Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zo denken de katten waarschijnlijk ook oven ons als ze ons zien
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Katten = Miserie...
Mottigste beeste da ier rondlope...dus 'k kan er nie echt mee lache...haha...
Miserie?
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Kat:
- Poept heel uw gazon vol...
- Zeikt heel uw grondgebied af...
- Vernield de infrastructeur van de tuin...
- Maakt hope krassen op je wagenpark...
.
.
Kat:
- Poept heel uw gazon vol...
- Zeikt heel uw grondgebied af...
- Vernield de infrastructeur van de tuin...
- Maakt hope krassen op je wagenpark...
.
.
Je kan ze veel afleren, maar als ik het zo lees zit je met niet-gecastreerde mannetjes, en dat is idd geen plezier.
'k heb hier zo 4 huiskaters lopen, propere, brave en soms zo grappig als hier op de foto's.. meestal liggen ze gewoon te slapen
Je kan ze veel afleren, maar als ik het zo lees zit je met niet-gecastreerde mannetjes, en dat is idd geen plezier.
'k heb hier zo 4 huiskaters lopen, propere, brave en soms zo grappig als hier op de foto's.. meestal liggen ze gewoon te slapen
Kan goe zijn...die beeste zitte altij met hun spel tege die bome op te schure...er lopen thans genoeg (vrouwelijke) straatkatte rond een paar strate verder...
Ik herinner mij nog dat ik als kind een hele doos lego's had gekregen, en toen hadden we al 2 ongesneden jonge mannetjes. Om één of andere reden stort zo'n lege-constructie in elkaar met veel lawaai, heeft zo'n beest mijn lego's en de helft van de vloer ondergezeken van de schrik. En 't was dan geen urine maar dat vloeistofke dat ze verspreiden om hun terrein af te bakenen.. stinken!
Niet veel later waren ze gesneden..
Honden stinken zo mogelijk nog 1000 keer erger dan een kat.
't Is wel een feit dat ge gene ongesneden kater moet gaan halen, want die zijn soms ongenietbaar.
Comment