Wanneer komen er nieuwe afleveringen met oa deze?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear op Zolder - donderdag 22 mei
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenWat zeg jij nu? Ze hebben daar al eens de topsnelheid mee gedaan, dan nog is zo een mega lange rit meegedaan in zo'n challenge en dan nog iets wat ik vergeet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenZ4M, waarom ben je zo zeker dat er na 4u niks meer te zien is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenFoto's nemen en plaatsen op het internet van deze opnames kan juridische gevolgen hebben.
Comment
-
Het feit dat top gear kwam stond al een hele tijd op de dagelijkse kalender van het circuit, enkele weken is dit veranderd naar bbc en nu staat er in één keer private tests.
Vraag mij af of ze hotel de pits gaan vragen om hun terras te sluiten, anders denk ik dat er veel mensen daar gaan staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
Mijn ma komt hier daarnet binnen: seg, die mannen van Top Gear zijn vandaag op Zolder en vanavond komt dat op canvas...
Ik al kei verbaast hoe zij daar iets van afweet, maar blijkbaar was dat dus op Radio donna gezegd geweest.
Vanaf 2 juni, begint het 10de seizoen daarop dat wel
Zou uiteraard wel kunnen, Donna zit bij de bron éh
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenZoals Peterke al zei, verloren moeite.
En hier ook iemand die de hele bende gezien heeft en foto's gaat posten;
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk BerichtenOp de site van Stu Bru beweerd iemand dat hij er vandaag is geweest en op de foto staat met Jermey...
En hier ook iemand die de hele bende gezien heeft en foto's gaat posten;
http://www.2fast4u.be/forums/showthr...7&page=2&pp=20
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk BerichtenWaarom? je hebt ze toch zelf gemaakt, en alle spyshots dan
Wat heb ik zelf gemaakt?
Comment
Comment