Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear op Zolder - donderdag 22 mei

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Top Gear op Zolder - donderdag 22 mei

Meteen even met de deur in huis vallen: Top Gear filmt nu donderdag op het circuit van Zolder, waarschijnlijk met de Audi R8 TDI.
    Ik probeer op dit moment meer info te verzamelen op http://www.djivy.be/2008/05/20/filmt-to ... an-zolder/

Zijn er hier bezoekers of fotografen die Zolder goed kennen en weten of het überhaupt de moeite is om af te zakken als de poorten gesloten blijven?
    Alternatieve gluurplaatsen?
    Geïnteresseerden?
    Meer info?

Merci! Djivy.

Als de poorten gesloten blijven kan je zeker nog iets zien hoor.

-buitenzijde Jacky Ickx is openbare weg
    -openbare weg komt ook tot tegen de backstraight
    -De openbare weg langs de hoofdingang geeft ook enkele keren inkijk

Maar het blijkt dat enkel de paddock gesloten zal blijven? Siska Schoeters van Stubru belde namelijk ook al naar Zolder.
    Misschien eens bellen naar het 'Wheels' café. Als je daar donderdag iets kan gaan drinken, kan je gewoon langs het circuit wandelen ook.

Langs het bos ben je trouwens ook meteen in de paddock
    Last edited by Lotuzzz; 20/05/2008, 19:58.
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Hup AW meeting @ Zold0r.
      Mijn vriendin wilt al een dagje school skippen

Comment

Ist waar heeft Siska al gebeld naar Zolder voor da van topgear? Wat een droomvrouw

Comment

Siska

Donderdag = no go voor mij. Käck!!

Comment

Hier tzelfste, tenzij ze in de late namiddag zouden filmen. Maar kvrees ervoor

Comment

Yip - gesprek staat al online:

Comment

Met z'n allen naar Zolder donderdag . Als we daar met gans Aw binnenstormen kunnen ze ons toch nooit allemaal tegenhouden

Comment

Had ik nu maar Thijs genoemd en bij Zolder tewerk gesteld geweest....
                  I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                    Als de poorten gesloten blijven kan je zeker nog iets zien hoor.

-buitenzijde Jacky Ickx is openbare weg
                    -openbare weg komt ook tot tegen de backstraight
                    -De openbare weg langs de hoofdingang geeft ook enkele keren inkijk

Maar het blijkt dat enkel de paddock gesloten zal blijven? Siska Schoeters van Stubru belde namelijk ook al naar Zolder.
                    Misschien eens bellen naar het 'Wheels' café. Als je daar donderdag iets kan gaan drinken, kan je gewoon langs het circuit wandelen ook.

Langs het bos ben je trouwens ook meteen in de paddock
                    Die eerste optie mag je al schrappen, ze hebben alles volgehangen met zwart doek.

Comment

Langst het recht stuk op de openbare weg kan je normaal gemakkelijk kijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
                        Langst het recht stuk op de openbare weg kan je normaal gemakkelijk kijken.
                        Terwijl je de pits oprijdt kan je links een klein stukje zien, ik denk zelfs dat je dan nog niet eens een stukje asfalt ziet.

Comment

spijtig dat ik niet kan gaan

Comment

Ik kom trouwens wel af ja, ik heb geregeld dat ik donderdag naar Leuven moet, en dan is een omwegje vanaf 's middags geen moeite
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Ik kom misschien ook wel eens langs, veel te lange dag les!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                Ik kom misschien ook wel eens langs, veel te lange dag les!
                                Tot hoe laat heb je les?
                                mss kan ik je op de unieflaan wel eens kontbeuken!

Comment

Als er wss toch nix te zien is kom ik toch niet af, donderdag is mijn vrije dag

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                    Tot hoe laat heb je les?
                                    mss kan ik je op de unieflaan wel eens kontbeuken!
                                    Half 6, en die laatste 2 uur MOET ik aanwezig zijn, die andere 5 ervoor niet

Comment

Pff... Als ze de boel afzetten ga ik niet...

Comment

Ik heb een mailtje gestuurd naar Wheels, of dat donderdag open is. Maar Andy z'n mailbox zit vol
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                        X