Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schouppe wil slechts 0,2 promille voor jongeren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Denk je dat nu echt?
    tuurlijk niet ,maar op den duur zou je toch zo beginnen denken .
    mijn opinie hierover is
    drinken en rijden gaat niet samen dus 0.0 voor IEDEREEN!

Comment

Er zijn tegenwoordig toch zelfs watersommeliers
      ma écht hé

Comment

• Ik snap dus niet dat heel België op zijn kop staat vanwege deze eventuele regeling he.

1. Als ik rijd, drink ik niet, max 1 pint. En daar ga je echt niet dood van.

2. Jonge bestuurders (waaronder mezelve) vormen een hoger risico dan ervaren bestuurders, ook met alcohol op. Dus ik vind het totaal geen discriminatie.

Comment

Je weet wel wat ik bedoel. Er wordt niet enkel alcohol gedronken om plezier te kunnen maken of om indruk te maken bij de vrouwen.

Ik snap overigens hoegenaamd niet hoe je met alcohol indruk kunt maken bij vrouwen maar soit.

ik drink alcohol omdat ik het graag drink

kweet niet hoe het bij andere gesteld is , maar met alcohol in mijn botten maak ik alleszins geen indruk bij de vrouwen , integendeel zelfs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
            kweet niet hoe het bij andere gesteld is , maar met alcohol in mijn botten maak ik alleszins geen indruk bij de vrouwen , integendeel zelfs

Exactly my point

Comment

• Ik vind de huidige regeling voor jongeren streng genoeg!
              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Ik snap overigens hoegenaamd niet hoe je met alcohol indruk kunt maken bij vrouwen maar soit.
                Je laat haar drinken... ?

Comment

ik drink alcohol omdat ik het graag drink

Wie wel?
                  Tenzij zij nog zatter is dan jij natuurlijk.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Op café moet je nu eenmaal iets drinken. Het klinkt cru, maar als ik weet dat ik weinig slaap ga hebben dan ga ik mij niet volgieten met suikerbommetjes als fruitsap of cola. Dan drink ik graag een pintje.

En als ik rijd dan drink ik maximum 1 pint.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                      Op café moet je nu eenmaal iets drinken. Het klinkt cru, maar als ik weet dat ik weinig slaap ga hebben dan ga ik mij niet volgieten met suikerbommetjes als fruitsap of cola. Dan drink ik graag een pintje.

Het schijnt dat alcohol anders ook niet zo goed is om te slapen. OK, je valt wel snel in slaap, maar je zou onrustiger slapen, waardoor je uiteindelijk toch niet goed uitgeslapen geraakt.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                        Op café moet je nu eenmaal iets drinken. Het klinkt cru, maar als ik weet dat ik weinig slaap ga hebben dan ga ik mij niet volgieten met suikerbommetjes als fruitsap of cola. Dan drink ik graag een pintje.

ik drink tot ik omrol en dan kruip ik op mijn knieen naar mijn huis

Comment

• 0.2 promille, wat is dat eigenlijk concreet? 2 glazen wijn op een avond? Dan valt het wel nog mee.

Want BOB of niet, als je op restaurant gaat kun je toch niet constant spa en cola zitten zuipen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
                            Nultolerantie voor dit, maar voor al de rest: doe maar rustig verder?
                            Wa edde nu weer in gedachten ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                              Je laat haar drinken... ?

Ze drinkt niet, ik heb dus een fulltime bobette!

Comment

Ze drinkt niet, ik heb dus een fulltime bobette!
                                ik ook!, alleen ze durft ni rijden haar verlopig rijbewijs is bijna verlopen

Comment

• Zowel m'n vriendin als ik drinken niet, wij kunnen dus elk apart rijden

Comment

ik drink tot ik omrol en dan kruip ik op mijn knieen naar mijn huis
                                    lol

Comment

• 0.0 is nigoe

kan je alle brouwerijen en kaffees sluiten en krijg je enkel nog fitnes-centra

zum kotsen

Comment

• jezus veranderde water in wijn

Comment

• en het zijn brouwerijs zeker ?

Comment

Working...
                                          X