Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
    zijn uitleg over het spuiten en het gutsen is wel goed.
    vooral omdat die het dan later nog eens herhaalt als pastoor.
    Dat is humor voor de kleuterklas ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Dat is humor voor de kleuterklas ....
      Vind ik leuk.

Ir heeft gelijk, ik vind er ook niks aan.

Comment

• LOS IN DE BROEK

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Maar dan anders

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
          LOS IN DE BROEK

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Maar dan anders
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                Zalig hé!

Maar je moet ook eens Hans Teeuwen, Youp van 't hek, Harry Jekkers, Herman Finkers, Jochem meyer enz... bekijken. Die Nederlanders staan op een heeeel ander niveau hoor. Daar kunnen Alex Agnew en zijn vlaamse consoorten een puntje aan zuigen. OK, we hebben een paar goeie hier in Vlaanderen, maar het blijft meestal bij een paar losse grappen, de Nederlanders brengen cabaret, daar zit tenminste verhaal en/of boodschap in.
                mijn favoriete nederlandse cabaretier blijft javier guzman

http://www.youtube.com/watch?v=c0Yf0DskoKc op 00.45

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                  Hans Teeuwen vind ik zeer goed maar is ook beetje TE
                  Het leuke aan Theo Maassen vind ik dat hij niet zo grof is om grappig te zijn, Hans moet grof zijn om grappig te zijn en zijn piano vind ik maar saai tussen door.
                  Dikke second. Grappig zijn door alles en iedereen te beledigen is makkelijk. Eerste keer dat ik die Theo Maassen en die javier zie. Is veel aangenamer
                  Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                  Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Op de boerderij is het paard ziek.

De veearts zegt tegen de boer:
                    "Ik heb hem een injectie geven maar als hij binnen 3 dagen niet weer op
                    zijn poten staat, zal je hem moeten laten inslapen vrees ik"

Het varken, dat alles gehoord heeft zegt tegen het paard: "Kom man, zet
                    u recht!!"

Maar het paard is veel te moe.

De tweede dag zegt het varken tegen het paard : "Zet u snel recht,man!!"
                    Maar het paard is nog steeds te moe.

De derde dag zegt het varken: "Zet u nu toch recht man, anders gaan ze u
                    laten inslapen"
                    Het paard raapt al zijn krachten samen en zet zich recht.

De boer is uitermate tevreden en zegt: "Dit moeten we vieren,
                    we gaan het varken slachten!"

Moraal van het verhaal:
                    Hou u met uw eigen zaken bezig en hou voor de rest uw bakkes...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten

ik zag 'm niet meteen

i'll be bach
                      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• <JoshtheRipper> Brad do you have any issues with " burn in " on your plasma?
                        <KnaveBrad> nope
                        <JoshtheRipper> kool
                        <JoshtheRipper> How well does it handle blacks
                        <KnaveBrad> I have it bolted to the wall, so they can't really take it without some serious work
                        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Comment

• 2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                              ik zag 'm niet meteen

i'll be bach

Same thing here.

Comment

• Waar blijven ze het toch halen

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                                  + YouTube Video

Comment

• + YouTube Video

+ YouTube Video

Comment

• Comment

• ook schitterend
                                        (ook dat van de stofzuigerverkoper)

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          Ben maandag naar Theo Maassen gaan kijken in Brugge. Het was echt schitterend! (en met momenten ook enorm grof ).

Alex Agnew daar moet ik ook niet van weten, dat is zo van die "als ik veel lawaai maak ben ik grappig, en als ik nog meer lawaai maak ben ik nog grappiger" humor.
                                          serieus :o, heeft hij een nieuwe show ofzo, ik vind zijn humor echt zeeer goed.
                                          in mijn ogen de beste cabaret!!!

Comment

Working...
                                          X