Mededeling
Collapse
No announcement yet.
't Zoveelste Humor-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Er zitten twee kippen in een hok. Zegt die ene kip tegen de ander: "Tok". Waarop de andere antwoordt: "You tokking to me?"
Twee krieken hangen naast elkaar in een boom. Zegt de ene kriek tegen de andere: "Er heeft hier iemand een scheet gelaten" Waarop die andere zegt: "Ja kriek het"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenEr zitten twee kippen in een hok. Zegt die ene kip tegen de ander: "Tok". Waarop de andere antwoordt: "You tokking to me?"
Twee krieken hangen naast elkaar in een boom. Zegt de ene kriek tegen de andere: "Er heeft hier iemand een scheet gelaten" Waarop die andere zegt: "Ja kriek het"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenHard!
Comment
-
Een chique madame rijdt met haar dure wagen naar een boerderij, want ze heeft 25 kg patatten nodig.
De boer vraagt nogal nors: 'Mannelijke of vrouwelijke, madammeke?'
'Hoe mannelijke of vrouwelijke?' reageert de dame verbaasd.
'Ja madam, is 't nog voor vandaag? 'k Heb heel veel werk zenne! Mannelijke of vrouwelijke?'
De dame, geheel uit haar lood geslagen : 'Awel, geef mij maar ne keer vrouwelijke!'
De boer gaat naar de stal, komt terug met een zak aardappelen en giet die leeg in de pas schoongemaakte koffer van de wagen.
'Awel, wat doede gij nu? Waarom giet ge dat zo los in de koffer? ', sakkert de dame geërgerd.
'Luister madammeke, g'hebt vrouwelijke patatten gevraagd hé, awel da zijn er zonder zak!'
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenBomen geven inderdaad niet echt mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten...
'Luister madammeke, g'hebt vrouwelijke patatten gevraagd hé, awel da zijn er zonder zak!'
Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Riiiiiing
***Neemt op***
'Hallo?'
'Dag liefje, papa hier, Is mama thuis?'
'Ja, papa. Maar ze is boven in de slaapkamer met Oom Frank.'
Na een korte pauze zegt papa: 'Maar je hebt geen Oom Frank, liefje!'
'O jawel, ik heb er een, en hij is nu boven in de slaapkamer met mama!'
'Euh, oké, dan. Ik wil dat je dit even voor me doet: leg de telefoon even neer, ren naar boven en klop op de slaapkamerdeur en roep:
'mama en oom Frank, papa's auto is juist voor het huis gestopt.'
'Ok, papa!'
Enkele minuten later neemt het meisje de telefoon weer op.
'Zo, ik heb gedaan wat je vroeg, papa.'
'En wat gebeurde er?' vraagt hij.
'Wel, mama werd plots bang, ze sprong zonder kleren uit het bed en liep schreeuwend rond, dan struikelde ze over het tapijtje en vloog uit ‘t raam aan de voorkant en nu is ze dood.'
'Jezus!! En wat gebeurde er met oom Frank?'
'Hij sprong uit het bed ook zonder kleren aan en hij werd bang en sprong uit het raam aan de achterkant het zwembad in.
Maar hij zal vergeten zijn dat je vorige week al het water eruit hebt gehaald om het te reinigen, dus hij viel op de grond van het zwembad en is ook dood.'
***Lange pauze***
Dan zegt de papa: 'Zwembad? Shit, verkeerd nummer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk BerichtenRiiiiiing
***Neemt op***
'Hallo?'
'Dag liefje, papa hier, Is mama thuis?'
'Ja, papa. Maar ze is boven in de slaapkamer met Oom Frank.'
Na een korte pauze zegt papa: 'Maar je hebt geen Oom Frank, liefje!'
'O jawel, ik heb er een, en hij is nu boven in de slaapkamer met mama!'
'Euh, oké, dan. Ik wil dat je dit even voor me doet: leg de telefoon even neer, ren naar boven en klop op de slaapkamerdeur en roep:
'mama en oom Frank, papa's auto is juist voor het huis gestopt.'
'Ok, papa!'
Enkele minuten later neemt het meisje de telefoon weer op.
'Zo, ik heb gedaan wat je vroeg, papa.'
'En wat gebeurde er?' vraagt hij.
'Wel, mama werd plots bang, ze sprong zonder kleren uit het bed en liep schreeuwend rond, dan struikelde ze over het tapijtje en vloog uit ‘t raam aan de voorkant en nu is ze dood.'
'Jezus!! En wat gebeurde er met oom Frank?'
'Hij sprong uit het bed ook zonder kleren aan en hij werd bang en sprong uit het raam aan de achterkant het zwembad in.
Maar hij zal vergeten zijn dat je vorige week al het water eruit hebt gehaald om het te reinigen, dus hij viel op de grond van het zwembad en is ook dood.'
***Lange pauze***
Dan zegt de papa: 'Zwembad? Shit, verkeerd nummer.
ik ken enkel den titel nimeer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtendaar is ook een vlaamse kortfilm over gemaaktik ken enkel den titel nimeer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtentzal wel van gaston en leo zijn dan .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenEen oude maar een goeie mop idd
Zou wel die kortfilm es willen zienpost hem dan hier ineens
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenstaat ergens op joetjoep... ga eens zoeken onder vlaamse kortfilm, mss heb je hem danpost hem dan hier ineens
Comment
-
Comment