Mededeling

Collapse
No announcement yet.

korting op diesel wagens die standaard zijn uitgerust met roetfilter

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• korting op diesel wagens die standaard zijn uitgerust met roetfilter

ben dit hier tegen gekomen toen ik mijn belastingsbrief wou invullen...heeft er iemand enig idee of iedereen hier recht op heeft of zijn er al mensen die zo'n korting hebben gekregen?....ik heb net een volvo C70 2.0 diesel gekocht en vraag me af of ik hier ook van kan genieten?

Last edited by suge; 21/04/2008, 00:40.

Oorspronkelijk geplaatst door suge Bekijk Berichten
    ben dit hier tegen gekomen toen ik mijn belastingsbrief wou invullen...heeft er iemand enig idee of iedereen hier recht op heeft of zijn er al mensen die zo'n korting hebben gekregen?....ik heb net een volvo C70 2.0 diesel gekocht en vraag me af of ik hier ook van kan genieten?

http://ccff02.minfin.fgov.be/finform...lPdfExt?id=775
    effe bekeken.
    Dit gaat over de 3% / 15% / roetfilter -"korting" die je kan krijgen.
    Sinds vorig jaar krijg je deze korting aan de kassa.

15% voor wagen <105gr co2
    3% voor wagen <115gr co2
    200€ voor wagen met roetfilter <130gr Co2

edit: bij aankoop van mijn Cooper D heb ik op de aankoopfactuur onmiddellijk de korting van 15% + nog eens 200 euro korting gekregen

uw C70 stoot 161gr Co2 uit => geen kortingen
    Last edited by ; 21/04/2008, 06:23.

Comment

Rare titel
      wat is correct:
      Korting op diesel: wagens die standaard zijn uitgerust met roetfilter
      Korting op diesel, wagens die standaard zijn uitgerust met roetfilter
      Korting op dieselwagens die standaard zijn uitgerust met roetfilter

Comment

Mijn Zafira heeft ook een roetfilter en ik heb niemendal gekregen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk Berichten
          Mijn Zafira heeft ook een roetfilter en ik heb niemendal gekregen
          Zie 2e post.

Hij zal gewoon teveel CO2 uitstoten om beroep te doen op kortingen.

Daarom hebben wij geen roetfilter genomen op de Espace

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Zie 2e post.

Hij zal gewoon teveel CO2 uitstoten om beroep te doen op kortingen.

Daarom hebben wij geen roetfilter genomen op de Espace
            Mijn A3 SB stoot 129 gr CO2 uit en ik heb ook niets gehad hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk Berichten
              Roetfilter genomen??
              Zo ja=> you've been f*cked by your stealer

Comment

Effe gekeken, uw SB stoot een 151gr Co2 uit => geen kortingen .

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                    Effe gekeken, uw SB stoot een 151gr Co2 uit => geen kortingen .
                    Wat zijn uw bronnen dan wel?

Wat Zorba zegt klopt. Volgens de site van Autogids stoot een Sportback 1.9 tdi 105pk 129 gr CO2 uit. Als je evenwel naar de officiële Audi brochure kijkt, dan kom ik uit op 135 gr zonder DPF en 129 gr met DPF

Ik heb geen DPF genomen. Tkost 700 € meer, tverbruikt ook meer en de premie die je krijgt is denkik 200 € ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
                      Wat zijn uw bronnen dan wel?

Wat Zorba zegt klopt. Volgens de site van Autogids stoot een Sportback 1.9 tdi 105pk 129 gr CO2 uit. Als je evenwel naar de officiële Audi brochure kijkt, dan kom ik uit op 135 gr zonder DPF en 129 gr met DPF

Ik heb geen DPF genomen. Tkost 700 € meer, tverbruikt ook meer en de premie die je krijgt is denkik 200 € ...
                      khad op de site van vlan gekeken.
                      Nu zie ik op autogids.be dat daar idd 129gr staat. Dan is hij 'bedrogen' door de dealer !

Comment

De regering zou wat meer mogen doen om de roetfilter te promoten.

Comment

Zorba, heb je DPF? In jouw topic staat er niks over vermeld en op Autogids geven ze gewoon de CO2 uitstoot van de A3 met DPF, de CO2 uitstoot van die zonder DPF staat er niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                            De regering zou wat meer mogen doen om de roetfilter te promoten.
                            de regering moet dat niet betalen, vind ik...want dan betaalt iedereen mee, ook de benzinerijders en zij die geen auto hebben

en als 'de mensen' nou nog steeds niet gesensibiliseerd zijn is dat erg

Comment

Ik heb inderdaad een DPF, ik ga morgen eens informeren bij de dealer hoor ...

En de 1.9TDI heeft idd 129 gr/100km...

Comment

Ik heb inderdaad een DPF, ik ga morgen eens informeren bij de dealer hoor ...

En de 1.9TDI heeft idd 129 gr/100km...
                                Zeker doen, met die 200euro kan je veel kilometers rijden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
                                  Zorba, heb je DPF? In jouw topic staat er niks over vermeld en op Autogids geven ze gewoon de CO2 uitstoot van de A3 met DPF, de CO2 uitstoot van die zonder DPF staat er niet
                                  Eerste regel van m'n topic = Audi A3 Sportback 1.9 TDI (105PK) DPF

Comment

Eerste regel van m'n topic = Audi A3 Sportback 1.9 TDI (105PK) DPF

Daar heb ik ni naar gekeken, ik heb naar de voorstelling gekeken

Sekscuseer

Comment

Vandaag (eindelijk) met de garage gebeld en volgens hun 'schema' stoot hij 132 gr/100km uit, maar op mijn gelijkvormigheidsattest is het weldegelijk 129 gr. Morgen gaan ze me terugbellen, maar normaal gezien krijg ik dus € 200 terug

Comment

Ik heb ook 200€ korting gekregen op de factuur voor de roetfilter. 320d.

Comment

Working...
                                        X