Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schouppe wil slechts 0,2 promille voor jongeren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    (alhoewel, kan je bij water van smaak spreken? ).

Er zijn tegenwoordig toch zelfs watersommeliers

Comment

Wijn stinkt vind ik. Dus water smaakt mij beter ja (alhoewel, kan je bij water van smaak spreken? ). Ik vind het ook niets die 0,2 promille, 0,0(2) zou beter zijn.
      je moet het leren drinken, en als je iets van wijn kent, is het echt plezierig om al eens een glaasje te kunnen drinken ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
        je moet het leren drinken, en als je iets van wijn kent, is het echt plezierig om al eens een glaasje te kunnen drinken ja
        Ik moet niets leren drinken. Bier stinkt trouwens ook. Hell, alcohol stinkt (en dat meen ik). Het riekt enkel goed als ze het in mijn eten kappen, maar daar kan het helemaal geen kwaad als het eten goed bereid wordt.

Comment

Ik moet niets leren drinken. Bier stinkt trouwens ook. Hell, alcohol stinkt (en dat meen ik). Het riekt enkel goed als ze het in mijn eten kappen, maar daar kan het helemaal geen kwaad als het eten goed bereid wordt.
          liegebeest, derjuist zei je dat je niks van alcool binnenkapt zelfs geen chocolaatje (= eten)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
            liegebeest, derjuist zei je dat je niks van alcool binnenkapt zelfs geen chocolaatje (= eten)
            Chocola is voor mij geen eten, dat is snoep. Sommigen maken daar een onderscheid in.

Comment

Chocola is voor mij geen eten, dat is snoep. Sommigen maken daar een onderscheid in.
              eten wordt ook soms bereid in een chocoladesaus, en wat is een boterham met choco dan??? nieje nieje, ik ben u er maar wat aant doorsleuren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
                Een fles zeker niet, maar diegene die denkt dat ik bijvoorbeeld een wildmenu ga eten met een glas perrier erbij die is goed gek.
                Een glaasje Laurent Perrier voor je wildmenu is toch niet slecht?

120d Hatch Edition Sport

Comment

• Misschien beter het autorijden voor jongeren helemaal verbieden, dat scheelt weer een hoop slachtoffers

Comment

• Laten we dan eens onderzoeken wanneer er overdag het meeste slachtoffers vallen. Als dat bv. tussen 13 en 14 uur is kunnen we gewoon in het vervolg iedereen verbieden nog met de auto te rijden tussen 13 en 14 uur.

Comment

• 0 promille is beter.

Je bent al marginaal bezig als je alcohol moet hebben om plezier te maken of te pronken tov je meisje...

En je kan erover zwanzen en lachen zoveel je wil, van het moment je een telefoontje krijgt over een familielid/vriend die omver geknald is door zo'n zatlap denk je daar helemaal anders over.

En omdat iedereen anders reageert op alcohol hou je het maar simpel.

"0"
                      ...
                      www.perfectshine.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
                        0 promille is beter.

Je bent al marginaal bezig als je alcohol moet hebben om plezier te maken of te pronken tov je meisje...

Sommige mensen drinken misschien graag een glas wijn, zoals jij misschien graag een bicky burger eet

Comment

• fastfood ? No thanks...
                          www.perfectshine.be

Comment

• Je weet wel wat ik bedoel. Er wordt niet enkel alcohol gedronken om plezier te kunnen maken of om indruk te maken bij de vrouwen.

Ik snap overigens hoegenaamd niet hoe je met alcohol indruk kunt maken bij vrouwen maar soit.

Comment

• Ach man, ik heb 18 jaar lang in discotheken gewerkt...
                              Je moest eens weten wat ik zoal gezien heb...

Een nultolerantie zou niet slecht zijn, alhoewel de meeste jeugdige fuivers nuchter ook al een probleem hebben met hun auto en de zwaartekracht...
                              www.perfectshine.be

Comment

• Tja, ik wil op restaurant een pintje of een glas wijn drinken.

Dus ik ben niet akkoord

Comment

• 0,0 of 0,2 maakt voor mij geen verschil... Maar liefst iedereen gelijk voor de wet

Comment

• 15min uitstel vragen en gewoon heel de tijd zeer diep in en uit ademen en ge kunt gerust de baan op met 2 wijntjes gedronken te hebben

Comment

• Ik vraag me af waar heel die zooi gaat eindigen. Als ze het ver drijven, kunnen ze binnen een eeuw of zo mss bij iedereen een chip inplanten om te meten of we voldoende uitgeslapen zijn om in de wagen te kruipen ook.
                                      Big Brother is coming.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                        15min uitstel vragen en gewoon heel de tijd zeer diep in en uit ademen en ge kunt gerust de baan op met 2 wijntjes gedronken te hebben
                                        Hyperventileren is gezond?

Comment

Working...
                                        X