Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
der heeft nen ottentot op mene otto .....
was het maar waar, een vogel op mijn kop daarnet ja.
ik voel iets koud op mijn hoofd en *plets* 2 seconden later. gevolgd door het kirren van een vogel. *bastard*
een geluk dat de stront naast mij lag en ik enkel het voorvocht (lees pis) op mijn hoofd gekregen heb. 'k zou schoon in de bank gestaan hebben anders.
Mijn broer die bakker was heeft vroeger ook iets in die aard meegemaakt. Vroeger leverden de bakkers nog aan huis, brood en patekes e.d., en op zekeren dag stond hij bij mensen aan de deur met een paar dozen taart in de hand, het was daar een feest of zo, en juist als hij de deur hoort en ziet opengaan was er toch wel ne vogel die vlak op die bovenste doos sch...t zeker. Hij had nog juist den tijd om met zijn hand die kwak weg te vegen, plezant was anders denk ik.
Iemand van men klas is gwn ongeloofelijk...
Iedere dag moet die iet kapot hebbe...
Een paar maand gelede was hij zijn gsm beu...
Dan kan je de klas lekker vermaken met dit:
Sorry the video or page cannot be found. The page may have been removed, had its name changed, or is just temporarily unavailable. Please use search or visit our home page. Thank you.
Comment