Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear op Zolder - donderdag 22 mei

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Djivy Bekijk Berichten
    En nu ook op 9lives.be:
    Beste

Als medewerker op Circuit Zolder moet ik jullie met spijt in het hart meedelen dat de opnames van Top Gear helaas niet doorgaan deze donderdag. Het circuit was normaal voor hen volledig privaat afgehuurd. Maar aangezien ProMove, Skylimit events en een schoolevenement genaamd "Fasten your Seatbelts-day" ook op die dag plaats vinden hebben de producers van Top Gear beslist om de opnames naar een andere datum te verplaatsen. Zij wensen volledige privacy. Naar verluid zouden volgens hen de drifters ook te veel lawaai maken en een storend item zijn voor hun opnames. Aangezien dit normaal geheim moest worden gehouden zal Circuit Zolder geen officieel persbericht versturen omtrent de (tijdelijke) annulatie van Top Gear. Wij zijn alvast op zoek naar een andere datum in ons drukke schema.

Sportieve groeten
    Ik geloof er niet veel van.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
      Driftdag op donderdag?
      Regelmatig, ja

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
        Driftdag op donderdag?

Normaal is dat vrije trainingen voor auto's en occassioneel moto's.
        Dacht ik ook meteen. Op donderdag wordt er zo goed als NOOIT iets anders gepland.
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
          Regelmatig, ja
          Van? Skylimit is meestal enkel op woensdag en onder weekends en Pro Move (met die Clio's) is op de eerste parking.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
            Dacht ik ook meteen. Op donderdag wordt er zo goed als NOOIT iets anders gepland.
            Ze hebben nu gewoon schrik voor een overrompeling, maar het is nogal dom om zoiets op de radio en op internet gaan te verkondigen.

Comment

Ai! Blijkbaar toch:

Donderdag 24 januari circuit Zolder Drift Skylimit
              Donderdag 28 februari circuit Zolder Drift Skylimit
              Donderdag 17 april circuit Zolder Drift Skylimit
              Donderdag 22 mei circuit Zolder Drift Skylimit

Bron: http://users.telenet.be/timg/4)%20Driften.html
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Maar goed, om nu te besluiten dat TG écht niet doorgaat... dat lijkt me voorbarig

Ze zijn namelijk plots wel erg snel met hun annulatie, na dat radio-interview waarin er nog geen wolkje aan de lucht was.
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Ai! Blijkbaar toch:

Donderdag 24 januari circuit Zolder Drift Skylimit
                  Donderdag 28 februari circuit Zolder Drift Skylimit
                  Donderdag 17 april circuit Zolder Drift Skylimit
                  Donderdag 22 mei circuit Zolder Drift Skylimit

Bron: http://users.telenet.be/timg/4)%20Driften.html
                  Daar hebben ze bij mijn weten nog altijd het circuit niet voor nodig.

En die van Top Gear hebben de paddock niet echt nodig, probleem opgelost? Kassakassa voor Zolder.

Zolder zou dan nooit Private tests op haar kalender zetten.

Comment

Maar goed, om nu te besluiten dat TG écht niet doorgaat... dat lijkt me voorbarig

Ze zijn plots wel snel met hun annulatie, na dat radio-interview waarin er nog geen wolkje aan de lucht was.
                    Zie hierboven.

Comment

Nice thinking, kalender van Zolder zelf had ik nog niet eens bekeken. Private tests zijn meestal (onderdelen)constructeurs zeker? Maar kan in dit geval inderdaad Topgear betekenen.

Dit zou betekenen dat de paddock open is, als daar vanalles te doen is. Dat maakt het stukje radio duidelijk waarin wordt gezegd dat je een uitnodiging oid. nodig hebt om binnen te mogen: die drifters krijgen dat?
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Nice thinking, kalender van Zolder zelf had ik nog niet eens bekeken. Private tests zijn meestal (onderdelen)constructeurs zeker?

Dit zou betekenen dat de paddock open is, als daar vanalles te doen is. Dat maakt het stukje radio duidelijk waarin wordt gezegd dat je een uitnodiging oid. nodig hebt om binnen te mogen: die drifters krijgen dat?
                        Dat denk ik niet, Toyota zit er regelmatig op en die staan onder hun volledige naam (Toyota Motor Europe) op de kalender, ook niet echt een geheim.

Die drifters krijgen dat waarschijnlijk, maar bij mijn weten kan je op events van Skylimit altijd binnen, misschien ligt dat nu anders? Ik weet het niet, maar hoogstwaarschijnlijk komt Top Gear wel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                          Ik was er dit weekend, en dit stond er al klaar voor Top gear.

Bovenste auto om te sturen, onderste enkel pedalen.
                          Stuurstang van boven door de wagen naar beneden.

NEEEE!!!! geen XJ40's kapotmaken

Comment

jammer anders was ik zeker langs gepasseerd aangezien ik toch kortbij woon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivy Bekijk Berichten
                              En nu ook op 9lives.be:
                              Beste

Als medewerker op Circuit Zolder moet ik jullie met spijt in het hart meedelen dat de opnames van Top Gear helaas niet doorgaan deze donderdag. Het circuit was normaal voor hen volledig privaat afgehuurd. Maar aangezien ProMove, Skylimit events en een schoolevenement genaamd "Fasten your Seatbelts-day" ook op die dag plaats vinden hebben de producers van Top Gear beslist om de opnames naar een andere datum te verplaatsen. Zij wensen volledige privacy. Naar verluid zouden volgens hen de drifters ook te veel lawaai maken en een storend item zijn voor hun opnames. Aangezien dit normaal geheim moest worden gehouden zal Circuit Zolder geen officieel persbericht versturen omtrent de (tijdelijke) annulatie van Top Gear. Wij zijn alvast op zoek naar een andere datum in ons drukke schema.

Sportieve groeten
                              De zin in het vet zegt me gewoon dat het doorgaat zoals gepland

Comment

Als je het radiointerview beluistert, hoor je ook eerst de telefoniste alles gewoon toegeven, en vervolgens haar zeggen "ik geef een collega door" die met een verdachte klank in de stem uit de lucht komt vallen.

Ik gok dat telefoniste haar mond voorbij praatte

Comment

Ook het feit dat die mens (Thijs) aan de telefoon met geen woord over een annulatie rept, terwijl amper twee uur later berichten verschijnen, ook van 'circuit zolder' uit, die daar plots wél gewag van maken.

Dat zou wel érg toevallig zijn
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

uninvited

Wie doet er mee.

Comment

I'm in, sowieso. 't Feit dat ze ons weg proberen te houden wil zeggen dat het niet goed beveiligd is
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Vanavond een tent opzetten achter de wheels moet wel lukken.

Comment

Toch al een paar UK-nummerplaten gezien op het circuit daarnet, en die 4 opeengestapelde wagens staan er ook nog...

Ben benieuwd !

Comment

Working...
                                          X