Mededeling
Collapse
No announcement yet.
't Zoveelste Humor-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenVorig jaar gebruiken wij die taal echt vaak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenDe "taal" van deze zin is ook innoverend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenDe "taal" van deze zin is ook innoverend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenwat is innoverend eigenlijk?
Comment
-
Lady Astor: Als ik je vrouw was, Winston, dan deed ik gif in je thee.
Winston Churchill: Als ik je man was, Nancy, dan dronk ik hem.
Op een dineetje berispte een vrouwelijk parlementslid Winston Churchill omdat hij zat was. Hij repliceerde scherp: ''En u, mevrouw, bent lelijk. Maar ik zal morgen weer nuchter zijn."
George Bernard Shaw nodigde Winston Churchill uit op de première van een van zijn toneelstukken: "Eén kaartje voor jou en eentje voor een vriend, als je er een hebt."
In zijn antwoord schreef Churchill dat hij niet kon komen: "Kan ik de kaartjes krijgen voor de tweede avond als die er is tenminste?"
Hoe richt men een bedrijf te grond?
1. Met gokken: dat gaat 't snelst.
2. Met vrouwen: dat is 't mooist.
3. Met computers: dat is 't zekerst
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenGelukkig was de mama thuis en stond ze klaar met de emmer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeroenM Bekijk BerichtenLady Astor: Als ik je vrouw was, Winston, dan deed ik gif in je thee.
Winston Churchill: Als ik je man was, Nancy, dan dronk ik hem.
Op een dineetje berispte een vrouwelijk parlementslid Winston Churchill omdat hij zat was. Hij repliceerde scherp: ''En u, mevrouw, bent lelijk. Maar ik zal morgen weer nuchter zijn."
George Bernard Shaw nodigde Winston Churchill uit op de première van een van zijn toneelstukken: "Eén kaartje voor jou en eentje voor een vriend, als je er een hebt."
In zijn antwoord schreef Churchill dat hij niet kon komen: "Kan ik de kaartjes krijgen voor de tweede avond als die er is tenminste?"
Hoe richt men een bedrijf te grond?
1. Met gokken: dat gaat 't snelst.
2. Met vrouwen: dat is 't mooist.
3. Met computers: dat is 't zekerst
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk BerichtenDat is toch Bert Van Poucke é?
Comment
-
-
Comment