is de Stig nu echt Tim Schrick? ZALIG
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear op Zolder - donderdag 22 mei
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenis de Stig nu echt Tim Schrick? ZALIG
Comment
-
De man die mij vertelde over de "vliegveldtest" wist te zeggen dat het over een wagen ging met meer dan 950pk, die meer dan 250m/u kan halen en die van 0 naar 100 in minder dan 4 sec. trekt. De wagen zou zo'n 500.000 pond moeten kosten.
Of dit allemaal juist is weet ik ook niet maar hij las het af uit een soort draaiboek van Top Gear.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beast_Within Bekijk BerichtenDe man die mij vertelde over de "vliegveldtest" wist te zeggen dat het over een wagen ging met meer dan 950pk, die meer dan 250m/u kan halen en die van 0 naar 100 in minder dan 4 sec. trekt.
Of dit allemaal juist is weet ik ook niet maar hij las het af uit een soort draaiboek van Top Gear.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk BerichtenHuh 950 PK wat kan dat meer zijn dan een Veyron?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDat 9ff ding?
Comment
-
En we hebben beeld!!
Met oprechte dank aan een anonieme topschutter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivy Bekijk BerichtenEn we hebben beeld!!
Met oprechte dank aan een anonieme topschutter.1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
is dat niet die stage I JCW waar wannes een testrit mee gedaan heeft?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivy Bekijk BerichtenCanvas heeft het vorige seizoen van Top Gear gekocht en gaat dat weldra ondertiteld uitzenden.
thanks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenMeer info? Bron?
thanks
Ze beginnen ermee op 2 juni!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenis de Stig nu echt Tim Schrick? ZALIG
Uitstekende keuze overigens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichtenidd YMK... met die hebben we gereden!
Comment
-
Zou er iemand foto's hebben van de stig met helm in Zolder, dit zou zo dan gemakkelijk te controleren zijn....want met jullie leuke foto's zijn er weer een hoop mensen gaan lopen met t'idee dat Tim de Stig is...
Maar, er zijn verschillende Stigs, in Engeland is het waarschijnlijk de ene die in VroomVroom reed...(klopt want vroomvroom is gestopt en die heeft zijn baan niet kwijtgespeeld)
Volgens mij heeft de Tim geen Simpson helm en witte alpinestar racepak, alhoewel de Stig altijd die heeft gehad!(sponsoring door GPracewear)
Comment
Comment