Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• die doet wat iedereen denkt!

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• :bulder:
      wimoptiek.be op

Comment

• + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
        2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
        2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Zondagochtend, halfacht, ik ontwaak, glip stilletjes uit bed om m'n vrouw niet te wekken en verdwijn in alle stilte in de badkamer.
          Eenmaal in mijn strak fietserspak, ga ik op m'n tenen naar de garage om mijn fiets stillekes buiten te zetten.
          Bij het openen van de garagepoort slaat de ijskoude sneeuwregen me in het gezicht.
          Alhoewel ik al erger heb meegemaakt, besluit ik toch maar eerst naar het weerbericht te luisteren op de radio.
          De weersvoorspelling is dramatisch: sneeuw, ijzel, hagel, stormwind...

Uiteindelijk besluit ik maar terug te gaan slapen.

Ik kleed me uit en, terug in bed, kruip ik dicht tegen m'n vrouw haar rug aan en fluister:

"Het is verschrikkelijk slecht weer!"
          Waarop m'n vrouw, half-slapend, antwoordt: "Kan je geloven dat mijne vent dáárin is gaan fietsen… "

Comment

• De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Comment

• verstand 0 zeker?
              wimoptiek.be op

Comment

• Ik zou het zelf niet veel beter kunnen vrees ik

Comment

• Geen idee of die zonder schade uit die positie gesleept zou kunnen worden. Misschien was 'n AirJack (of hoe heet dat) de oplossing geweest?

Comment

• Spillies zou zeggen: Geen quattro he

Comment

• Amerikaanse-V8-diesel-geluid
                      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Geen idee of die zonder schade uit die positie gesleept zou kunnen worden. Misschien was 'n AirJack (of hoe heet dat) de oplossing geweest?
                        als je trekt in de tegenovergestelde richting als hij er ingereden is kan je over het algemeen schadeloos takelen.

Comment

• Ikzelf zou alvast niet zo dichtbij die kabel gaan staan.
                          Als die knapt en in uw gezicht vliegt... .
                          Life's too short. Not to. Live it.
                          1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                          2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                          2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                          2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                            als je trekt in de tegenovergestelde richting als hij er ingereden is kan je over het algemeen schadeloos takelen.
                            Zo slim zijn amerikanen over het algemeen niet ze kennen alleen brute kracht

Comment

• niet echt humor, maar zopas dit stuk van 2€ mogen ontvangen.

vond het precies nogal speciaal en na opzoeking blijkt het een speciale uitgave te zijn. waarvan sommige verkocht worden voor 5€

maakt direct men dag wat beter. want eerder op de dag had dat kalf van in de post had me 10cent te weinig weergegeven.
                              wimoptiek.be op

Comment

• iemand deze gezien op het nieuws

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                                  iemand deze gezien op het nieuws

http://www.youtube.com/watch?v=EN2mro5xJl4
                                  Die camion zou ne keer een beetje moeten inhouden.......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                    niet echt humor, maar zopas dit stuk van 2€ mogen ontvangen.

vond het precies nogal speciaal en na opzoeking blijkt het een speciale uitgave te zijn. waarvan sommige verkocht worden voor 5€

maakt direct men dag wat beter. want eerder op de dag had dat kalf van in de post had me 10cent te weinig weergegeven.
                                    Hoe zeldzaam zijn die dingen ongeveer? Heb gisteren zo'n stuk uitgegeven in de limonada in gent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
                                      Hoe zeldzaam zijn die dingen ongeveer? Heb gisteren zo'n stuk uitgegeven in de limonada in gent.
                                      Ik heb er nog nooit zo een gezien.
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                        Die z'n kar is f*cked.

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                        Spillies zou zeggen: Geen quattro he
                                        Je moet niet altijd verwijzen naar mij over dingen die jij zou zeggen.

Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                        niet echt humor, maar zopas dit stuk van 2€ mogen ontvangen.

Serieus?

Dammit, als ik dat zou geweten hebben, 't is toch weer 3€ dat je wint.

Overlaatst ook met zoiets betaald, 'k dacht ook dat 't fake was.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                          5€?!? Dju, had er zo'n 3 liggen en heb er al 2 uitgegeven.

Is een speciale uitgave voor 10 jaar EMU.http://nl.wikipedia.org/wiki/Economi...Monetaire_Unie

Comment

Working...
                                          X