen van het dak heb je nog een bar zitten tussen de inzittenden in.

Comment

• DAKLOZE ritjes!

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                              Serieus ?

T-top. Een mode gestart met de bandit trans am in smokey and the bandit.
                              Ee targadak. Maar bij het wegnemen van het dak heb je nog een bar zitten tussen de inzittenden in.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/T-top
                              Ja sorry. Nooit bij stilgestaan waarom er bij sommige een bar loopt in het midden. T-roof maw! En die bar is dan voor de stevigheid waarschijnlijk? Of gewoon het design? Al vaak gezien, maar het woord T-roof nooit horen vallen.
                              Last edited by ; 20/08/2016, 16:49.

Comment

• mijn targa

http://
                                Z4 M40i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
                                  mijn targa

http://
                                  Vet!
                                  Voor mij de mooiste generatie

Sent from my D5803 using Tapatalk

Comment

• Vandaag op een zonnig moment.
                                    De meisjes zijn bijna onzichtbaar, zo diep zitten ze.

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

Comment

• Intussen al 25000 km.

“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• vandaag weer een rit in het water gevallen , nog maar 1 georganiseerde rit gereden dit jaar ...
                                        TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Working...
                                        X