Heerlijk systeem. Zo geliefd en gewild, maar zo zeldzaam!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
DAKLOZE ritjes!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenKlopt, maar in deze temperaturen is dat ook warme lucht dat hij binnen trektHier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenOp dat gebied hadden de Kevers een beter systeem met hun water tank naast de ruit.
Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk BerichtenWeet ik wel
Mss deze avond een ritje als het wat koeler is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenMss deze avond een ritje als het wat koeler is.Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenHeerlijk systeem. Zo geliefd en gewild, maar zo zeldzaam!
En geld dat die kosten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenIk zou ook nog wel eens een dakloos ritje willen.
Is nu toch al zo'n 5j geleden dat ik mijn cabrio verkocht heb.
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HIM-250 Bekijk BerichtenAls er nog eens een ritje georganiseerd word mag je copiloot zijn in de mx5 moest u dat interesseren? :-)
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
muchos gracias!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenEen MX-5 zegt me ook wel iets, allemaal de fout van Niko80 die het stuur overgaf aan mij tijdens een rondrit.
Mega grote smile tijdens het rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenIk rij niet meer met andermans materiaal, ik ben een brokkenpiloot.
Comment
-
Er mag ook altijd eens iemand met mij meerijden hoor.
Wanneer komt er eigenlijk eens een cabrio/roadster meeting?Last edited by SToRM81; 25/08/2016, 12:51.'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk BerichtenEr mag ook altijd eens iemand met mij meerijden hoor.
Wanneer komt er eigenlijk eens een cabrio/roadster meeting?
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk BerichtenEr mag ook altijd eens iemand met mij meerijden hoor.
Wanneer komt er eigenlijk eens een cabrio/roadster meeting?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenKlopt, maar in deze temperaturen is dat ook warme lucht dat hij binnen trekt
Sent from my D5803 using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Str03mf Bekijk BerichtenGe hebt uw verwarmingsbuizen toch toegestopt tegen gesmolten zolen
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenEen MX-5 zegt me ook wel iets, allemaal de fout van Niko80 die het stuur overgaf aan mij tijdens een rondrit.
Mega grote smile tijdens het rijden
Turbo? Kunt ge die mx 5 bijhouden
Comment
Comment