Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schouppe wil slechts 0,2 promille voor jongeren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    jezus veranderde water in wijn
    I like the way you think.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      en het zijn brouwerijs zeker ?
      Brouwerijen.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Eigenlijk zou de promillage op 0,0 moeten liggen. Als je nog moet autorijden, moet je gewoon niet drinken, KLAAR!
        Van mij mogen ze die mensen (die met drank op, achter het stuur kruipen) ook harder aanpakken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Friso89 Bekijk Berichten
          Eigenlijk zou de promillage op 0,0 moeten liggen. Als je nog moet autorijden, moet je gewoon niet drinken, KLAAR!
          Van mij mogen ze die mensen (die met drank op, achter het stuur kruipen) ook harder aanpakken
          Rest het feit dat pakweg 0,4 promille weinig tot geen invloed heeft op je rijgedrag en dat je bij 0,0 promille zelfs geen voedsel, bereid met wat alcohol, naar binnen mag spelen.
          Dus stel: je gaat naar een feestje, drinkt de hele tijd cola en water, maar speelt een vleesgerecht dat met bier is bereid naar binnen. Je rijdt naar huis, komt een alcoholcontrole tegen en hangt. Je zegt dan maar dat je niet eens wist dat er alcohol in het voedsel zat, maar moet toch een boete van pakweg 50 € betalen.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
            Rest het feit dat pakweg 0,4 promille weinig tot geen invloed heeft op je rijgedrag en dat je bij 0,0 promille zelfs geen voedsel, bereid met wat alcohol, naar binnen mag spelen.
            Dus stel: je gaat naar een feestje, drinkt de hele tijd cola en water, maar speelt een vleesgerecht dat met bier is bereid naar binnen. Je rijdt naar huis, komt een alcoholcontrole tegen en hangt. Je zegt dan maar dat je niet eens wist dat er alcohol in het voedsel zat, maar moet toch een boete van pakweg 50 € betalen.
            Toch weer niet dat fabeltje van "wat met gerechten met alcohol in" Als het goed bereid is ga je daar helemaal niets van merken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
              Ik dacht altijd dat alcohol 'vervloog' tijdens het koken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
                Pas op, je gaat EricV kwaad maken.

Comment

Dé oplossing!
                  "Voor mij een pintje."
                  "Hoe mag dat zijn?"
                  "Gekookt, ik ben Flor vanavond!"

Comment

• haha

ik heb voor de moment veel meer dan 0,2 promille

groetjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                      haha

groetjes.
                      haha ik ook , ik zit aan bockor nr 8 ...
                      hopelijk staan ze morgenvroeg hier niet op het eind van de straat voor te blazen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                        haha

groetjes.
                        ik ook vantweekend thuis, dus heb ik nog eens een goede fles gekraakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                          haha ik ook , ik zit aan bockor nr 8 ...
                          hopelijk staan ze morgenvroeg hier niet op het eind van de straat voor te blazen
                          ik heb een fles witte op en nu ben ik aan het uitbollen met pintjes

morgenvroeg ga ik naar de bakker

groetjes

Comment

• Ik dacht er net ook aan, toen ik 't in 't radionieuws hoorde.

Goeie zaak !! Duizend keer beter dan die 0,2-regel imo.

Comment

• True, eindelijk wat evolutie, het werd tijd. Zelfs Darwin begon zich te ergeren

Comment

Ik ook, maar vervliegt het volledig? Of eerder drie kwart of zo?
                                Ik kan mij moeilijk inbeelden dat je 0,0 promille in je bloed hebt na het verorberen van zo'n gerecht. Dergelijke gerechten worden ook niet echt bereid met drank met een zeer laag alcoholpercentage.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ethanol heeft een kookpunt van rond de 78 graden. Ik betwjifel dat alle gerechten op meer dan 78°C bereid worden en dan nog lang genoeg zodat alle ethanol vervlogen is.
                                  Dus niet alle alcohol zal vervlogen zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                  Rest het feit dat pakweg 0,4 promille weinig tot geen invloed heeft op je rijgedrag
                                  Last edited by ; 28/04/2008, 15:15.

Comment

• Maar de dag dat je meer dan 0,1 promille in je bloed hebt van een maaltijd moet je dringend wat minder gaan eten.

Comment

• vrachtwagens die 100 km/u zouden rijden. Dan vind ik dat de gewone auto's ook sneller mogen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe Bekijk Berichten
                                        vrachtwagens die 100 km/u zouden rijden. Dan vind ik dat de gewone auto's ook sneller mogen
                                        Ah nee hé, dan blijft het toch even onveilig? hoe kleiner het snelheidsverschil, hoe veiliger.

( los daarvan, vind ik ook dat auto's op bepaalde momenten en situaties best wel wat rapper mogen )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bassface Bekijk Berichten
                                          Ah nee hé, dan blijft het toch even onveilig? hoe kleiner het snelheidsverschil, hoe veiliger.

( los daarvan, vind ik ook dat auto's op bepaalde momenten en situaties best wel wat rapper mogen )
                                          Dus als we de vrachtwagens en de gewone wagens toelaten om 180 te bollen is alles veilig

Comment

Working...
                                          X