Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
    oh sweet, futurama's on
    hah, de Kate met haar hoeven

1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Er zitten twee kippen in een hok. Zegt die ene kip tegen de ander: "Tok". Waarop de andere antwoordt: "You tokking to me?"

Twee krieken hangen naast elkaar in een boom. Zegt de ene kriek tegen de andere: "Er heeft hier iemand een scheet gelaten" Waarop die andere zegt: "Ja kriek het"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
        Er zitten twee kippen in een hok. Zegt die ene kip tegen de ander: "Tok". Waarop de andere antwoordt: "You tokking to me?"

Twee krieken hangen naast elkaar in een boom. Zegt de ene kriek tegen de andere: "Er heeft hier iemand een scheet gelaten" Waarop die andere zegt: "Ja kriek het"

Zoooo voorspelbaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
          Hard!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
            Hard!
            Bomen geven inderdaad niet echt mee.

Comment

• Een chique madame rijdt met haar dure wagen naar een boerderij, want ze heeft 25 kg patatten nodig.

De boer vraagt nogal nors: 'Mannelijke of vrouwelijke, madammeke?'

'Hoe mannelijke of vrouwelijke?' reageert de dame verbaasd.

'Ja madam, is 't nog voor vandaag? 'k Heb heel veel werk zenne! Mannelijke of vrouwelijke?'

De dame, geheel uit haar lood geslagen : 'Awel, geef mij maar ne keer vrouwelijke!'

De boer gaat naar de stal, komt terug met een zak aardappelen en giet die leeg in de pas schoongemaakte koffer van de wagen.

'Awel, wat doede gij nu? Waarom giet ge dat zo los in de koffer? ', sakkert de dame geërgerd.

'Luister madammeke, g'hebt vrouwelijke patatten gevraagd hé, awel da zijn er zonder zak!'

Comment

• I must ne EMO

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                  Bomen geven inderdaad niet echt mee.
                  Droog

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                    ...

'Luister madammeke, g'hebt vrouwelijke patatten gevraagd hé, awel da zijn er zonder zak!'

Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Riiiiiing

***Neemt op***

'Hallo?'
                      'Dag liefje, papa hier, Is mama thuis?'
                      'Ja, papa. Maar ze is boven in de slaapkamer met Oom Frank.'
                      Na een korte pauze zegt papa: 'Maar je hebt geen Oom Frank, liefje!'
                      'O jawel, ik heb er een, en hij is nu boven in de slaapkamer met mama!'
                      'Euh, oké, dan. Ik wil dat je dit even voor me doet: leg de telefoon even neer, ren naar boven en klop op de slaapkamerdeur en roep:
                      'mama en oom Frank, papa's auto is juist voor het huis gestopt.'
                      'Ok, papa!'

Enkele minuten later neemt het meisje de telefoon weer op.
                      'Zo, ik heb gedaan wat je vroeg, papa.'
                      'En wat gebeurde er?' vraagt hij.
                      'Wel, mama werd plots bang, ze sprong zonder kleren uit het bed en liep schreeuwend rond, dan struikelde ze over het tapijtje en vloog uit ‘t raam aan de voorkant en nu is ze dood.'
                      'Jezus!! En wat gebeurde er met oom Frank?'
                      'Hij sprong uit het bed ook zonder kleren aan en hij werd bang en sprong uit het raam aan de achterkant het zwembad in.
                      Maar hij zal vergeten zijn dat je vorige week al het water eruit hebt gehaald om het te reinigen, dus hij viel op de grond van het zwembad en is ook dood.'

***Lange pauze***
                      Dan zegt de papa: 'Zwembad ? Shit, verkeerd nummer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                        Riiiiiing

***Neemt op***

'Hallo?'
                        'Dag liefje, papa hier, Is mama thuis?'
                        'Ja, papa. Maar ze is boven in de slaapkamer met Oom Frank.'
                        Na een korte pauze zegt papa: 'Maar je hebt geen Oom Frank, liefje!'
                        'O jawel, ik heb er een, en hij is nu boven in de slaapkamer met mama!'
                        'Euh, oké, dan. Ik wil dat je dit even voor me doet: leg de telefoon even neer, ren naar boven en klop op de slaapkamerdeur en roep:
                        'mama en oom Frank, papa's auto is juist voor het huis gestopt.'
                        'Ok, papa!'

Enkele minuten later neemt het meisje de telefoon weer op.
                        'Zo, ik heb gedaan wat je vroeg, papa.'
                        'En wat gebeurde er?' vraagt hij.
                        'Wel, mama werd plots bang, ze sprong zonder kleren uit het bed en liep schreeuwend rond, dan struikelde ze over het tapijtje en vloog uit ‘t raam aan de voorkant en nu is ze dood.'
                        'Jezus!! En wat gebeurde er met oom Frank?'
                        'Hij sprong uit het bed ook zonder kleren aan en hij werd bang en sprong uit het raam aan de achterkant het zwembad in.
                        Maar hij zal vergeten zijn dat je vorige week al het water eruit hebt gehaald om het te reinigen, dus hij viel op de grond van het zwembad en is ook dood.'

***Lange pauze***
                        Dan zegt de papa: 'Zwembad ? Shit, verkeerd nummer.
                        daar is ook een vlaamse kortfilm over gemaakt ik ken enkel den titel nimeer

Comment

daar is ook een vlaamse kortfilm over gemaakt ik ken enkel den titel nimeer
                          tzal wel van gaston en leo zijn dan .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                            tzal wel van gaston en leo zijn dan .
                            nee ni echt

Comment

• Ik heb dat filmpje ook al gezien.

Comment

• Een oude maar een goeie mop idd

Zou wel die kortfilm es willen zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                                  Een oude maar een goeie mop idd

Zou wel die kortfilm es willen zien
                                  staat ergens op joetjoep... ga eens zoeken onder vlaamse kortfilm, mss heb je hem dan post hem dan hier ineens

Comment

• Hier is 'm

fait d'hiver

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

staat ergens op joetjoep... ga eens zoeken onder vlaamse kortfilm, mss heb je hem dan post hem dan hier ineens
                                      Yes, sir!

Comment

• + YouTube Video

Comment

• nemo de snel-aard

Comment

Working...
                                          X