Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
    Argument v/d pechstrookrijders:
    Baancapaciteit maximaal benutten
    Tja... da's ook maar een drogreden natuurlijk.
    Of je nu een hogere fles (= langere file met 2 rijstroken) of een bredere fles (kortere file met 3 rijstroken) gebruikt... meer dan wat de flessenhals van debiet toelaat, zal 't toch niet vooruitgaan hoor. Je zal dus in de twee gevallen nét zo lang in de file staan. Ter hoogte van het ongeval wordt uiteraard wél de pechtstrook gebruikt indien dat kan. Maar dan nóg kan je niet meer rijstroken doorlaten dan de snelweg heeft.
    En de baancapaciteit benutten... tja, je moet ook wél iets van capaciteit overlaten natuurlijk. Anders laten de dokters en hulpdiensten langer op zich wachten, en dat komt de file ook niet ten goede. Ik kan begrijpen waarom 't volgens de wegcode niet toegelaten is van daar te rijden, jammer genoeg sommige anderen niet.

Maar de Volvo is imo ook dik in fout hoor.
    Die pechstrookrijders gaan toch niet terug in 't normale verkeer rijden, ook al blokkeer je ze wat, en er wordt op die manier toch enkel maar een oponthoud op de pechstrook gecreëerd. Leuk als daar juist ff een colonne brandweerwagens of zo langs moet.
    Last edited by sibi; 09/07/2009, 23:28.
    Life's too short. Not to. Live it.
    1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
    2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
    2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
    2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
      Dat hangt er echt vanaf hoe je het bekijkt.

De pechstrookrijders voelen zich beter dan de rest en moeten niet in de file staan?
      Ik zeg niet dat die pechstrookrijders niet in fout zijn, maar in mijn ogen hebben zij meer reden dan het volvo-mannetje

Verder, over dat 'anderen in de file staan', dat doet me denken aan op 1 vak komen bij wegwerkzaamheden, iedereen die honderden meters op voorhand al op 1 rij komt en diegene die dan wel slim is en doorrijdt tot het einde wordt bij wijze van spreken uitgejouwd en scheef bekeken.

Comment

• Gisteren Testrit met Mini D gedaan.

Fucking fijn karretje!!!

Jammer dat de voorruit scheurde bij het nemen van een bocht. Er moet daar precies toch wel een sterretje of what so ever gezeten hebben.
        U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Voor file één oplossing.

: Moto

Comment

• ge moet ni over de pechstrook rijden, en ge moet de flik niet uithangen.

Moeilijk is dat allemaal niet hé, tzijn gwn allemaal mongolen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
              ge moet ni over de pechstrook rijden, en ge moet de flik niet uithangen.

Moeilijk is dat allemaal niet hé, tzijn gwn allemaal mongolen
              QFT!!!

Comment

• ik snap de volvo zijn ergernis toch wel, op het eerste zicht doe je niemand geen kwaad met over de pechstrook te rijden, maar snachts door het rood rijden mag dan ook of een enkel richtingsstraat verkeerd inrijden wnn er in de verste verte niemand te bespeuren is...

die pechstrook rijders kunnen ze wat mij betreft niet streng genoeg bestraffen!
                2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• 'k Vind dit allemaal nogal erg kort door de bocht. Er is een verkeersreglement voor iets.

Alleen vind ik persoonlijk dat dit in de EU meer Europees moet geregeld worden dan nationaal. Laat ze maar eens eisen dat men de wegen infrastructuur naar Duits voorbeeld moet beheren. Nuja binnen ons 4 Gewesten en tig aantal regereningen model is daar jammer genoeg bitter weinig budget voor over of is dat maar een populistische kronkel.

PS: Is dit nog ontopic voor een "humor"topic.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                    'k Vind dit allemaal nogal erg kort door de bocht. Er is een verkeersreglement voor iets.

Alleen vind ik persoonlijk dat dit in de EU meer Europees moet geregeld worden dan nationaal. Laat ze maar eens eisen dat men de wegen infrastructuur naar Duits voorbeeld moet beheren. Nuja binnen ons 4 Gewesten en tig aantal regereningen model is daar jammer genoeg bitter weinig budget voor over of is dat maar een populistische kronkel.

