Oorspronkelijk geplaatst door logic
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Schouppe wil slechts 0,2 promille voor jongeren
Collapse
X
-
ik drink ook niet als ik rij
maar 0.0 gaat tegen onze bourgondische natuur, en die moeten we koesteren, samen met onze culinaire tradities
als je s'avonds eens eens doorzakt, duurt het veel te lang om aan de 0.0 te zitten
dan moet je al 2 dagen hebben om te kunnen recupereren
Comment
-
het is gewoon simpel !
er lopen bij controles te weinig mensen tegen de lamp (buiten een paar parlementairen)
en in de begroting is een bepaald bedrag ingecalculeerd dat van dit soort van cotroles moet komen .
nu beseffen ze dat ze niet aan dat bedrag gaan komen dus wat doen ze .
ipv de controles op te voeren ,die tenslotte ook veel geld kosten ,halen ze het promillegehalte naar beneden ,wat dan een groter risico inhoud voor de gecontroleerden .
gewoon een oude politieke truk .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenhet is gewoon simpel !
er lopen bij controles te weinig mensen tegen de lamp (buiten een paar parlementairen)
en in de begroting is een bepaald bedrag ingecalculeerd dat van dit soort van cotroles moet komen .
nu beseffen ze dat ze niet aan dat bedrag gaan komen dus wat doen ze .
ipv de controles op te voeren ,die tenslotte ook veel geld kosten ,halen ze het promillegehalte naar beneden ,wat dan een groter risico inhoud voor de gecontroleerden .
gewoon een oude politieke truk .
Denk je dat nu echt?
Comment
-
Ik vind dat ook, 0,0. Dan moet er niemand 'rekenen'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk vind dat ook. Dan moet er niemand 'rekenen'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenje hebt gelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNultolerantie. Gedronken hebben = NIET rijden. Punt. En niet alleen voor jongeren.
Ik drink eigenlijk zo goed als nooit, of ik nu moet rijden of niet. Ik drink hooguit een aperitiefje en één glaasje wijn bij de maaltijd op restaurant. Als je daarna nog niet op de baan mag komen, waarmee zijn we dan bezig? Als je echt meent dat dit gevaarlijk is, dan kan je best asap stoppen met die autovakanties van hier tot in Nurnberg, want vermoeidheid is zonder twijfel een groter gevaar en best reëel bij dergelijke trips. Misschien een tachograaf installeren om rij-en rusttijden te kunnen controleren, en smijt er ook ineens een snelheidsbegrenzer op die via GPS je snelheid vergrendeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendan nog heb je de volgende dag geen 0.0
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten0-toleratie = géén monchérie's meer eten?
Comment
Comment