Oorspronkelijk geplaatst door Djivy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear op Zolder - donderdag 22 mei
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDat waren wrsch mensen die aan de driftsessies hebben deelgenomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenWeinig reactie precies. Ik had verwacht dat er hier een aantal gingen piepen op Zolder. Misschien zijn ze allemaal opgepaktOorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk BerichtenDenk van niet, vermits eentje zegt dat het goed ging tot ze over de draad spongen...
Comment
-
Jeremy, Richard, James, Sabine Schmitz , ik heb ze allemaal gezien. Wel aan de buitenkant van het circuit gebleven. DriverW en Denniske waren daar ook.
De gestapelde auto's reden deze voormiddag, heb ik zelf niet gezien. Een Austin Metro op een Jag XJ vertegenwoordigden UK, een Golf op een Benz Germany.
Later een handlingparcours met MINI Cooper S JCW in paddockzone 5. U-turns en opgesmoorde binnenwielen ahoi!
Op het circuit reden die MINI's head-to-head, in tegengestelde richting van de Jacky Ickx tot net aan de chicane (het mooiste deel van het circuit).
Ook weer Sabine vs. Jeremy denk ik.
Tot slot de 997 GT3 RS van Niels Langrange en Pascal Nelissen-grade van de Belcar vs. een DB9 RS GT3. Weer een potje GER - GB dus. Piloten: Der Stich (Tim Schrick) en The Stig?Last edited by Lotuzzz; 22/05/2008, 21:21.
Comment
-
Donna belde trouwens met Walter Goossens, CEO van circuit zolder.
"Jaja, heel blij e, trots dat ze komen, jaja hopelijk houden ze alles heel, jaja hier staat al vanalles klaar , onder andere opgestapelde wagens, jaja heb één van de presentatoren hier al zien toekomen...
NEEEEEEN niet komen kijken!"
Grappig interview, zeker in het licht van de 'afgelastings'berichten die enige fora teisterden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenZ4M, waarom ben je zo zeker dat er na 4u niks meer te zien is?Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenAlles zal nog wel daar zijn maar op het circuit ga je niet veel meer zien.
De Porsche en de Aston reden na 16u pas.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenWaar stonden jullie dan langs het circuit?
Comment
-
M'n lieve vrouwtje had gisteren het gerucht gehoord dat Top Gear zou worden opgenomen in Zolder. Ik kwam om 14.20 uur van mijn werk en ze zei dat ze een verrassing had voor me. Ik moest enkel inpakken voor één nachtje.
Jawel hoor, we reden van Brugge naar Zolder en daar wist ze me te vertellen dat er de volgende dag opnames waren. We zijn meteen het parcours gaan scouten en mogelijke wegen om de volgende dag (vandaag dus) toch zo dicht mogelijk te geraken. De baas van Wheels (het cafe meteen rechts als je onder de brug doorrijdt) wist ons te vertellen dat ze klanten voor zijn zaak moesten doorlaten. Net naast de Wheels ligt een camping. Als je daardoor wandelt kom je naast de track uit en net daar waren ze vandaag opnames aan het doen.
We stonden dus op twee meter van Jeremy en z'n bende af. Ze waren volop bezig met de opnames met de "dubbele" auto's. Daar hebben we zo'n half uurtje gestaan voor de security vroeg om toch terug te keren. Het was een superdag voor me!
Let wel, we hebben niets beschadigd en nergens op of over geklommen om zo dicht te komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peterke Bekijk BerichtenEn binnengeraken vergeet je maar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beast_Within Bekijk BerichtenM'n lieve vrouwtje had gisteren het gerucht gehoord dat Top Gear zou worden opgenomen in Zolder. Ik kwam om 14.20 uur van mijn werk en ze zei dat ze een verrassing had voor me. Ik moest enkel inpakken voor één nachtje.
Jawel hoor, we reden van Brugge naar Zolder en daar wist ze me te vertellen dat er de volgende dag opnames waren. We zijn meteen het parcours gaan scouten en mogelijke wegen om de volgende dag (vandaag dus) toch zo dicht mogelijk te geraken. De baas van Wheels (het cafe meteen rechts als je onder de brug doorrijdt) wist ons te vertellen dat ze klanten voor zijn zaak moesten doorlaten. Net naast de Wheels ligt een camping. Als je daardoor wandelt kom je naast de track uit en net daar waren ze vandaag opnames aan het doen.
We stonden dus op twee meter van Jeremy en z'n bende af. Ze waren volop bezig met de opnames met de "dubbele" auto's. Daar hebben we zo'n half uurtje gestaan voor de security vroeg om toch terug te keren. Het was een superdag voor me!
Let wel, we hebben niets beschadigd en nergens op of over geklommen om zo dicht te komen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenWaar haalde je dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenHeeft uw vrouwtje nog een zuster ?
We stonden ook eerst net voor restaurant de pits waar je zicht hebt op de start, samen met enkele anderen die hier waarschijnlijk ook lid zijn.... Daarna dachten we het toch eens te proberen en het was dus meer dan de moeite. Toen wij daar stonden stond er nog een koppeltje te kijken maar die werden samen met ons wandelen gestuurd na een half uurtje.
Comment
-
Ook nog vergeten :
Gisteren een gesprek gehad met een van de gasten die de auto's van Top Gear moet prepareren en die vertelde me dat ze toen opnames aan het maken waren op een dichtbijzijnd vliegveld. Daar waren er waarschijnlijk tests met de Audi en tevens ook met een Corvette volgens hem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beast_Within Bekijk BerichtenM'n vrouwtje is echt wel een uniek exemplaar... Ze is momenteel bijna 6 maanden zwanger en toch was ze zo lief om dat allemaal te regelen op de laatste minuut.
.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
(Ja sorry, copy-paste van de site - 't moet snel gaan)
Update 9: En daarmee is meteen duidelijk dat ze bij TVL geen Djivy lezen. De vermoede Stig is namelijk Tim Schrick van DMotor; het octaanprogramma dat de Caterham-test van deze week produceerde en waar ook Sabine Schmitz voor werkt. Die was blijkbaar ook aanwezig op Zolder en racete tegen Jeremy in de Mini Cooper S Works. Maar geen Audi R8 TDI, beste Siska…
Update 10: De opnames van TV Limburg zijn binnen en kunnen hier gestreamed worden, inclusief unieke beelden van “de Stich”… Iemand die zichzelf herkent (én het hier durft toegeven)?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenWaar haalde je dat?
Comment
Comment