PS: Is dit nog ontopic voor een "humor"topic.
                    Neen, maar dit wel:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                      Dat hangt er echt vanaf hoe je het bekijkt.

De pechstrookrijders voelen zich beter dan de rest en moeten niet in de file staan?
                      't Is uitermate asociaal om over de pechstrook te gaan rijden, juist. Maar dat geeft je niet het recht om dan op eigen houtje een beetje de polies te gaan spelen. Ik keur de pechstrookrijders niet goed, verre van, maar wat die Volvo-peet doet is 1.000 keer belachelijker, en nog ettelijke keren meer bekrompen ook. Typische regeltjesstaarders-mentaliteit : zelfs als het totaal geen zin heeft, toch hardnekkig proberen blijven doen wat je doet, "want de wet zegt dat het niet mag dus ik houd jullie wel even tegen". Ronduit belachelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
                        ik snap de volvo zijn ergernis toch wel, op het eerste zicht doe je niemand geen kwaad met over de pechstrook te rijden, maar snachts door het rood rijden mag dan ook of een enkel richtingsstraat verkeerd inrijden wnn er in de verste verte niemand te bespeuren is...

die pechstrook rijders kunnen ze wat mij betreft niet streng genoeg bestraffen!
                        Ja idd ik vind het ook irritant als ze over de pechstrook rijden en ik zal het zelf ook nooit doen.

Maar die Volvo rijder heeft al het recht niet om daar zelf te rijden. Dan verspert hij ook ng is iedereen de weg en brengt hij ze ng meer in gevaar doordat ze over die berm moeten rijden. Dat hij hem GTA Vice City koopt en zelf de flik speelt. Moest ik achter zo ene rijden kzou ook vlug uitstappen.

Zo iemand is voor mij 'tzelfde als ene die 120km/u op de linkerband rijdt @ autostrade. "Je mag maar 120 rijden dus ik rijd 120 hier". Da ze 120 willen rijden kan me geen bal schelen maar da ze dan aan de kant gaan als tmiddenvak vrij is.

Comment

• True. En ik ben er zeker van dat een béétje rechter met verstand, die Volvo-minkukel strenger zou bestraffen dan al de rest. En terecht.

Comment

• Die laatse was een goeike, gTa!

American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              't Is uitermate asociaal om over de pechstrook te gaan rijden, juist. Maar dat geeft je niet het recht om dan op eigen houtje een beetje de polies te gaan spelen. Ik keur de pechstrookrijders niet goed, verre van, maar wat die Volvo-peet doet is 1.000 keer belachelijker, en nog ettelijke keren meer bekrompen ook. Typische regeltjesstaarders-mentaliteit : zelfs als het totaal geen zin heeft, toch hardnekkig proberen blijven doen wat je doet, "want de wet zegt dat het niet mag dus ik houd jullie wel even tegen". Ronduit belachelijk.
                              True. Je zal maar eens iemand ophouden die dringend moet bevallen of zo.
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                True. Je zal maar eens iemand ophouden die dringend moet bevallen of zo.
                                of schijten!!

Comment

• Het zijn allemaal lozers. Dat ze een moto kopen hé.

Comment

• Als je met een Range rover rijd moet je toch niet in de file gaan staan!! kies zelf je weg door het gras....gebruik die dingen nu eens voor wat ze gemaakt zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
                                      of schijten!!

shit man, stel je voor.

Comment

• Het filmpje heeft zelfs al HLN bereikt

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Ok, pechstrookrijden mag misschien niet, maar die Volvo-rijder of rijdster verdient de kogel. Nu en direct.

Sta met je stomme bakkes in de file, zoals ik zoveel doe, en bedenk hoe nederig je zelf wel bent! diegene die u op de pechstrook passeren zijn inderdaad véél meer dan u, de stront die je zelf bent zijnde. En plots heb je het gemakkelijker met ze te laten rijden!
                                          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Working...
                                          X