Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear op Zolder - donderdag 22 mei

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
    Top Gear komt, het slecht nieuws is dat je ze niet zal kunnen zien.
    Jij weet meer --> vertellen
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
      Jij weet meer --> vertellen
      Ik ben ginder geweest, er is al werkvolk van Top Gear (veronderstel ik toch) aanwezig, ze hebben daar al 'n voetbalgoal neergezet en er staat zo'n miniscuul klein autotje op een Engelse opligger. Bij die Jaguars staan nu ook al 'n bende Mercedessen en 'n Range Rover op Engelse platen. Onder de boog (eerste parking) hebben ze Heras hekken met groene plastiek gezet, net voor de ottobar weer eentje, dat wordt morgen 'n soort van doorlaatsysteem voor de drifters die op de achterste parking aanwezig gaan zijn. Enkel zij gaan door die poorten mogen, ze hebben eigenlijk alles afgezet, zelfs de wandelpad naar de Villeneuve.

Comment

Ik ben ginder geweest, er is al werkvolk van Top Gear (veronderstel ik toch) aanwezig, ze hebben daar al 'n voetbalgoal neergezet en er staat zo'n miniscuul klein autotje op een Engelse opligger. Bij die Jaguars staan nu ook al 'n bende Mercedessen en 'n Range Rover op Engelse platen. Onder de boog (eerste parking) hebben ze Heras hekken met groene plastiek gezet, net voor de ottobar weer eentje, dat wordt morgen 'n soort van doorlaatsysteem voor de drifters die op de achterste parking aanwezig gaan zijn. Enkel zij gaan door die poorten mogen, ze hebben eigenlijk alles afgezet, zelfs de wandelpad naar de Villeneuve.
        welk wandelpad? Direct na de tunnel rechts omhoog daar?

Wordt vet morgen, nice
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

zou er na 4 uur nog iets te zien zijn?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
            zou er na 4 uur nog iets te zien zijn?
            Nee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
              welk wandelpad? Direct na de tunnel rechts omhoog daar?

Wordt vet morgen, nice
              Dat niet, maar ik gok op 5 doorlaatposten alvorens je in de paddock bent. Enkel de drifters gaan doormogen, enigste kans is boven op de pits.

Comment

Enkel de drifters gaan doormogen ...
                Kan er gedrift worden met 8 man in de auto? Anders liftje vragen aan die gasten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                  Kan er gedrift worden met 8 man in de auto? Anders liftje vragen aan die gasten
                  , maximum 2 dacht ik.

Comment

Ik ben benieuwd of er veel te zien zal zijn. Maar we mogen ons hier wel aan wat beeldmateriaal verwachten zeker?

En 't is sowieso een leuke gelegenheid voor een meeting.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                      Ik ben benieuwd of er veel te zien zal zijn. Maar we mogen ons hier wel aan wat beeldmateriaal verwachten zeker?

En 't is sowieso een leuke gelegenheid voor een meeting.
                      Van wie? Ik denk niet dat Geesixty en Corvetteboy morgen het heilige asfalt mogen betreden, ook al zijn ze in dienst van A.J (Skylimit Events, driften).

Comment

Hing al een tijdje in de lucht niet? Jammer dat ik morgen niet kan, maar ik vrees dat er sowieso weinig te zien zal zijn. Ze zullen wel alles goed afzetten om te vermijden dat er een horde kijklustigen continu op de achtergrond van hun beelden te zien zou zijn.
                        The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

Top gear morgen op Zolder?
                          Nu begrijp ik nog altijd niet waarom Top Gear de Bugatti Veyron nog altijd niet getest heeft. Blijkbaar zou VW groep dit tegengaan, maar waarom dan de al eerdere topsnelheidstest met James May?

Comment

Voorbereidingen voor morgen?
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                              Top gear morgen op Zolder?
                              Nu begrijp ik nog altijd niet waarom Top Gear de Bugatti Veyron nog altijd niet getest heeft. Blijkbaar zou VW groep dit tegengaan, maar waarom dan de al eerdere topsnelheidstest met James May?
                              Wat zeg jij nu? Ze hebben daar al eens de topsnelheid mee gedaan, dan nog is zo een mega lange rit meegedaan in zo'n challenge en dan nog iets wat ik vergeet.

Comment

Top Gear en Veyron hier
                                artikeltje van vandaag... zullen naar 't schijnt gaan testen in Abu Dhabi of zo iets

Comment

Van wie? Ik denk niet dat Geesixty en Corvetteboy morgen het heilige asfalt mogen betreden, ook al zijn ze in dienst van A.J (Skylimit Events, driften).
                                  Is al geregeld voor mij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                    Is al geregeld voor mij
                                    Tof, maatje! Probeer wat beeldjes te schieten van onze Jeremy enzo hé

Comment

Is eigenlijk niet men bedoeling.
                                      Ik ga enkel voor het driften.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                        Mee uwe Swift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                          Ge gaat niet zeggen dat ge is niet toevallig gaat kijken hé.

Comment

Working...
                                          X