Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bennyvc Bekijk Berichten
    Vandaag nog iets grappig meegemaakt met alex (lotus elise), we waren gaan kijken naar een nissan 350z.
    Eerste vraag van de zeer 'enthousiaste' verkoper: 'hoe oud zijn jullie?'
    Toen hij hoorde dat we 22 en 21 waren begon die man echt de stomste zever uit te slaan.

' ah ja dat gaat niet he je moet 26 zijn dat is de wet, anders mogen ze je niet verzekeren'

na een korte discussie en hem te wijzen op het feit dat er een lotus voor de deur stond zakte zijn mond bijna op grond en werd hij plots iets vriendelijker.
    Wooooooooow

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
      Wooooooooow

Jij hebt precies wel de gewoonte om nutteloze posts te plaatsen (als mijn post je niet aanstaat lees er dan over plc)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bennyvc Bekijk Berichten
        Jij hebt precies wel de gewoonte om nutteloze posts te plaatsen (als mijn post je niet aanstaat lees er dan over plc)
        Consider it done Ik heb de slechte gewoonte om nogal snel commentaar te geven.

Comment

Ik heb de slechte gewoonte om nogal snel commentaar te geven.
          Slechte gewoonte?

Niks van.

Comment

Wooooooooow

Comment

• Comment

• Vandaag nog iets grappig meegemaakt met alex (lotus elise), we waren gaan kijken naar een nissan 350z.
                Eerste vraag van de zeer 'enthousiaste' verkoper: 'hoe oud zijn jullie?'
                Toen hij hoorde dat we 22 en 21 waren begon die man echt de stomste zever uit te slaan.

' ah ja dat gaat niet he je moet 26 zijn dat is de wet, anders mogen ze je niet verzekeren'

na een korte discussie en hem te wijzen op het feit dat er een lotus voor de deur stond zakte zijn mond bijna op grond en werd hij plots iets vriendelijker.
                Welke garage was dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                  Welke garage was dat?
                  Particulier waarschijnlijk hé. Anders zou die garage in elk geval niet veel verkopen.

Comment

• Dat is gewoon een verkoper van een dealer die liever geen testauto meegeeft met 2 prille twintigers en daardoor iets heeft verzonnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
                      Waar vind je die fotootjes?

Comment

Waar vind je die fotootjes?
                        Internet.

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                        Dat is gewoon een verkoper van een dealer die liever geen testauto meegeeft met 2 prille twintigers en daardoor iets heeft verzonnen.
                        Begrijpelijk natuurlijk, ik zou het ook niet doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                          Internet.
                          Ah daar had ik nog niet gekeken

Comment

Ah daar had ik nog niet gekeken
                            Jaja, da had ge niet verwacht he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                              Jaja, da had ge niet verwacht he
                              Bwa, moest ik men best gedaan hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                                Welke garage was dat?
                                de garage in st-stevens woluwe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                  Dat is gewoon een verkoper van een dealer die liever geen testauto meegeeft met 2 prille twintigers en daardoor iets heeft verzonnen.
                                  Het woord testrit is pas helemaal op het einde gevallen hoor, we vroegen gewoon wat uitleg en foldertjes enz.

Comment

• Prachtig

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                      Prachtig

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

"I don't really wanna talk about it anymore." - "Yeah, well... that's where you and me are different."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten

"I don't really wanna talk about it anymore." - "Yeah, well... that's where you and me are different."
                                        't blijft geniaal

Comment

• Varkentje met apenkop geboren in China

Comment

Working...
                                          X