Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Groupie Bekijk Berichten
    Ik vind dit smakeloos het moest jouw kind maar overkomen
    Amai ik snapte hem eerst niet
    Is inderdaad wel erg!
    Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
      Amai ik snapte hem eerst niet
      Is inderdaad wel erg!

Comment

• Uw eigen onderschrift zegt alles.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Groupie Bekijk Berichten
          Uw eigen onderschrift zegt alles.
          sgoed, neuken?

dju zat forummen komt toch nooit goed he

Los hiervan kan ik toch stellig antwoorden dat ik vind dat er een reukje zit aan hel die maddie affaire en er steeds een lachje vanaf moet kunnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
            Los hiervan kan ik toch stellig antwoorden dat ik vind dat er een reukje zit aan hel die maddie affaire en er steeds een lachje vanaf moet kunnen
            Idd, 'k vind dat ook maar een raar zaakje, maar kom...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
              Idd, 'k vind dat ook maar een raar zaakje, maar kom...
              iedereen toch een beetje ni?
              2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
              2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Het nieuwe schoolregelement.

vanaf nu te gebruiken op elke school!

1.Maak het leven van de leerkrachten NIET ZUUR maar verniel het.
                2.Gij zult niet met propjes gooien,boekentassen komen harder aan.
                3.Gij zult niet praten in de klas, als je schreeuwt horen ze je beter
                4.Gij zult niet spieken, geef gewoon de hele tekst door.
                5.Gij zult niet met potlood op de muren, banken of stoelen bekladden, pen blijft langer staan
                6.Gij zult niet rennen in de gang, glijden gaat lekkerder.

Een gebedje tussendoor

Vergeet het werk,
                Doe niet veel en spijbel sterk.
                Heilig steeds het luie leven,
                Naar vakantie zult gij streven.
                Geen labeur geen vermoeienis,
                Doe NOOIT wat moeilijk is.
                Vergeet het blokken en studeren
                Ook het schrijven en noteren.
                Wees steeds vrolijk werk tezamen
                En spiek ( natuurlijk) als je kunt
                AMEN

7.Rokken boven de knie zijn ten strengst verboden, kom toch gewoon in je slip
                8.Leren zult gij tijdens school ALTIJD doen, leren niks doen.
                9.Half slapen in de klas is niet okee,slaap gewoon helemaal dan zijn we tevree
                10.Gij zult uw lief niet betasten in het OPENBAAR, vraag gewoon de sleutel aan een leraar van een vrije klas dan zal het wel lukken zonder kapotte stukken.
                11.Als je afval in de vuilbak gooit moet je sorteren,gooi het dus toch gewoon op de grond.
                12. Stelen zult gij niet doen alleen maar vette poen(we zijn geen schooiers ?h onze school moet een reputatie hoog houden!)
                13.Sigaretten is echt niet okee maar rook je wiet zeg het ons dan doen we lekker mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door markie Bekijk Berichten
                  Het nieuwe schoolregelement.

vanaf nu te gebruiken op elke school!

1.Maak het leven van de leerkrachten NIET ZUUR maar verniel het.
                  2.Gij zult niet met propjes gooien,boekentassen komen harder aan.
                  3.Gij zult niet praten in de klas, als je schreeuwt horen ze je beter
                  4.Gij zult niet spieken, geef gewoon de hele tekst door.
                  5.Gij zult niet met potlood op de muren, banken of stoelen bekladden, pen blijft langer staan
                  6.Gij zult niet rennen in de gang, glijden gaat lekkerder.

Een gebedje tussendoor

Vergeet het werk,
                  Doe niet veel en spijbel sterk.
                  Heilig steeds het luie leven,
                  Naar vakantie zult gij streven.
                  Geen labeur geen vermoeienis,
                  Doe NOOIT wat moeilijk is.
                  Vergeet het blokken en studeren
                  Ook het schrijven en noteren.
                  Wees steeds vrolijk werk tezamen
                  En spiek ( natuurlijk) als je kunt
                  AMEN

7.Rokken boven de knie zijn ten strengst verboden, kom toch gewoon in je slip
                  8.Leren zult gij tijdens school ALTIJD doen, leren niks doen.
                  9.Half slapen in de klas is niet okee,slaap gewoon helemaal dan zijn we tevree
                  10.Gij zult uw lief niet betasten in het OPENBAAR, vraag gewoon de sleutel aan een leraar van een vrije klas dan zal het wel lukken zonder kapotte stukken.
                  11.Als je afval in de vuilbak gooit moet je sorteren,gooi het dus toch gewoon op de grond.
                  12. Stelen zult gij niet doen alleen maar vette poen(we zijn geen schooiers ?h onze school moet een reputatie hoog houden!)
                  13.Sigaretten is echt niet okee maar rook je wiet zeg het ons dan doen we lekker mee

Als ik nog naar school ging, ik printe dit af en hong het op op school
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Wie gaat het op school probere?

