Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAKLOZE ritjes!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
    Je hebt uw moto nog hé.
    Motorijden is mijn inziens nog een iets andere beleving dan cabriorijden. Cabriorijden staat synoniem voor cruisen, omwegen maken, ongehaast genieten,... terwijl motorijden voor mij dan weer meer grensverleggend is, snelheid maken, adrenaline rush,... nogmaals dit is mijn persoonlijke beleving. Mocht ik mij ooit een Harley kopen dan geeft die mij dezelfde voldoening als cabriorijden
    2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
    2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
      vandaag weer een rit in het water gevallen , nog maar 1 georganiseerde rit gereden dit jaar ...
      Ken het gevoel

Comment

• De komende dagen mogen we niet klagen
        Ofja, voor sommigen is het misschien te warm om overdags open te rijden, maar om 's avonds eens een toertje te maken is het ideaal weer nu.
        '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• DAKLOZE ritjes!

Idd! Morgen terug zie. Eerste keer dat ik in het donker rij met de MX-5 en dan met het dakje open. Onder de sterrenhemel, af en toe een vliegtuig boven je hoofd, weinig verkeer, alhoewel ik het wel nog druk vond vanavond, toch zalig rijden!

Comment

• Heerlijk open gereden deze avond, echt genieten!
            Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
            Current:
            1987 Mercedes-Benz W124 200D
            1979 Mercedes-Benz W123 280E
            1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
            Ex:
            1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
            1976 Mercedes-Benz W123 250
            1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
            1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
            1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
            1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
            2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
            1980 Mercedes-Benz W123 280
            1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
              Idd! Morgen terug zie. Eerste keer dat ik in het donker rij met de MX-5 en dan met het dakje open. Onder de sterrenhemel, af en toe een vliegtuig boven je hoofd, weinig verkeer, alhoewel ik het wel nog druk vond vanavond, toch zalig rijden!

Dendermonde/appels, toffe baantjes daar

Comment

• Als ex cabrio rijder nog enkele redenen om niet open te rijden.

- kort ritje en te lui om op knop te duwen voor open en 5 km later dicht.
                - vrouw die net van kapper komt
                - meestal veel te hoge snelheid om nog deftig cabrio te rijden
                - uit respect voor kinderen op de achterbank aan + 70km/h
                - geen zin in open rijden ( wegens te opvallend)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichten
                  Dendermonde/appels, toffe baantjes daar
                  Idd en vooral zeer rustig, vandaag of morgen nog is passeren voor wat foto's in het zonnetje. Mooie locatie ook!

Comment

• DAKLOZE ritjes!

Fuw, daarjuist dakje open gereden met een temperatuur van 35 en amai, was toch wel de maximum zenne! Hot hot hot! Zolang dat je kunt rijden cava nog, maar als je zo een tijdje moet stilstaan in de plakke zon...
                    Toch veel met het dak open zien rijden!

Comment

• in dubai of spanje rijden vooral toeristen cabrio

Comment

• Dat is, in het zuiden zie je zelden een local in een cabrio

verhouding aantal cabrio's totale wagenpark ligt het hoogst in...Engeland (no kiddin')

Kan me inbeelden dat het tussen 15-25 graden plezant is, maar boven of onder niets voor mij
                        2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk Berichten
                          ( wegens te opvallend)
                          is dat voor velen niet de reden voor nét wel?
                          2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                            is dat voor velen niet de reden voor nét wel?

Als dat de reden is, vind ik dat echt zielig voor die mensen.

Ge koopt een cabrio om van het open rijden te genieten of omdat je die auto mooi vind.
                            Maar het ambetantste is wel dat je bekeken word vond ik.

Comment

• Eerlijk gezegd vind ik het ook het leukst 's morgens of 's avonds bij geen te hete temperaturen, gisteren in die 35 graden was minder genieten, eerder puffen!

Comment

• Florida zie je ook bijna geen cabrio. Meeste zijn huurwagens. Amerikaanders houden te veel van hun SUV.
                                Eén van de vorige keren dat we er waren werd ons zelf afgeraden om cabrio te rijden. Moesten van Miami naar KW. Gevaar voor zonneslag + zwermen beestjes rond je hoofd op weg naar ginder.
                                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Sinds gisteren is mijn frans krel ook gemaakt, wel geen zin om er mee te gaan toeren de komende dagen.
                                  Geen airco

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                    Sinds gisteren is mijn frans krel ook gemaakt, wel geen zin om er mee te gaan toeren de komende dagen.
                                    Geen airco ...
                                    De 2CV had toch zo'n airco klep aan de voorruit...
                                    Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Ik zou ook nog wel eens een dakloos ritje willen.
                                      Is nu toch al zo'n 5j geleden dat ik mijn cabrio verkocht heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                                        De 2CV had toch zo'n airco klep aan de voorruit...

Klopt, maar in deze temperaturen is dat ook warme lucht dat hij binnen trekt

Comment

• Op dat gebied hadden de Kevers een beter systeem met hun water tank naast de ruit.

Comment

Working...
                                          X