Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zooo zwak dat het hilarisch is

Comment

• Ze deed het met de glimlach, de Braziliaanse worstelaarster Cris 'Cyborg' Santos. Maar de journalist in kwestie kon er niet om lachen. De man had een louter informatieve vraag gesteld, waarop hij prompt een parktijkles kreeg van Santos. Misschien zat de tolk zich te verkneukelen terwijl de journalist weer bij zijn positieven kwam...

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
      2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
      2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Als da waar is...

Zit MNM achter sterretjes(stunt) van Kimberley Vlaeminck?
        18/06/2009

We krijgen steeds meer de indruk dat MNM wel eens wat te maken zou kunnen hebben met de 56 sterretjes op het gezicht van Kimberley Vlaeminck.

Gisteren al kregen we op onze redactie de vraag of de 56 sterretjes die op het gezicht van Kimberley Vlaeminck getatoeëerd werden niets te maken zouden kunnen hebben met MNM.
        Ondertussen durven we alle veronderstellingen best wel te publiceren. Misschien kan iemand de puzzel vervolledigen of is het allemaal toeval?

Je krijgt van je pa de toestemming om een tatoeage te laten plaatsen. Pa is zo lief z’n vrije zondag op te offeren en zet je af en komt je een uur later afhalen.
        Leuk, laten we snel drie sterren in het aangezicht laten plaatsen.
        Een uur later blijk je plots 56 sterren in je aangezicht te hebben. Pa is razend en zelf ben je uiteraard ook niet echt happy.

Deze "schande" komt in de pers en uiteraard is iedereen er als de kippen bij om foto’s te maken, reacties te sprokkelen, enzovoorts. En plots haal je de wereldpers.
        Je krijgt het aanbod om voor de Duitse tv je verhaal te doen en krijgt er zelfs veel geld voor maar je weigert.
        En op een donderdag besluit je dan toch maar om je vrijdag op te offeren en aan Peter Van de Veire je verhaal te gaan doen, op MNM.
        En laat nu net je ster dezelfde vorm hebben als die in het logo van MNM zit.
        En laat nu net het bedrijf Famous, het bedrijf dat MNM op alle mogelijke manieren in de aandacht probeert te krijgen, op 1-2-3 een website maken met de Kimberlizer, een tool waarmee je - gelukkig op een foto - je eigen gezicht vol met sterren kan plaatsen.

Dit alles KAN toeval zijn maar is het dat ook?
        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Had al vanaf het begin mijn bedenkingen bij heel die historie, maar als dit MNM verhaal klopt, gaat dit wel dé promostunt van het jaar zijn.

Comment

• .. en dan zijn het misschien geen echte tattoo's.. laat ons hopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
              .. en dan zijn het misschien geen echte tattoo's.. laat ons hopen.
              dat zou erg zijn voor de politie die de verklaring afgelegd/genoteerd heeft.
              wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                Ze deed het met de glimlach, de Braziliaanse worstelaarster Cris 'Cyborg' Santos. Maar de journalist in kwestie kon er niet om lachen. De man had een louter informatieve vraag gesteld, waarop hij prompt een parktijkles kreeg van Santos. Misschien zat de tolk zich te verkneukelen terwijl de journalist weer bij zijn positieven kwam...

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                Die zou ik toch eens serieus onder haar fluit stampen hoor (en dan heel hard weglopen)
                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  't is geen excuus van Boonen he, het zijn bevindingen van professoren!
                  slimme professoren, onrechtstreeks contact. Leg dat maar eens uit.
                  ik ben al benieuwd naar zijn nieuwe verklaring:
                  "ik ben op training door een wolk stof gereden die uit een louche cafe kwam, ik herkende de geur maar kon het niet echt plaatsen tot ze met de resultaten van mijn test afkwamen. eigenlijk ben ik een slachtoffer in gans deze zaak"

Comment

• edit.

Comment

• de verklaring is nogal dubbel. zo vertelden ze gisteren dat de tegenexpertise gewoon aanwees dat hij maar een occasionele gebruiker is. als hij een verslaafde was/is zouden ze meer terugvinden in zijn haarwortels. nu was het eerder weinig wat wijst op occasioneel gebruik. waarom nu dan weer gaan verdraaien dat hij van niets wist. man biecht toch gewoon op. van mij ma gje gerust zoveel lijnen snuiven als je wilt. maar draag de gevolgen als een volwassene.
                      dit is gewoon de mentaliteit van een 16jarige. nuja was zijn vlam in monaco ook niet rond de 16jaar. Misschien is hij gewoon niet verdergeraakt dan die mentale leeftijd.
                      wimoptiek.be op

Comment

• Comment

• Hollanders!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                            ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                              FAIL

Dienen boot kon precies niet rap genoeg op zijn vakantiebestemming zijn ???.....

Comment

jaaa man zo vriend van een vriend van mij die raced ook

5000 cc en alles met stuur enzo

UNQUOTE

Zelfs met een stuur kan die racen, hoe moet dat dan niet zijn zonder ????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                                  Dit is een beleefde goeie .......

Comment

• maar allée maat

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door markie Bekijk Berichten

Comment

Working...
                                        X