Comment

Echt KAPOT gelegen van het lachen.

Comment

Euhm, die is gewoon debiel denk ik zo.

N/o natuurlijk, maar echt debiel, zo in van hersencellen tekort hebben enzo, hebde die haar farre es goed bekeken?
                        Men noemt dat ook wel eens : overacting
                        Zoals "dokters en dochters", op het einde van Man bijt hond

Daarna weet je terug het verschil tussen iemand die kan acteren, en iemand die het niet kan

Comment

• 13.Sigaretten is echt niet okee maar rook je wiet zeg het ons dan doen we lekker mee
                          niet te hard lachen met deze regen.

Comment

• Inderdaad..

Het moet zijn: "Sigaretten zijn echt niet okee .."

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                            cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichten
                              Wie gaat het op school probere?

Zal het eens aan iemand van mijn klas te vragen, al gaat hij het niet doen denk ik want hij heeft juist een strafstudie gehad voor filmen in de klas en dat dan te plaatsen op youtube.

Zal er eens over nadenken om het te doen, nu nog een goeie plek vinden....

- toiletten (het jongenstoilet dan alleen...beter niet, dan hebben de meisjes niks)
                              - in de gangen (valt wel op)
                              - overdekte (moet ik juist alleen zijn in de overdekte...vroeger gaan als ik geen eerste heb)
                              - aan een boom vastmaken (duurt langer en valt dus ook op)
                              - Bij NCZ juist voor het lokaal, godsdienst moet ook wel lukken (en die kunnen er mee lachen dus da valt ook mee)
                              - aan de schoolpoort???
                              - ....

Als je een idee hebt zeg het maar. Schooldomein is groot genoeg, meerdere gebouwen.
                              Alleen wel iets deftig...wel niet nog eens twee uur in die klote strafstudie zitten of ne woensdag krijgen.

Jeroen

Comment

• Probleemwijken Eindhoven...

Hilarisch en pijnlijk

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeroenM Bekijk Berichten

Zal het eens aan iemand van mijn klas te vragen, al gaat hij het niet doen denk ik want hij heeft juist een strafstudie gehad voor filmen in de klas en dat dan te plaatsen op youtube.

Zal er eens over nadenken om het te doen, nu nog een goeie plek vinden....

- toiletten (het jongenstoilet dan alleen...beter niet, dan hebben de meisjes niks)
                                  - in de gangen (valt wel op)
                                  - overdekte (moet ik juist alleen zijn in de overdekte...vroeger gaan als ik geen eerste heb)
                                  - aan een boom vastmaken (duurt langer en valt dus ook op)
                                  - Bij NCZ juist voor het lokaal, godsdienst moet ook wel lukken (en die kunnen er mee lachen dus da valt ook mee)
                                  - aan de schoolpoort???
                                  - ....

Als je een idee hebt zeg het maar. Schooldomein is groot genoeg, meerdere gebouwen.
                                  Alleen wel iets deftig...wel niet nog eens twee uur in die klote strafstudie zitten of ne woensdag krijgen.

Jeroen
                                  Gewoon in de klas aan de muur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                    Daarmee lach je niet, imo

Doet me wel denken aan Monty Python, hadden ook zo een versie (niks met kinderen he), en die enen zat te tellen ... ergens in London, terwijl die andere op een grieks eiland achter een struik verstopt zat.

Zalig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten

Als ik nog naar school ging, ik printe dit af en hong het op op school
                                      Van het werkwoord hiengen?

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                      Probleemwijken Eindhoven...

Hilarisch en pijnlijk

http://www.youtube.com/watch?v=zM-jwemjjGA
                                      Ik vind dat zelfs niet hilarisch.

Als hard werkende Nederlander die gigantisch veel belastingen moet betalen en dit ziet, ik denk niet dat ie dit leuk vind.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Van het werkwoord hiengen?

Ik vind dat zelfs niet hilarisch.

Als hard werkende Nederlander die gigantisch veel belastingen moet betalen en dit ziet, ik denk niet dat ie dit leuk vind.
                                        Dat is allerminst hilarisch, uitspraken als "joa dan pak ik der mor effie langs achter" zijn dat wel

Comment

• + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Working...
                                          X