ben dit hier tegen gekomen toen ik mijn belastingsbrief wou invullen...heeft er iemand enig idee of iedereen hier recht op heeft of zijn er al mensen die zo'n korting hebben gekregen?....ik heb net een volvo C70 2.0 diesel gekocht en vraag me af of ik hier ook van kan genieten?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
korting op diesel wagens die standaard zijn uitgerust met roetfilter
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door suge Bekijk Berichtenben dit hier tegen gekomen toen ik mijn belastingsbrief wou invullen...heeft er iemand enig idee of iedereen hier recht op heeft of zijn er al mensen die zo'n korting hebben gekregen?....ik heb net een volvo C70 2.0 diesel gekocht en vraag me af of ik hier ook van kan genieten?
http://ccff02.minfin.fgov.be/finform...lPdfExt?id=775
Dit gaat over de 3% / 15% / roetfilter -"korting" die je kan krijgen.
Sinds vorig jaar krijg je deze korting aan de kassa.
15% voor wagen <105gr co2
3% voor wagen <115gr co2
200€ voor wagen met roetfilter <130gr Co2
edit: bij aankoop van mijn Cooper D heb ik op de aankoopfactuur onmiddellijk de korting van 15% + nog eens 200 euro korting gekregen
uw C70 stoot 161gr Co2 uit => geen kortingen
-
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk BerichtenMijn Zafira heeft ook een roetfilter en ik heb niemendal gekregen
Hij zal gewoon teveel CO2 uitstoten om beroep te doen op kortingen.
Daarom hebben wij geen roetfilter genomen op de Espace
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenZie 2e post.
Hij zal gewoon teveel CO2 uitstoten om beroep te doen op kortingen.
Daarom hebben wij geen roetfilter genomen op de Espace
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk BerichtenMijn A3 SB stoot 129 gr CO2 uit en ik heb ook niets gehad hoor
Zo ja=> you've been f*cked by your stealer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk BerichtenMijn A3 SB stoot 129 gr CO2 uit en ik heb ook niets gehad hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenEffe gekeken, uw SB stoot een 151gr Co2 uit => geen kortingen.
Wat Zorba zegt klopt. Volgens de site van Autogids stoot een Sportback 1.9 tdi 105pk 129 gr CO2 uit. Als je evenwel naar de officiële Audi brochure kijkt, dan kom ik uit op 135 gr zonder DPF en 129 gr met DPF
Ik heb geen DPF genomen. Tkost 700 € meer, tverbruikt ook meer en de premie die je krijgt is denkik 200 € ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk BerichtenWat zijn uw bronnen dan wel?
Wat Zorba zegt klopt. Volgens de site van Autogids stoot een Sportback 1.9 tdi 105pk 129 gr CO2 uit. Als je evenwel naar de officiële Audi brochure kijkt, dan kom ik uit op 135 gr zonder DPF en 129 gr met DPF
Ik heb geen DPF genomen. Tkost 700 € meer, tverbruikt ook meer en de premie die je krijgt is denkik 200 € ...
Nu zie ik op autogids.be dat daar idd 129gr staat. Dan is hij 'bedrogen' door de dealer !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenDe regering zou wat meer mogen doen om de roetfilter te promoten.
en als 'de mensen' nou nog steeds niet gesensibiliseerd zijn is dat erg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk BerichtenIk heb inderdaad een DPF, ik ga morgen eens informeren bij de dealer hoor ...
En de 1.9TDI heeft idd 129 gr/100km...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk BerichtenZorba, heb je DPF? In jouw topic staat er niks over vermeld en op Autogids geven ze gewoon de CO2 uitstoot van de A3 met DPF, de CO2 uitstoot van die zonder DPF staat er niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk BerichtenEerste regel van m'n topic = Audi A3 Sportback 1.9 TDI (105PK) DPF
Sekscuseer
Comment
Comment