Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear op Zolder - donderdag 22 mei
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenJij weet meer --> vertellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenIk ben ginder geweest, er is al werkvolk van Top Gear (veronderstel ik toch) aanwezig, ze hebben daar al 'n voetbalgoal neergezet en er staat zo'n miniscuul klein autotje op een Engelse opligger. Bij die Jaguars staan nu ook al 'n bende Mercedessen en 'n Range Rover op Engelse platen. Onder de boog (eerste parking) hebben ze Heras hekken met groene plastiek gezet, net voor de ottobar weer eentje, dat wordt morgen 'n soort van doorlaatsysteem voor de drifters die op de achterste parking aanwezig gaan zijn. Enkel zij gaan door die poorten mogen, ze hebben eigenlijk alles afgezet, zelfs de wandelpad naar de Villeneuve.
Wordt vet morgen, nice
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichtenzou er na 4 uur nog iets te zien zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichtenwelk wandelpad? Direct na de tunnel rechts omhoog daar?
Wordt vet morgen, nice
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenEnkel de drifters gaan doormogen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenKan er gedrift worden met 8 man in de auto? Anders liftje vragen aan die gasten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenIk ben benieuwd of er veel te zien zal zijn. Maar we mogen ons hier wel aan wat beeldmateriaal verwachten zeker?
En 't is sowieso een leuke gelegenheid voor een meeting.
Comment
-
Hing al een tijdje in de lucht niet? Jammer dat ik morgen niet kan, maar ik vrees dat er sowieso weinig te zien zal zijn. Ze zullen wel alles goed afzetten om te vermijden dat er een horde kijklustigen continu op de achtergrond van hun beelden te zien zou zijn.The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenTop gear morgen op Zolder?
Nu begrijp ik nog altijd niet waarom Top Gear de Bugatti Veyron nog altijd niet getest heeft. Blijkbaar zou VW groep dit tegengaan, maar waarom dan de al eerdere topsnelheidstest met James May?
Comment
-
Top Gear en Veyron hier
artikeltje van vandaag... zullen naar 't schijnt gaan testen in Abu Dhabi of zo iets
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenVan wie? Ik denk niet dat Geesixty en Corvetteboy morgen het heilige asfalt mogen betreden, ook al zijn ze in dienst van A.J (Skylimit Events, driften).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenIs al geregeld voor mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenIs eigenlijk niet men bedoeling.
Ik ga enkel voor het driften.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenIs eigenlijk niet men bedoeling.
Ik ga enkel voor het driften.
Comment
Comment