Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
    twas eigenlijk ne repost van 16 mei maar bon
    > > Hij zee (haar personeelsverantwoordelijke) doet uw piercing uit.
    > > IK zee: nog voor de konink nie
    > > Hij zee: dan moogt ge het afstappen
    > > Ik zee niks en heb hem recht oep zenne smikkel geslagen.
    > > NIKS respekt hebbe ze daar in de MAISKI
    ma

Comment

• + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
        "putain"; ik snap trouwens de poging tot humor niet vd show

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        ik snap de bedoeling niet.. moest iemand dat met mij doen zou hij ook op de grond liggen denk ik.. komaan da's toch totaal niet grappig

Comment

• Die kerel had hem ook gewoon kunnen tegenhouden hé. Die mens had, ondanks 't feit dat het niet grappig en provocerend was, zijn nek kunnen breken.

Leuke jongens daar, in Charleroi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            ik snap de bedoeling niet.. moest iemand dat met mij doen zou hij ook op de grond liggen denk ik.. komaan da's toch totaal niet grappig
            Volgende week eens bij Geert Hoste proberen dan

Nee, ik vind ook dat beide partijen in fout zijn maar ik begrijp zeker ook de reactie van de man die de trap uitdeelt. Uiteindelijk heeft hij niet gezien wat er aan voorafging en als je iemand ziet wegrennen denk je niet direct dat het om een onschuldig grapje gaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

Zal wel zwaar sturen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                Volgende week eens bij Geert Hoste proberen dan

Nee, ik vind ook dat beide partijen in fout zijn maar ik begrijp zeker ook de reactie van de man die de trap uitdeelt. Uiteindelijk heeft hij niet gezien wat er aan voorafging en als je iemand ziet wegrennen denk je niet direct dat het om een onschuldig grapje gaat.
                Idd. De reactie van het eerste "slachtoffer" (met het petje op) vind ik er wel zwaar over, wat een debiel.

Comment

• als dit waar is.

Deze gloednieuwe Airbus 340-600, het grootste passagiersvliegtuig ooit gebouwd, staat net buiten de hangar in Toulouse, het heeft nog niet gevlogen. De Arabische bemanning van de firma 'Abu Dhabi Aircraft Technologies' ( ADAT ) gaat aan boord om vóór de leveringaan 'Etihad Airways' in Abu Dhabi. enkele testen op de grond te doen, zoals o.a. de werking van de motoren. Daarvoor taxi'en zij de A340-600 naar de testzone
                  Daar brengen zij de motoren op volle kracht terwijl het vliegtuig haast geheel leeg is. Het instructieboek hebben ze niet gelezen en beseffen niet hoe licht een lege A340-600 is. Het alarm voor het opstijgen klinkt in de cockpit omdat de motoren op volle kracht werken. De computers 'denken' dat men probeert op te stijgen, maar het vliegtuig is daar niet klaar voor (vleugelkleppen,flaps enz.). Dan schakelt een van de ADAT-mannen de gronddetectie uit om het alarm te stoppen. Daardoor 'denkt' het vliegtuig dat het in de lucht is en de computers lossen automatisch de remmen. Dat is een veiligheidsregel om te voorkomen dat de remmen dicht zijn als de wielen bij de landing de grond raken. Het vliegtuig gaat er als een raket vandoor. Geen enkel van de 7 bemanningsleden denkt er aan om het motorvermogen te verminderen
                  Het gloedniewe vliegtuig crasht tegen een afschermende muur voor de uitlaat van de straalmotoren.
                  De grootte van de schade is niet gekend doordat de Franse en andere media dit geval doodzwijgen.
                  Het bericht zou beledigend zijn voor de Arabieren.

Bijgevoegde Bestanden
                  wimoptiek.be op

Comment

• seems to be true

Database error.
                    The database has encountered a problem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                      als dit waar is.

Deze gloednieuwe Airbus 340-600, het grootste passagiersvliegtuig ooit gebouwd, [FONT=Arial][COLOR=Black][SIZE=2]
                      fail

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Spijtig van die lompe fout in de typebenaming, maar dat accident is echt wel hilarisch.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten

Comment

• Die Airbus 340-600 is wel degelijk het langste passagiersvliegtuig.
                              A340-600 75,3m
                              A380-800 72,75m
                              B747 70,67
                              Er bestaat wel een gigantisch vrachtvliegtuig, de Antonov AN-225: 84m

Grotere foto van die Etihad

Comment

• Hopelijk was het verzekeringsdossier reeds in orde

Comment

• mwoehahahaha

i 1 2 1/2 6

Comment

• Comment

• 1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Comment

• Die kerel kreeg van mij de volgende dag een ei tegen zijn ruit, gegarandeerd.

Comment

Working...
                                          X