Mededeling
Collapse
No announcement yet.
't Zoveelste Humor-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten2 dakdekkers tijdens de "schafttijd":
"è je gie da ook da jen termos lekt als tie in je kaba zit? de kaffie zit weere tussn m'n stuttn verdoeme..."
"ik èn dor etwa ip gevoendn wi, kiek wa da kik over m'n kaffiepulle trekken, azo lekt da nie mi.." (de collega toont een thermos met een condoom erover..)
"Wor oal je gie da, zo'n cajouchou??"
"geweune, bie d'n apothekere"
"aja dadde.. prakties é, k moen dad ook en.."
's avonds nà het werk ging hij dus nog vlug even bij de apotheker langs..:
"Madam, ik zoekn zo'n kajouchou voor over m'n pulle..."
"ja meneer, ik vermoed dat ik begrijp wat je bedoelt, en hoe groot moet dat ongeveer zijn meneer..? "
de dakdekker toont met z'n handen hoe groot z'n thermos is (30cm, 10cm diameter..)
"amai da's groot" zegt de apothekeres..
"ja madamtje, je moe weetn, als me wiender goan dekkn, ton is da voor e hjeeln dag é!!"
hahahahahahahahahahha
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
Met die flikken die er voorbij lopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ Bekijk BerichtenHoly sh*t
Met die flikken die er voorbij lopen
Echt he
Of die kerel die juist uit zijn auto stapt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenIk wil de pret niet bederven...maar is hier ergens een Babes topic...?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenOmdat autoweek dat ook heeft...
Alleen wil ik weten hoe ze hier erover denken over zo'n topic...toch altijd leuk of niet??
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenomdat je dan de volgende vraag eerst mag beantwoorden, en met nog 20 seconden te gaan heb je genoeg aan 2 goede antwoorden.
Ik bedoel, de vraag wordt gesteld, en UW tijd stopt alleen als ge ofwel alle antwoorden hebt, of uw tijd staat op nul, of ge zegt STOP ...
Als ge niks zegt, loopt uw tijd gewoon naar nul ...?
edit: OK, got it
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenDegene die de minste seconde heeft mag als 1ste de vraag beantwoorden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
Comment
-
-
Comment