klinkt wel tof eens te zien
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear op Zolder - donderdag 22 mei
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenPff... Als ze de boel afzetten ga ik niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenKomen! Jouw jaar is toch verloren!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenKijk wie het zegt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenHad ik nu maar Thijs genoemd en bij Zolder tewerk gesteld geweest....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIemand een idee hoelaat, zou het nog de moeite zijn om om 16:30 te gaan kijken?
Comment
-
Een zekere Jonas meldt op Autoblog.nl dat de shoot zou afgelast zijn wegens interferentie met de driftdag die er ook zou plaatsvinden.
Maar daar geloof ik niks van:
http://www.autoblog.nl/archive/2008/...omment-1353477
Volgens mij hebben ze (vooral door StuBru) al wel in de gaten dat er wat volk geïnteresseerd is...
Comment
-
En nu ook op 9lives.be:
Beste
Als medewerker op Circuit Zolder moet ik jullie met spijt in het hart meedelen dat de opnames van Top Gear helaas niet doorgaan deze donderdag. Het circuit was normaal voor hen volledig privaat afgehuurd. Maar aangezien ProMove, Skylimit events en een schoolevenement genaamd "Fasten your Seatbelts-day" ook op die dag plaats vinden hebben de producers van Top Gear beslist om de opnames naar een andere datum te verplaatsen. Zij wensen volledige privacy. Naar verluid zouden volgens hen de drifters ook te veel lawaai maken en een storend item zijn voor hun opnames. Aangezien dit normaal geheim moest worden gehouden zal Circuit Zolder geen officieel persbericht versturen omtrent de (tijdelijke) annulatie van Top Gear. Wij zijn alvast op zoek naar een andere datum in ons drukke schema.
Sportieve groeten
Comment
Comment