Mededeling
Collapse
No announcement yet.
't Zoveelste Humor-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Zondagochtend, halfacht, ik ontwaak, glip stilletjes uit bed om m'n vrouw niet te wekken en verdwijn in alle stilte in de badkamer.
Eenmaal in mijn strak fietserspak, ga ik op m'n tenen naar de garage om mijn fiets stillekes buiten te zetten.
Bij het openen van de garagepoort slaat de ijskoude sneeuwregen me in het gezicht.
Alhoewel ik al erger heb meegemaakt, besluit ik toch maar eerst naar het weerbericht te luisteren op de radio.
De weersvoorspelling is dramatisch: sneeuw, ijzel, hagel, stormwind...
Uiteindelijk besluit ik maar terug te gaan slapen.
Ik kleed me uit en, terug in bed, kruip ik dicht tegen m'n vrouw haar rug aan en fluister:
"Het is verschrikkelijk slecht weer!"
Waarop m'n vrouw, half-slapend, antwoordt: "Kan je geloven dat mijne vent dáárin is gaan fietsen… "
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGeen idee of die zonder schade uit die positie gesleept zou kunnen worden. Misschien was 'n AirJack (of hoe heet dat) de oplossing geweest?
Comment
-
Ikzelf zou alvast niet zo dichtbij die kabel gaan staan.
Als die knapt en in uw gezicht vliegt... .Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenals je trekt in de tegenovergestelde richting als hij er ingereden is kan je over het algemeen schadeloos takelen.
Comment
-
niet echt humor, maar zopas dit stuk van 2€ mogen ontvangen.
vond het precies nogal speciaal en na opzoeking blijkt het een speciale uitgave te zijn. waarvan sommige verkocht worden voor 5€
maakt direct men dag wat beter. want eerder op de dag had dat kalf van in de post had me 10cent te weinig weergegeven.
Comment
-
iemand deze gezien op het nieuws
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenniet echt humor, maar zopas dit stuk van 2€ mogen ontvangen.
vond het precies nogal speciaal en na opzoeking blijkt het een speciale uitgave te zijn. waarvan sommige verkocht worden voor 5€
maakt direct men dag wat beter. want eerder op de dag had dat kalf van in de post had me 10cent te weinig weergegeven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk BerichtenHoe zeldzaam zijn die dingen ongeveer? Heb gisteren zo'n stuk uitgegeven in de limonada in gent.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenSpillies zou zeggen: Geen quattro he
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenniet echt humor, maar zopas dit stuk van 2€ mogen ontvangen.
Dammit, als ik dat zou geweten hebben, 't is toch weer 3€ dat je wint.
Overlaatst ook met zoiets betaald, 'k dacht ook dat 't fake was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenvond het precies nogal speciaal en na opzoeking blijkt het een speciale uitgave te zijn. waarvan sommige verkocht worden voor 5€
Is een speciale uitgave voor 10 jaar EMU.http://nl.wikipedia.org/wiki/Economi...Monetaire_Unie
Comment
Comment