Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Dit achterwerk behoort toe aan Dave, de nonkel van sterrenmeisje Kimberley Vlaeminck. Kimberley stapte donderdag naar de kortgedingrechter in Kortrijk met de vraag een deskundige aan te stellen die moet nagaan of de 56 sterren op haar gezicht wel volgens de regels van de kunst zijn gezet. Wat nonkel Dave van de uitgebreide persaandacht vond, kan u hierboven zien.
Dit achterwerk behoort toe aan Dave, de nonkel van sterrenmeisje Kimberley Vlaeminck. Kimberley stapte donderdag naar de kortgedingrechter in Kortrijk met de vraag een deskundige aan te stellen die moet nagaan of de 56 sterren op haar gezicht wel volgens de regels van de kunst zijn gezet. Wat nonkel Dave van de uitgebreide persaandacht vond, kan u hierboven zien.
ik heb ervan gehoord ( deze foto )
naar het schijnt is die nonkel een berucht en gekend figuur bij de kortrijkse politie ,
hij zou zelfs vorig jaar enkele maanden in "verlof" geweest zijn naar Ieper ...
kan Fred dit bevestigen ?
Ik heb de indruk dat Kimberly een verdachte relatie heeft mijn haar nonkel.
Comment