Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• die van heineken is echt goed

Comment

• LINSEY LINSEY LINSEY LINSEY
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• grr welke nicht heeft nu het topic van hete babes 2009 gesloten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
          grr welke nicht heeft nu het topic van hete babes 2009 gesloten
          Dat ziede toch!
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Echt hé...dan wil ik het hier is wa gezellig make, nee dan moete ze het nie hebbe, moe ik dan een gay's topic opene ofwa?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Friso89 Bekijk Berichten
              LINSEY LINSEY LINSEY LINSEY
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              LinDsey

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
              Dat ziede toch!
              Sinds wanneer ben jij mod?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                Echt hé...dan wil ik het hier is wa gezellig make, nee dan moete ze het nie hebbe, moe ik dan een gay's topic opene ofwa?
                Ge weet toch wel al langer dan vandaag dat dat hier niet toegelaten is he!
                Zo'n topics mogen enkel in de chitchat.
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  Ge weet toch wel al langer dan vandaag dat dat hier niet toegelaten is he!
                  Zo'n topics mogen enkel in de chitchat.
                  Wist ik nie...maar nu wel...
                  Sry voor al dat ongemak dan...

Comment

• Het verschil tussen man en vrouw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                      Wist ik nie...maar nu wel...
                      Sry voor al dat ongemak dan...
                      Voor mij geen enkel probleem zunne.
                      Ik ondervind daar geene last van.

Comment

• Der is wel al een cars and babes topic, maar is nooit heel succesvol geweest denk ik.

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Faaak.

Comment

• ooooooooooooooooh juffrou zoen schoen tette!

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Een koppeltje, beiden 78 jaar oud, gingen naar een sextherapeut. De dokter vroeg; "Wat kan ik voor jullie doen?".
                                  De man zei; "Wil je naar ons kijken terwijl we sex hebben?"
                                  De dokter keek nogal vreemd, maar stemde toe. Wanneer het koppel gedaan had, vroeg de dokter; "Er is niks verkeerd met de manier waarop jullie sex hebben", en rekende hen 50€ aan.
                                  Dit gebeurde verschillende weken na elkaar. Het koppel maakte een afspraak, hadden sex zonder problemen, betaalden de dokter en vertrokken terug. Uiteindelijk vroeg de dokter hen;
                                  "Wat willen jullie nu precies te weten komen?" De oude man zei; "We willen niets te weten komen".
                                  Zij is getrouwd en we kunnen niet naar haar thuis. Ik ben getrouwd en we kunnen niet naar mijn huis. Holiday Inn vraagt 90€ en het Hilton vraagt 105€.
                                  Hier kunnen we het doen voor 50€ en ik krijg 40€ terug van de ziekenkas.

Comment

• + YouTube Video

Dit blijft zo goed

Comment

• fak ik dacht alty dat die alleen dat dozijn niet wist...
                                      Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                                      ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• lol daar is nog vervolg op gekomen omdat ze het onterecht vond dat ze in belgie en nederland als domste wijf van holland werd genoemd :d... diene jens is wel goe.
                                        + YouTube Video
                                        Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                                        ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

Working...
                                        X