Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
    iemand deze gezien op het nieuws

http://www.youtube.com/watch?v=EN2mro5xJl4
    Hey das een Opel Astra F waar dien cameraman met rijdt...

Btw, ik kan zelfs tegen 100 per uur achter diene camion gaan hangen alst moet hoor...
    De wind die over die camion rolt wordt teruggeblazen, dus dien dude krijgt wind van 100 per uur in z'n rug...

Comment

• die dude: please don't hit the wall please don't hit the wall... JIM GODDAMNED

De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!
      Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
      ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten

Btw, ik kan zelfs tegen 100 per uur achter diene camion gaan hangen alst moet hoor...
        De wind die over die camion rolt wordt teruggeblazen, dus dien dude krijgt wind van 100 per uur in z'n rug...
        trouwens vrachtwagens en zeker de astra F kunnen geen 100.
        gelimiteerd op 90 dus reeel 80km/u.

pff dat kan iedereen.
        wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten

Ik ben er redelijk zeker van dat jij dat niet kan
          Dat is geen normaal eindverzet meer, en tenzij je niet heel getrained bent, krijg je dat niet meer rond... zelfs niet achter ne vrachtwagen...
          trouwens ge moet ook nog aan die 100 geraken eerst he...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
            Ik ben er redelijk zeker van dat jij dat niet kan
            Dat is geen normaal eindverzet meer, en tenzij je niet heel getrained bent, krijg je dat niet meer rond... zelfs niet achter ne vrachtwagen...
            trouwens ge moet ook nog aan die 100 geraken eerst he...
            nee hoor gwn die camion volgen als die dien oprit oprijdt

Comment

• De zware nederlaag van Kluptje Bruhhe!

Gantoise!

Comment

• Taalkennis Filip en Mathilde: ze spreken nu Nederlands thuis om te oefenen

Paola vraagt: "Mathilde, wat hebben jullie zoal kedaan?"

Mathilde zegt: "Wij hebben kewandeld, kelezen, kegeten, kerust, en ik eb

drie maal keneukt met Filiep!"

Paola repliceert: "Mathilde dat mag je aan het Hof zo niet zeg!

Zeg dan: Filiep heeft een pan spek met eieren kegeten."

Mathilde zegt: "Oke mama, 'k zal onthouden. O, 'k heb nog iets verketen,

Filiep heeft de pan uitkelikt!"

Prins Filip en Mathilde lagen in bed...

Mathilde: "'t Is ik heb kou."

Filip: "'t Is koe, ik zal deken haal."

Mathilde: "Filip, 't is ik heb nok kou."

Filip: "Keen probleem liefste ik zal nok deken haal."

Mathilde: "Als mijn moeder kou had dan papa op haar lig!"

Filip: "Zek Mathilde 't is nu 2:30 dat is nu tok wa laat om uwe papa te bel!"

Filip en Mathilde komen thuis van het huwelijksfeest.

Mathilde gaat in een verleidelijk pose liggen en zegt: "Filip, 't is ik denk

dat kij wel weet wat ikke wil...".

Waarop Filip: "Maar Mathilde, kij hebt toch al zo'n skoon feest kehad....".

Mathilde spreidt haar beentjes een beetje en zegt "Filip, 't is ik denk dat

kij wel weet wat ikke wil... ".

Waarop Filip: "Jammaar, wat wielt kij dan?".

Waarop Mathilde wijdbeens opnieuw: " Filip, 't is ik denk dat kij nu wel

weet wat ikke wil....".

Waarop Filip: "Jaja, ik zie het al, kij wielt het bed voor U alleen!".

Zegt de Flup tegen zijn moeder: "Maman, 't is ik heb de groot probleem,

Chaque fois que Mathilde a un orgasme zij maak teveel van de lawaai.".

Zegt Paola: "Mais enfin, Filip, dat is zeer koed, proficiat, dat is tok keen

probleem?".

Zegt Filip: "Jawel, maman, want 't is ik hoor het tot in mijn kamer en ik

word dan altijd oewakker.".

Op een morgen ziet Albert Filip met een grote ronde wekker in zijn mond rondlopen.

Hij vraagt aan Filip: "Filip mijn zoon, oewaarom loopt kij rond met een oewekker in oew mond?".

Waarop Filip antwoordt: "Awel, papa, Mathilde heeft tegen mij kezekd:

"Filip kij hebt slekte adem, gij moet nen tik-tak in oew mond steken!".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                  niet echt humor, maar zopas dit stuk van 2€ mogen ontvangen.

vond het precies nogal speciaal en na opzoeking blijkt het een speciale uitgave te zijn. waarvan sommige verkocht worden voor 5€

maakt direct men dag wat beter. want eerder op de dag had dat kalf van in de post had me 10cent te weinig weergegeven.

ik check hier net m'n kassa en bijna elk twee euro stuk is er zoeentje ... echt zeldzaam lijken ze me toch niet
                  1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Seffes vertrekken naar de Westhoek met nen big smile op men gezicht! Keer goe lachen met Kluptje Bruhhe

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDé Bekijk Berichten
                        Seffes vertrekken naar de Westhoek met nen big smile op men gezicht! Keer goe lachen met Kluptje Bruhhe
                        Aja, want Bruhhe ligt natuurlijk wel in de Westhoek!

Comment

• + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                            Aja, want Bruhhe ligt natuurlijk wel in de Westhoek!
                            Neen, maar der zitten wel veel Bruhhe-"supporters"

Comment

De zware nederlaag van Kluptje Bruhhe!

Gantoise!
                              Oorspronkelijk geplaatst door DDé Bekijk Berichten
                              Seffes vertrekken naar de Westhoek met nen big smile op men gezicht! Keer goe lachen met Kluptje Bruhhe
                              Oorspronkelijk geplaatst door DDé Bekijk Berichten
                              Tof!

Comment

www.voetbalforum.be

Als elke keer als je favoriete club wint een humoristisch iets is, zitten we hier continu te spammen denk ik!

Comment

• + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• + YouTube Video

Comment

leuk!

Comment

• Comment

• Twie brusseleirs zen op stap in de midi, en in iene kie zeit den iene teige den andere:

"'k Geluuf da 'k 't schaait em, 'k goen ee in dei kafei binne springe, want annes es 't in man broek !"

Zanne copain : "Haaft a leever nog e wa d'in tot de volgende stammenei,

wantdaddes ee 'n boegnoellekafei.

Bon, zanne copain kan ni wachte, en ei goet toch binne.

Twie meneute loeter komt 'em boeite met twie blaa uuge en nen blootnuis.

"Awel pa, wadedde ga vui . hedde doe eet miszeit ?"

"Mo neie, miljaardedjuu, 'k zaain binne gegoen en 'k hem just gevroegd,

......ma'k kakke ?"
                                          Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                                          ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

Working...
                                          X