Oorspronkelijk geplaatst door TTN
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear op Zolder - donderdag 22 mei
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beast_Within Bekijk BerichtenGisteren een gesprek gehad met een van de gasten die de auto's van Top Gear moet prepareren en die vertelde me dat ze toen opnames aan het maken waren op een dichtbijzijnd vliegveld. Daar waren er waarschijnlijk tests met de Audi en tevens ook met een Corvette volgens hem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten"Dichtbijzijnd" en leeg kan het het NATO-vliegveld van Zutendaal zijn... Wordt regelmatig gebruikt voor snelheidstesten door de federale, en andere leukigheden... Alle anderen met verharde start- en taxibanen zijn Kleine Brogel, Brustem en Zwarberg, maar zijn allen in gebruik. En ik denk niet dat ze naar Malle zijn gereden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten"Dichtbijzijnd" en leeg kan het het NATO-vliegveld van Zutendaal zijn... Wordt regelmatig gebruikt voor snelheidstesten door de federale, en andere leukigheden... Alle anderen met verharde start- en taxibanen zijn Kleine Brogel, Brustem en Zwarberg, maar zijn allen in gebruik. En ik denk niet dat ze naar Malle zijn gereden.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenZal strakjes eens aan een ATC-er van kleine brogel vragen of er iets speciaal te zien was vandaag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDaarnet op tv limburg, ze dachten dat ze de stig in beeld hadden
Grote horde kijklustigen ook, geen forummer herkent.1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenDen Thomas niet gezien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenDen Thomas niet gezien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk BerichtenNullens Yes Yes1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenKent gij hem ook?
Comment
-
-
Der Stich is inderdaad Tim Schrick... damn, zoveel helden gezien op Zolder vandaag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beast_Within Bekijk BerichtenOok nog vergeten :
Gisteren een gesprek gehad met een van de gasten die de auto's van Top Gear moet prepareren en die vertelde me dat ze toen opnames aan het maken waren op een dichtbijzijnd vliegveld. Daar waren er waarschijnlijk tests met de Audi en tevens ook met een Corvette volgens hem.
Ah, Corvette... ZR-1?? (nu we toch aan het speculeren zijn)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDe opnames van gisteren zouden op een vliegveld in zutendaal geweest zijn?
Uit onbetrouwbare bron. Denk ik.
mss, waren ze in de late namiddag in Zutendaal of avond
Comment
Comment