Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear op Zolder - donderdag 22 mei

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wanneer komen er nieuwe afleveringen met oa deze?

Comment

• Z4M, waarom ben je zo zeker dat er na 4u niks meer te zien is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
        Wat zeg jij nu? Ze hebben daar al eens de topsnelheid mee gedaan, dan nog is zo een mega lange rit meegedaan in zo'n challenge en dan nog iets wat ik vergeet.
        Edit: getest op de Top Gear Track voor de supercar ranking.

Comment

• Dan ga ik me ook de moeite besparen om foto's van de voorbereidingen te plaatsen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
            Z4M, waarom ben je zo zeker dat er na 4u niks meer te zien is?
            Alles zal nog wel daar zijn maar op het circuit ga je niet veel meer zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
              Foto's nemen en plaatsen op het internet van deze opnames kan juridische gevolgen hebben.
              Zolang je op openbaar domein staat, niks beschadigd en je nergens over privédomein hebt moeten klimmen, heb je weinig te vrezen. Enkel: het circuit op zich en alles wat er in ligt is privédomein...

Comment

• Hmmz, ik ga thuisblijven denk ik. De kans dat je iets ziet is wel erg klein, en ik heb genoeg werk voor school. Wel jammer, maarja..

Comment

• Weinig of niks te zien op Zolder vanmorgen... behalve een hoop personeel

Daarnet waren ze met die duo-auto's (of hoe moet je dat noemen) aan het rijden op het recht stuk, maar voor de rest echt niks...

En binnengeraken vergeet je maar

Comment

• Het feit dat top gear kwam stond al een hele tijd op de dagelijkse kalender van het circuit, enkele weken is dit veranderd naar bbc en nu staat er in één keer private tests.

Vraag mij af of ze hotel de pits gaan vragen om hun terras te sluiten, anders denk ik dat er veel mensen daar gaan staan.

Comment

• Cool dit! Maar ben bang dat je inderdaad niks kunt zien.
                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Mijn ma komt hier daarnet binnen: seg, die mannen van Top Gear zijn vandaag op Zolder en vanavond komt dat op canvas...
                        Ik al kei verbaast hoe zij daar iets van afweet, maar blijkbaar was dat dus op Radio donna gezegd geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten

Mijn ma komt hier daarnet binnen: seg, die mannen van Top Gear zijn vandaag op Zolder en vanavond komt dat op canvas...
                          Ik al kei verbaast hoe zij daar iets van afweet, maar blijkbaar was dat dus op Radio donna gezegd geweest.
                          Zou me ten zwaarste verbazen, dat dit vanavond op canvas zou komen, denk toch wel dat BBC dit als eerste wilt uitzenden..
                          Vanaf 2 juni, begint het 10de seizoen daarop dat wel

Zou uiteraard wel kunnen, Donna zit bij de bron éh

Comment

• volgens mij hadden ze het op Donna er gewoon over da de mensen maar op Canvas moeten kijken en ni da da van vandaag erop komt. Heeft iemand al een idee of er iets te zien valt?

Comment

• Klopt SoOly - Canvas heeft het vorige seizoen van Top Gear gekocht en gaat dat weldra ondertiteld uitzenden.

Maar weer on-topic: IS ER NU IETS TE ZIEN OP ZOLDER!?

Comment

• Weinig reactie precies. Ik had verwacht dat er hier een aantal gingen piepen op Zolder. Misschien zijn ze allemaal opgepakt

Comment

• Zoals Peterke al zei, verloren moeite.

Comment

• Waarom? je hebt ze toch zelf gemaakt, en alle spyshots dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                      Zoals Peterke al zei, verloren moeite.
                                      Op de site van Stu Bru beweerd iemand dat hij er vandaag is geweest en op de foto staat met Jermey...

En hier ook iemand die de hele bende gezien heeft en foto's gaat posten;

Last edited by ; 22/05/2008, 18:32.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
                                        Op de site van Stu Bru beweerd iemand dat hij er vandaag is geweest en op de foto staat met Jermey...

En hier ook iemand die de hele bende gezien heeft en foto's gaat posten;

http://www.2fast4u.be/forums/showthr...7&page=2&pp=20
                                        Dat waren wrsch mensen die aan de driftsessies hebben deelgenomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
                                          Waarom? je hebt ze toch zelf gemaakt, en alle spyshots dan
                                          Link naar die shots?

Wat heb ik zelf gemaakt?

Comment

Working...
                                          X